Ja osobiście jeżdżę seryjnym BMW M3 E92. Auto do driftu nadaje się już w serii całkiem dobrze, i w dalszym ciągu pomykam pełną serią. Używam opon sportowych średnich. jak dla mnie zapewniają odpowiednią przyczepność, a po jej utracie bardzo łatwo można kontrolować auto. Ja stosuję metodę, że przed zakrętem zwalniam i na wejściu dodaje gaz i zaczynam lecieć w nadsterowność. Choć na niektórych zakrętach muszę użyć pierwszej metody. Co do ogólnego ogarnięcia potrzebowałem jakieś 20 kółek na Tskaubie, żeby w miarę swobodnie jeździć. Najważniejsze to dobrze kontrolować gaz.
PRzedewszystkim Witam wszystkich po "przerwie" ; ) ale sprzedalem jakies 1,5 roku temu ps3 z 30 grami i jezdzilem w miedzy czasie w paru ligach w rfactorze . Ale sie pozmienialo w driftach , mam nadzieje ze to jakos naprawia :< po pierwsze kasowanie linii na drifcie jest bezsensu , nie rozumiem tej polityki , teraz trzeba zapamietac jakas linii na practice zeby moc podriftowac na seasonal events . Wogole to w top 100 jakies 90 gra na padzie :< ( instantowa kontra w Special 62 bardzo pomaga luw innych potworach ) , powiem szczerze ze o wiele wiecej zabawy mam z drfitowania sobie na S2 w moim E46 m3 na 460 koniach niz w takim Buicku na N1/N2 w drift trialach , poza te drift triale jakies dziwne teraz :<
Siemka mam pytanie jak wy ustawiacie opony w drifcie bo ja przeważnie na przód daje komfortowe średnie a na tył twarde. Wszystko szło świetnie na tsukubie czy suzuce ale postanowiłem polatać na high speed ring i na tych samych oponach w Viperze zaczynało mnie obracać więc zmieniłem z przodu na twarde i normalnie latałem tak samo mam jak jest tor gdzie zakręty są dość dużym kątem. Czy u was też tak sie działo. Z góry dzięki za info a driftuje na padzie. Narazie
Na HSR pomaga zmniejszenie tłumień wbicia i wybicia. Tak samo zmniejszenie sztywności pomaga. Bo mimo iż tor wydaje się równy to samochód lecąc bokiem zaczyna dziwnie podskakiwać, co skutkuje pięknym spinem.
I may be slow but I'm still ahead of you. Mój kanał Youtube:SasekPL
Forum dyskusyjne na temat serii Gran Turismo na konsole Sony Playstation. Jeżeli jesteś właścicielem PlayStation 4 (PS4) i posiadasz Gran Turismo Sport (GT Sport) to poczujesz się tutaj jak domu.
Jak widać powyżej jest to ostatni zakręt Tsukuby.. jego końcówka:
Pod koniec każdego zakrętu staraj się płynnie prostowac koła- tak unikniesz zarzucenia w drugą stronę... Jak to opanujesz będziesz mógł sobie swobodnie jeździć nawet przy samej krawędzi/bandzie Silvia nie jest łatwym autem... Proponuje M3 z salonu bez tuningu zmien tylko olej
Jak co pisz na PSN mogę ci to pokazać na prywatnym pokoju...
Komentarz