Co do NASCAR.. nie przesadzajcie, łatwe są, jak narazie we wszystkich mam złoto.. wyłączcie systemy, manual (chociaż akurat tutaj dużo różnicy nie zrobi) i próbujcie, na Indianapolis lekko odpuścić trzeba, ogólnie teoretycznie na kierownicy lepsze wyczucie jest.
A ogórki wymagają cierpliwości - czasem troche łokciami sie poprzepychać i zawsze maksymalnie opóźniać hamowanie, ale Lotusowi jak narazie nie daje rady.
Ja mam jednego Nascara na srebro, drugiego na złoto. Lotusa też na począku nie mogłem zaliczyć, ale jakoś mi się udało na srebro. Trzeba tak jak Witek mówi - opóźniać hamowanie i jak najwięcej jechać w ich tunelu.
Ja natomiast miałem problem z przedostanią licencją z podsumowaniem - bitwą na torze. Z godzine sie tam męczyłem, ale wkońcu na srebro przejechałem...
Nikt nie pobije dtb89dtb - wszystkie licencje na złotko. (60) :wink:
A ja powiem tak, że wszystkie testy z Special Events, są łatwe i po pierwszym przejeździe da się na złoto zrobić. A jak nie za pierwszym to za drugim lub trzecim już na pewno. NASCAR jest absurdalnie łatwy...
Licencje na GOLD machnę później, na razie mi srebrno-złote starczą.
I may be slow but I'm still ahead of you. Mój kanał Youtube:SasekPL
Cały Nascar mam na złoto nie licząc tego z wyprzedzaniem po wyjeździe z pit stopu. Już krew mnie zalewa, cały czas dojeżdżam drugi !
Mała rada. Po wyjeździe z pitstopu, przepuść kolesia w czarnym wozie. Po wyjeździe jedź jak najbliżej lewej krawędzi, najlepiej postaraj się nie jechać po torze tylko asfaltowym poboczem. Jak cię koleś wyprzedzi wtedy w draft za nim, a dalej to już po kolei się łapiesz za każdym. Ja tak zrobiłem i za drugim razem mi wyszło.
Nie możesz przyblokować tego kolesia tylko dać się wyprzedzić, bo inaczej nie będziesz miał za kim draftować i nie ukończysz pierwszy.
I may be slow but I'm still ahead of you. Mój kanał Youtube:SasekPL
Ja wyczaiłem swoją G25 za 560zł (używaną z 3 miesięczną gwar. rozruchową), od roku nic ją nie boli. W NASCAR mam wszystko na złoto prócz jednego, mianowicie srebro mam w zadaniu w którym trzeba po pitstopie wyjechać w odpowiednim momencie i na draftingu powyprzedzać zawodników. Ktoś ma jakiś pomysł?
Mam DFGT i Nascar jest banalny - złoto za max drugim-trzecim podejściem. Powiedzcie mi jednak, jak wygrać wyścig VW Busem na torze Top Gear? Na prostej nie ma mocy, a na zakrętach miejsca, żeby wyprzedzać.
Witam
Próbowałem kilkanaście razy - i nic. Odpuściłem na parę dni i przejechałem na złoto za pierwszym podejściem: 1-wsze skrzyżowanie bez gazu, każde inne dojazdy do szykan na "maxa" i pchać się delikatnie z opóźnionym hamowaniem do dechy . Tak naprawdę to do dzisiaj był najtrudniejszy "wyścig".
Powodzenia
Komentarz