jeśli ktoś się nudzi to zapraszam właściwie codziennie z tym,że o różnych porach do pokoju o nazwie " SUPER GT" tak więc jak po nazwie można wywnioskować jakiego typu będą to samochody, oczywiście ograniczone limitami czyli 510km , 1100kg, opony WT
Pozdrawiam i jak mam nadzieję do zobaczenia na torze
Jeśli używacie tylko aut z JGTC/SuperGT to na pewno się zjawie na serwerze. Mam nadzieje jednak, że nie ograniczycie się tylko i wyłącznie do klasy GT500?
Podłączyłem dziś pierwszy raz kierownice do PS3 z załączonym GT5. Fizyka nie odbiega znacząco od tej z poprzedniej edycji - jeździ się łatwo i przyjemnie. Zaliczam z marszu wszystkie licencje na złoto, dziś nie skończę ale kolejne "wielkie przenoszenie" kierownicy wraz z osprzętem sprzed komputera znów już niedługo
A-Spec jest bardzo ułatwiony jeżeli chodzi o wyścigi. Można brać dużo lepsze opony niż przeciwnicy... A różnica między miękkimi a twardymi jest trochę za duża jak dla mnie. Osobiście lubię jeździć na sportowych twardych, czyli takich jak się montuje standardowo w supersamochodach i wtedy już nie jest tak łatwo, jeździ się trudniej, ale dużo przyjemniej. Np. jazda takim RUF'em CTR "Yellow Bird" na Sportowych Twardych na Nordschleife już stawia wyzwanie.
I may be slow but I'm still ahead of you. Mój kanał Youtube:SasekPL
A-Spec jest bardzo ułatwiony jeżeli chodzi o wyścigi. Można brać dużo lepsze opony niż przeciwnicy...
Można ponieważ gra jest skierowana do wszystkich ale jak dobrze wiadomo, można luknąć jakie auta jadą i się do nich dostosować. Wszystko zależy od gracza.
Podłączyłem dziś pierwszy raz kierownice do PS3 z załączonym GT5. Fizyka nie odbiega znacząco od tej z poprzedniej edycji - jeździ się łatwo i przyjemnie. Zaliczam z marszu wszystkie licencje na złoto, dziś nie skończę ale kolejne "wielkie przenoszenie" kierownicy wraz z osprzętem sprzed komputera znów już niedługo
Hmm... Opinie na ten temat na forum są czasami skrajnie różne Jeśli o mnie chodzi to ostatnie GT w które grałem było jeszcze na "szaraka" ... teraz wróciłem do produktu Sony, między innymi dla GT5. Mam do tego Driving Force'a GT i powiem szczerze że niektóre licencje na złoto są dla mnie nie do zrobienia, puki co Wyłączone mam wszystkie możliwe wspomagacze, ostro potrafie się napocić i narzucać mięsem, ale wszystko jest minimum na srebro. Co ciekawe w wyzwaniach typu Loeb czy Rajd GT mam złoto, w A-Spec czy B-Spec też tylko czasami są jakieś większe problemy... tylko licencje jakoś są strasznie oporne
Btw, gierke uważam za wyśmienitą mimo kosmetycznych niedociągnięć.
TheDoctor - wszystko jest do nauczenia. Jednym przychodzi łatwiej, innym trudniej. Dla mnie również niektóre licencje były nie do zrobienia na złoto. Godzina, dwie prób i nic. Człowiek się poci i rzuca mięsem, jeśli do złota brakują mu setne części sekundy.
Wiesz czego się nauczyłem? Że jeżeli 3 razy pod rząd nie poprawisz swojego czasu, to powinno się odłożyć zaliczanie licencji na później. Idę sobie kupić jakiś samochód, zrobię 2 kółka na nordschleife, pogrinduję na indianapolis. Nie ma sensu grać, gdy jesteś zmęczony lub rozdrażniony. Najlepsze czasy robię, gdy jestem wypoczęty: mam dobrą koncentracje i wydaje mi się, że jadę wolno. Najważniejsze jest dobre tempo i płynne manewry. Wpadanie w zakręty na pełnym gazie i efektowne poślizgi nie dadzą nam złota.
Dobrym sposobem na naukę jest tryb A-spec i licencje sezonowe. Wiadomo, że w większości wyścigów można wziąć samochód 2x szybszy od konkurencji i odstawić każdego na prostej, ale w ten sposób się niczego nie nauczysz. Można przejść całą grę w ten sposób, a online skopią ci tyłek Civikiem. Jeżeli w A-spec wygrywasz każdy wyścig za pierwszym razem, to twoje umiejętności stoją w miejscu. Trzeba dostać po tyłku, żeby się nauczyć :-)
Podziękował za wskazówki
Licencje sezonowe też uważam za bardzo przydatne, nie ma co marudzić - z każdym kolejnym startem człowiek czegoś się uczy. Żałuje jedynie że nie mam możliwości obecnie podłączyć się do PSN żeby pograć - działam na blueconnect - który nie należy do demonów szybkości Tak a propos warto zalogować się do PSN nawet na takim necie choćby dla samych update'ów? Wyszła już jakaś łatka która coś poważnego zmienia w grze?
I może tak ogólnie, dlaczego warto podłączyć się do sieci jeśli chodzi o GT.
Za kilka minut będę zabierał się za Mistrzostwa Formuły GT w ASpecu. Jakieś porady? Czy warto ustawiać auto pod konkretne wyścigi czy mogę ograniczyć się do zmiany długości skrzyni biegów?
Słuchajcie ja wiem, że moje pytanie jest może mocno retoryczne dla stałych użytkowników PSN i GT5 ale naprawdę zależy mi na odpowiedzi czy warto i dlaczego Parę miesięcy temu przesiadłem się z Xbox'a na PS3, a nad GT przez ostatnie 3 tygodnie (od kiedy kupiłem grę i kierownice) przesiedziałem już niezliczone ilości godzin Obecnie nie mam innej możliwości niż blueconnect bo niebawem się przeprowadzam, z tym że nawet przez to "coś" jestem w stanie podpiąć się do netu z PS3 jeśli warto, będę bardzo wdzięczny za odpowiedź a jeśli sam w czymś będę mógł pomóc to z całą pewnością to zrobie
Warto, warto. O ile komfortowej gry online ci nie wróżę, to za na przykład takie logowanie się każdego dnia dostajesz kilka kolorów oraz kart muzeum. Do tego dochodzą wyścigi sezonowe ze sporą ilością gotówki za pierwsze miejsce
Lista Online w dziale GT5 Turnieje przypomina mi listę znajomych na fejszbuku. Każdy chce być na liście Twoich znajomych, ale żeby był z tego jeszcze jakiś pożytek to nie.
Komentarz