Spotkali się Fani GT5 i Forzy xD Ja tam tylko powiem ,że Forza 4 Jest może i lepsza od GT5 ale ja nigdy nie kupie bo mnie wkurza polityka Microsoftu oraz nie widzę sensu kupowania xbox'a dla jednej gry
To pewnie popełniłem błąd kupując PS3 dla GT5...
Kiedy pędzisz 270 km/h to co jest przed Tobą jest już historią...
Spotkali się Fani GT5 i Forzy xD Ja tam tylko powiem ,że Forza 4 Jest może i lepsza od GT5 ale ja nigdy nie kupie bo mnie wkurza polityka Microsoftu oraz nie widzę sensu kupowania xbox'a dla jednej gry
To pewnie popełniłem błąd kupując PS3 dla GT5...
Tego nie powiedziałem ... chociaż można to tak odebrać
Spotkali się Fani GT5 i Forzy xD Ja tam tylko powiem ,że Forza 4 Jest może i lepsza od GT5 ale ja nigdy nie kupie bo mnie wkurza polityka Microsoftu oraz nie widzę sensu kupowania xbox'a dla jednej gry
To pewnie popełniłem błąd kupując PS3 dla GT5...
Nie tylko Ty tak zrobiłeś. Osobiście nie uważam tego za błąd, bo warto było
Fajnie...A posiadacze GT5 musieli na pierwsze DLC czekać prawie rok
Zauważyłem , że największe słowa krytyki zaczęły się sypać na PD właśnie po wprowadzeniu spec 2.0 oraz dlc. Tak naprawdę mogli zostawić to wszystko w spokoju.
ja rok temu kupiłem ps3 tylko dla gt5 a dziś mam 40 gier a xboxa bym kupił dla forzy 4 bez wahania i żadnej gry więcej. Grając w forze 4 w media espert u mnie w mieście nie zachwyciłem się prowadzeniem a grafika mi odpowiadała. Plusem forzy są nowe auta i starsze i to wszystkie premium nowe auta dtm, audi r15. Przechodząc do fizyki forza jest symulacyjnym arcadem ale w 85% symulacją i narzekacie PD wypuszcza tak mało aut w dlc ponieważ starają się jak najwierniej odwzorcować zachowania samochodu chodź nie po co dali m5 premium i standart mogliby przyszykować nowe auta typu le mans czy dtm albo nowe wrc, nowe możliwości tuningu.
@ seba111: Latem 2011 miałem okazję przejechać się lexusem is-f. Więc to co tak naprawdę powinno być jednym z priorytetów PD pod względem fizyki jazdy jest jakimś żartem. W rzeczywistości tym autem dosyć rzuca ( jest takim małym diabełkiem hehe ) , a w gran turismo prowadzi się go jak po szynach. Więc od tamtego czasu wątpię w " magię pełnej symulacji GT ".
No cóż nie ma idealnej gry pod względem fizyki. Pewnie też długo takiej nie będzie. Pamiętajmy, że idealne znaczy drogie. Symulator F1 kosztuje sporo kasy, a tam mamy tylko jeden bolid. Więc może taka technologia trafi do prywatnego użytku za jakieś 100 lat
jadąc czułeś wibracje, rzucanie, przeciążenia. Jak grasz tego nie masz, jedynym medium jest obraz i dźwięk. Z tego względu spór gra vs świat nigdy nie zostanie jednogłośnie rozstrzygnięte.
@ seba111: Latem 2011 miałem okazję przejechać się lexusem is-f. Więc to co tak naprawdę powinno być jednym z priorytetów PD pod względem fizyki jazdy jest jakimś żartem. W rzeczywistości tym autem dosyć rzuca ( jest takim małym diabełkiem hehe ) , a w gran turismo prowadzi się go jak po szynach. Więc od tamtego czasu wątpię w " magię pełnej symulacji GT ".
dużo zależy też od opon - bo chyba te które seryjnie są w samochodach w grze niezawsze odpowiadają opon w realu, o ile się nie myle to komfortowe są najbardziej zbliżone, a nie sport twarde, na których występuje ISF w GT5
No i to jak pisałem odnośnie opon, zero nazw i odniesienia się... yyyyyyyy porposzę tego IS-F'a na komfortowych średnich... albo może...... sportowych twardych ewentualnie :mrgreen:
Witek, jeżeli IS-F ma Pirelki P Zero z indeksem plus minus 300 km/h bo V maxa ma 270 ograniczone, to nie za bardzo z komfortowymi idzie porownać. Ale to tylko polemizowanie jest.
Kiedy pędzisz 270 km/h to co jest przed Tobą jest już historią...
Komentarz