A jak tam wasze ps3jki? Jakies zwiechy czy ylod ,mieliscie??
a u mnie jest cos nie tak z ps3. ostatnio jak wlaczylem ja na 24h wyscig to pod koniec wyscigu cos szwankowalo, czasem mrygal obraz i dzwiek, nie wiem czego to wina, watpie zeby sie przegrzewala po wlaczeniu i wylaczeniu juz bylo ok. moze to kwestia gran turismo ze sie sypie
A jak tam wasze ps3jki? Jakies zwiechy czy ylod ,mieliscie??
Moja śmiga jak marzenie. A jak komuś się grzeje to za kilkadziesiąt złociszy można podstawki z chłodzącymi wentylatorami kupić, ponoć pomaga starszym modelom i jest wręcz polecana przez graczy GT5.
I may be slow but I'm still ahead of you. Mój kanał Youtube:SasekPL
Właśnie w tym trybie zauważyłem dziwną rzecz. Jak pierwszy wyścig wytrzymałościowy jechałem Formułą, to zachowywała mi się inaczej niż zwykle. Znacznie częściej mi kręciła bączki.
FAKKK, w tych wyścigach powinni wprowadzić jakieś zabezpieczenie przed niechcianymi restartami wyścigów...
Jadę sobie Indianapolis 500mil, jestem prz 50lapsie, włączam pauzę i niechcący joyem chyba w lewo przesunąłem i zamiast wyłączyć pauzę rozpocząłem wyścig od nowa..
Swoją drogą kto wymyślił 200okrążeń po owalu????!!!!!
Jestem w trakcie Suzuki 1000.. mam na razie z 95 okrążeń i już dawno mam dość. :mrgreen: Jadę NSX Takata Dome i z moich obliczeń wynika, że jeszcze ze 3 godziny sobie pojade, w dodatku znowu mi się na torze rozpadało, choć raz już zdążyło wyschnąć do sucha..
ogólnie z tym deszczem troche dziwnie. Jedziesz na slickach, zaczyna lekko padać to powinna być jakaś reakcja, a ja w tym czasie wykręcałem rekordy okrążeń.. zjechałem po nowe wyścigowe miękkie, przejechałem cały stint i cały ten czas lekko padało i dopiero jak zjechałem znowu to tor zrobił się lekko mokry i musiałem zmienić na przejściowe.. powinno być chyba trochę bardziej realistycznie, większa reakcja na nawet mały deszcz.
Te 200 okrążeń po ovalu to robią w wyścigach NASCAR. Są 500 milowe wyścigi w tej serii. A ten akurat jest w porządku bo szybko exp można na nim nabić jak się posiada Red Bulla X2010 Jak dobrze ci pójdzie to nieco ponad 2 godziny będziesz jechał. :mrgreen:
Mój B-Spec już 6 raz jedzie. Do tego 30 poziomu za duża przepaść jest. Przydałoby się więcej odmienności w tym trybie. Na A-Spec poziom szybciej wszedł dzięki wyzwaniu Vettela. Ale nie potrafię ogarnąć Suzuki... Na 2ch pierwszym mam złoto, a na srebro na Suzuce brakuje mi 2 sekund...
I may be slow but I'm still ahead of you. Mój kanał Youtube:SasekPL
Jestem w trakcie Suzuki 1000.. mam na razie z 95 okrążeń i już dawno mam dość. :mrgreen: Jadę NSX Takata Dome i z moich obliczeń wynika, że jeszcze ze 3 godziny sobie pojade, w dodatku znowu mi się na torze rozpadało, choć raz już zdążyło wyschnąć do sucha..
ogólnie z tym deszczem troche dziwnie. Jedziesz na slickach, zaczyna lekko padać to powinna być jakaś reakcja, a ja w tym czasie wykręcałem rekordy okrążeń.. zjechałem po nowe wyścigowe miękkie, przejechałem cały stint i cały ten czas lekko padało i dopiero jak zjechałem znowu to tor zrobił się lekko mokry i musiałem zmienić na przejściowe.. powinno być chyba trochę bardziej realistycznie, większa reakcja na nawet mały deszcz.
Nie do końca masz rację. Bo w wyścigach jest tak, że jak jedziesz na miękkich i lekko kropki to zawodnicy kręcą dobre czasy. Gdybyś jechał na twardych to powinno być gorzej, mnie obróciło RedBullem jak trenowałem w LeMans, natomiast na miękkiej mieszance nie miałem takich problemów. Powiem szczerze, że jest to dość dobrze odwzorowane do realiów jakie panują w wyścigach.
To, że kropi nie oznacza od razu zmiany opon na przejściowe.
Poza tym masz farta, bo na Suzuka 1000 trzy razy lał mi deszcz przez cały wyścig
A u mnie na suzuce jak na złość przez cały wyścig ani kropli deszczu ...
Dzisiaj jechałem 4h Nurburgring i naprawdę najlepszy wyścig w serii. Wybrałem do jazy Audi R8 LMS ale było zbyt łatwo, dwa okrążenia przewagi jadąc na luzie i po przygodzie z paliwem.
Jutro mam zamiar przejechać znowu ale czymś słabszym, może BMW M5 ?
Komentarz