Re: [Turniej] GT4 od Zera do Race Driver'a
Ja postanowilem, ze nie kupie taniego japonca. Postanowilem kupic samochod, ktory wywoluje u mnie szybsze bicie serca. Nie jest to zaden NSX, ani Skyline...to jest 3...///M3.
Samochod kosztuje okolo 74 tysiecy Creditow. Wzamian dostajemy tylnonapedowego sedana z rzedowa szotka pod maska o mocy 343 koni mechanicznych. Samochod wyglada swietnie, tak samo jezdzi. Jest stabilny niczym NSX, lecz...po prostu jest od niego lepszy. Sprobujcie odwiezdz dzieci do szkoly w NSX'ie...a sprobujcie w ///M3. Bawarski sedan ma wszystko to, co potrzeba. Nawigacje z tunerem TV, klime, skore, itp. Jest przestronny, wygodny. B-spec nie narzekal na bol plecow
Na tor tez sie nadaje. Kazdy zakret w tym aucie daje frajde. Nie palowalem czasu, zeby uwrac te 0,001s, po prostu jezdzilem dla przyjemnosci, bo po to ten samochod zosal stworzony. Nawet jak wypadlem z trasy, co z tego.? W imprezie sie wkurzalem,w HPA tez...a w BMW nie. Po prostu je kocham. Kocham je za to, jakie sa.
A teraz suche dane, ktore nic nie mowia.
0-100 5.1s.
0-200 19.1s.
400m 13.707
1000m 24.654
max speed 290.
Czas...nie za dobry. Przegralem te runde...ale i tak wedlug mnie BMW jest o wiele lepsze. I na torze, i na codzien (choc wiem ze codziennosc to co innego jak Gran turismo
)
A teraz pare zdjec z sesji z Nurburgringu. W ten sposob mozna sie w niej zakochac ^^
Ja postanowilem, ze nie kupie taniego japonca. Postanowilem kupic samochod, ktory wywoluje u mnie szybsze bicie serca. Nie jest to zaden NSX, ani Skyline...to jest 3...///M3.
Samochod kosztuje okolo 74 tysiecy Creditow. Wzamian dostajemy tylnonapedowego sedana z rzedowa szotka pod maska o mocy 343 koni mechanicznych. Samochod wyglada swietnie, tak samo jezdzi. Jest stabilny niczym NSX, lecz...po prostu jest od niego lepszy. Sprobujcie odwiezdz dzieci do szkoly w NSX'ie...a sprobujcie w ///M3. Bawarski sedan ma wszystko to, co potrzeba. Nawigacje z tunerem TV, klime, skore, itp. Jest przestronny, wygodny. B-spec nie narzekal na bol plecow

A teraz suche dane, ktore nic nie mowia.
0-100 5.1s.
0-200 19.1s.
400m 13.707
1000m 24.654
max speed 290.
Czas...nie za dobry. Przegralem te runde...ale i tak wedlug mnie BMW jest o wiele lepsze. I na torze, i na codzien (choc wiem ze codziennosc to co innego jak Gran turismo

A teraz pare zdjec z sesji z Nurburgringu. W ten sposob mozna sie w niej zakochac ^^
Komentarz