Re: NIGHT RIDERS - Pogaduchy o klubie NR i nie tylko
siniak napisa:
1. Dlaczego te spojlery są obowiązkowe
2. Co to znaczy silniki I4, I5, I6? Czy chodziło o silniki R4, R5, R6?
1. bo tak mi się to widzi a tak bardziej na serio to chcę by w każdym samochodzie w grę wchodziły 3 współczynniki wpływające na osiągnięcie maksymalnego PO
2. tak, chodzi o R4, R5, R6. Sorry, czasami się zapominam I4, I5, I6 jest z angielskiego. W sumie to muszę się przyznać, że nawet się nie zastanowiłem czy w polskim języku jest odpowiednik dla tego oznaczenia...
Re: NIGHT RIDERS - Pogaduchy o klubie NR i nie tylko
ehh, tak, nie jest wymagany w samochodach z napędem na przód ze względu na obawy jakie miał Kmieciu. Poza tym w samochodach z napędem na przód i 4 koła jego użyteczność może być poddana w wątpliwość
Re: NIGHT RIDERS - Pogaduchy o klubie NR i nie tylko
Rozumiem, ale nieścisłość nadal pozostaje - albo wymagamy spojlera we wszystkich (wtedy zachowane są 3 współczynniki wpływające na osiągnięcie maksymalnego PO tak jak chciałeś), albo spojler wg uznania (tak jak do tej pory było). Osobiście jestem za tą druga opcją
Re: NIGHT RIDERS - Pogaduchy o klubie NR i nie tylko
Siniak, męczysz tego Marcina . Ustalone jest, jak spojlera sie nie chce to nie bierzemy napędu na tył . Poprostu przystosujmy się hehe ;p. Ja już Marcin nie mogę się doczekać wyścigu (choć jeszcze nei wybrałem samochodu kurcze ;p)
Re: NIGHT RIDERS - Pogaduchy o klubie NR i nie tylko
Skoro tak to widzicie to ok, niech tak zostanie. Ale nie do końca sprawiedliwy wydaje mi się taki podział. Ktoś np. lubi samochody z napędem na tył i takim by chciał pojechać, ale niekoniecznie chce zakładać spojler w takim małym niewyczynowym samochodzie. Poza tym spojler podwyższa wartość PO, co oznacza że zawodnicy którzy pojadą autami z FF lub 4x4 bez spojlera mogą mieć lepsze parametry mocy i wagi przy tym samym PO
Komentarz