Witam wszystkich na forum. To mój pierwszy post, mam nadzieje ze wielu z was zainteresuje.
Co sądzicie o odwzorowaniu osiagow aut w stosunku do rzeczywistosci?
W/g mnie jest tutaj mnóstwo aut które niedosc ze prowadzą się znacznie gorzej niż w rzeczywistosci ( tak jest choćby z lotusem elise ) to maja nienaturalne osiagi. Dla przykładu nowy fiat 500 1.2 niech ktoś spróbuje zrobić nim setkę ( 0-100km/h ) poniżej 17s ! Mój najlepszy wynik to 16.8 kiedy fabryka podaje 13.3 a w rzeczywistosci gdy ruszymy umiejętnie gazem w realu osiągniemy wynik ok 12. Wogole w rzeczywistosci ruszając z obrotów choćby seicento spalimy bez problemu laczki, tutaj fiatem 500 bez tcs i pelńych obrotak ruszymy jalowo i tak jest w wielu autach.
Inne auto to s2000 premium car. Auto jest za wolne do rzeczywistosci. Wystarczy ze wlaczycie sobie wyścigi Japończyków na tsukubie ( bestmotoring ) to zobaczymy jak szybka jest Honda w stosunku do subaru sti czy m3 e46. To auto ma dziki silnik jak na 240ps, ktory swietnie kręci się na obrotach, tymczasem w grze odcina zaraz po dotknieciu czerownego pola i jest znacznie wolniejsze od imprezy z 94r miała wtedy moc ok 260ps. Zauwazcie ze w tej edycji gry dużo seryjnych aut nie da się kręcić na obrotach na czerwonym polu gdyż za szybko odcinaja, a gdy już się da to 99% przypadków objawia się spadkiem mocy, a po charakterystyce wielu silników powinno być odwrotnie.
Napewno znajdę jeszce wiele przypadków to je opisać, gdyż gram dopiero w grę kilka dni.
Teraz mały offtop. Wielu ma zastrzeżenia do grafiki. Pod hd trasy jest tragedia, pod full hd z dobrze wyregulowanym obrazem, niema niemal pikseli na aucie w deszczu, grafika taka ze spadają papcie.
A jakie wy macie spostrzeżenia odnośnie aut?
Co sądzicie o odwzorowaniu osiagow aut w stosunku do rzeczywistosci?
W/g mnie jest tutaj mnóstwo aut które niedosc ze prowadzą się znacznie gorzej niż w rzeczywistosci ( tak jest choćby z lotusem elise ) to maja nienaturalne osiagi. Dla przykładu nowy fiat 500 1.2 niech ktoś spróbuje zrobić nim setkę ( 0-100km/h ) poniżej 17s ! Mój najlepszy wynik to 16.8 kiedy fabryka podaje 13.3 a w rzeczywistosci gdy ruszymy umiejętnie gazem w realu osiągniemy wynik ok 12. Wogole w rzeczywistosci ruszając z obrotów choćby seicento spalimy bez problemu laczki, tutaj fiatem 500 bez tcs i pelńych obrotak ruszymy jalowo i tak jest w wielu autach.
Inne auto to s2000 premium car. Auto jest za wolne do rzeczywistosci. Wystarczy ze wlaczycie sobie wyścigi Japończyków na tsukubie ( bestmotoring ) to zobaczymy jak szybka jest Honda w stosunku do subaru sti czy m3 e46. To auto ma dziki silnik jak na 240ps, ktory swietnie kręci się na obrotach, tymczasem w grze odcina zaraz po dotknieciu czerownego pola i jest znacznie wolniejsze od imprezy z 94r miała wtedy moc ok 260ps. Zauwazcie ze w tej edycji gry dużo seryjnych aut nie da się kręcić na obrotach na czerwonym polu gdyż za szybko odcinaja, a gdy już się da to 99% przypadków objawia się spadkiem mocy, a po charakterystyce wielu silników powinno być odwrotnie.
Napewno znajdę jeszce wiele przypadków to je opisać, gdyż gram dopiero w grę kilka dni.
Teraz mały offtop. Wielu ma zastrzeżenia do grafiki. Pod hd trasy jest tragedia, pod full hd z dobrze wyregulowanym obrazem, niema niemal pikseli na aucie w deszczu, grafika taka ze spadają papcie.
A jakie wy macie spostrzeżenia odnośnie aut?
Komentarz