Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[Turniej] GT4 od Zera do Race Driver'a

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #16
    Re: [Turniej] GT4 od Zera do Race Driver'a

    Ja postanowilem, ze nie kupie taniego japonca. Postanowilem kupic samochod, ktory wywoluje u mnie szybsze bicie serca. Nie jest to zaden NSX, ani Skyline...to jest 3...///M3.


    Samochod kosztuje okolo 74 tysiecy Creditow. Wzamian dostajemy tylnonapedowego sedana z rzedowa szotka pod maska o mocy 343 koni mechanicznych. Samochod wyglada swietnie, tak samo jezdzi. Jest stabilny niczym NSX, lecz...po prostu jest od niego lepszy. Sprobujcie odwiezdz dzieci do szkoly w NSX'ie...a sprobujcie w ///M3. Bawarski sedan ma wszystko to, co potrzeba. Nawigacje z tunerem TV, klime, skore, itp. Jest przestronny, wygodny. B-spec nie narzekal na bol plecow Na tor tez sie nadaje. Kazdy zakret w tym aucie daje frajde. Nie palowalem czasu, zeby uwrac te 0,001s, po prostu jezdzilem dla przyjemnosci, bo po to ten samochod zosal stworzony. Nawet jak wypadlem z trasy, co z tego.? W imprezie sie wkurzalem,w HPA tez...a w BMW nie. Po prostu je kocham. Kocham je za to, jakie sa.
    A teraz suche dane, ktore nic nie mowia.
    0-100 5.1s.
    0-200 19.1s.
    400m 13.707
    1000m 24.654
    max speed 290.
    Czas...nie za dobry. Przegralem te runde...ale i tak wedlug mnie BMW jest o wiele lepsze. I na torze, i na codzien (choc wiem ze codziennosc to co innego jak Gran turismo )

    A teraz pare zdjec z sesji z Nurburgringu. W ten sposob mozna sie w niej zakochac ^^






    Komentarz


    • #17
      Re: [Turniej] GT4 od Zera do Race Driver'a

      Naruciak14!! Halo, tu planeta Ziemia, teraz jeździmy na torze "Laguna Seca", odbiór
      Teraz przechodzę do rzeczy.
      MÓJ UDZIAŁ W TEJ RUNDZIE

      Na początek dowody "tożsamości" i fotki.
      1. Film zawierający rekordowe okrążenie, tabelę czasów oraz ustawienia -w tej rundzie zlepiłem wszystko w całość
      [youtube:36ysxosn]http://www.youtube.com/watch?v=HYm0j0BUeCM&feature=youtu.be[/youtube:36ysxosn]
      Tu macie fotkę uwielbianego przez wielu NSX'a

      RACHUNEK
      Samochód: 28.010
      Wydech racing: 4.800
      Racing chip: 1.500
      Na-tuning stage 2: 12.500
      Zawieszenie "fully customisable": 17.000
      Sprzęgło (to najdroższe) 4.700
      Variable LSD: 6.600
      Skrzynia biegów FC: 10.400
      Opony R2: 10.500
      Felgi: 500
      Spoiler: 1.200
      Olej: 50
      RAZEM: 97.760 Cr.

      OPIS SAMOCHODU
      Od zastartowania uderzyła we mnie leniwa skrzynia biegów -nie wiem dlaczego, ale z pierwszego na drugi bieg przełącza tylko odrobinkę lepiej niż Cadillac Cien. Nie wiem -czy tak mają wszystkie NSX (mam kilka w garażu, ale kiedy ja nimi jeździłem...), czy po prostu to sprzęgło tak ją z$%&%$#&*ło. Moc 343HP -tylko na papierku, podczas jazdy auto nie daje pokazu przyspieszania. To zapewne przez tuning NA, a nie turbo, której nie można było zamontowac do tej Acury. Prowadzenie jest znośne, gdy jeździ się łagodnie to ok, ale na dwóch okrążeniach z impetem wywaliło mnie na zakręcie za tą szykaną, co się w dół jedzie. No i kilka innych wypadów z trasy, których przyczyną było o 5mm za daleko od zewnętrznej przy braniu zakrętu, albo inne, przy np. Silvii z poprzedniej rundy nic nieznaczące błahostki. Jednak, gdy się umie ją jechać, to idzie jak po sznureczku (na filmie jest już lap 16, więc nie dziwota ). Acurę kupiłem zamiast Hondy '90, bo miała ładniejszy kolor (Hanna biała ). Dzięki temu dowiedziałem się, że Acurę od Hondy różni ilość biegów -Acura 5, a Honda 6 (chociaż nie wiem czy to sprawka skrzyni FC ).
      http://www.granturismo.pl/forum/gt4-...-t7881-15.html
      Zapraszam do udziału!

      Komentarz


      • #18
        Re: [Turniej] GT4 od Zera do Race Driver'a

        Tamten wrzut to do poprzedniej rundy jest ^^ A co do NSX'a, przytrzymaj R2 i pusc przy koncu skali obrotomierza, Hanna lubi wysokie obroty ^^

        Komentarz


        • #19
          Re: [Turniej] GT4 od Zera do Race Driver'a

          1.Samochód - Mitsubishi 3000GT MR (J) '95
          2.Moc - 650 BHP
          3.Moment obrotowy - 739 NM
          4.Typ napędu - 4WD
          5.Waga - 1478 kg
          6.Stan licznika - 63233 km

          7.Cena samochodu - 13,929 cr
          8.Dokonane modyfikacje:
          -wymiana oleju - 50 cr
          -myjnia 50 cr
          -Spoiler - 1,200 cr
          -Stage 4 Turbo - 80,000 cr
          -Racing Medium Tyres - 22,500 cr
          -Weight Reduction stage 1 - 1,200 cr
          -Racing Brakes Kit - 4,700 cr
          -Racing Flywheel - 1,050 cr
          9.Łączna cena - 124,678 cr

          10.0-100 km/h - 3,1s
          11.0-200 km/h - 9,9s
          12.0-300 km/h - 25,3s
          13.400m - 10.969s
          14.1000m - 19,658s
          15.Vmax - 349 km/h

          16.Czas - 1:26.061

          [youtube:3tbsw9pv]http://www.youtube.com/watch?v=WaqllMGDulg&feature=youtu.be[/youtube:3tbsw9pv]

          17.Krótki opis:
          Samochód specjalnie mnie nie zachwycił. Miękkie zawieszenie powoduje wychyły nadwozia i nurkowanie. Na prostych nie czuć było tych 650 KM. Największą zaletą są wyścigowe hamulce.
          GRAN TURISMO 4 ALL GOLD LICENSES AND DRIVING MISSIONS
          Moja galeria - gt4-photo-mode/tycha-t6552.html

          Komentarz


          • #20
            Re: [Turniej] GT4 od Zera do Race Driver'a

            Czy Ty Tycha zawsze musisz wygrywać ? ;(
            PS. Co to za dźwięki 0:21 i 0:26 na filmie?
            http://www.granturismo.pl/forum/gt4-...-t7881-15.html
            Zapraszam do udziału!

            Komentarz


            • #21
              Re: [Turniej] GT4 od Zera do Race Driver'a

              Dziwisz się? Zamiast kupić coś sensownego, MOCNIEJSZEGO to próbujesz walczyć 300konną NSX w przedziale 125K Cr.

              Komentarz


              • #22
                Re: [Turniej] GT4 od Zera do Race Driver'a

                Dołączyłem do waszego grona. Fajnie będzie trochę po rywalizować z Wami.

                1. Samochód Peugeot 206 RC '03




                2. Moc - 253 BHP/7000 RPM
                3. Moment obrotowy - 276 NM/4750 RPM
                4. Typ napędu - FF
                5. Waga - 976 kg
                6. Stan licznika - 116 km

                7. Cena samochodu - Cr. 29,090
                8. Tuning:
                Racing exhaust & air filter Cr. 4,600
                Racing brakes kit Cr. 4,600
                Stage 2 turbine kit Cr. 13,000
                Racing chip Cr. 1,250
                Racing/Medium Tires Cr. 22,250
                Weight reduction: stage 1 Cr. 1,100
                Weight reduction: stage 2 Cr. 5,300
                Weight reduction: stage 3 Cr. 21,000
                Semi-racing supersion kit Cr. 7,200
                Port polish Cr. 5,250
                Felgi OZ 001 Cr. 0,500
                9. Łączna cena - Cr. 115.140

                10. 0-100m - 0'07.543
                11. 0-400m - 0'14.999
                12. 0-1000m - 0'26.119
                13. V-Max - 245 km/h

                14. Best Time - 1'35.952


                15. Opis:
                Auto to ma dwie twarze. Na torach taki jak Laguna Seca,
                nie prowadzi się najlepiej. Przy wyłączonych wszystkich
                wspomagaczy, miota nim jak szatan (zwłaszcza przy hamowaniu oraz na szybkich łukach).
                Jednak to wszytko zmienia się na torach ulicznych. Wtedy jego
                niesamowita zwrotność (efekt niskiej wagi) oraz krótkie ustawienie
                skrzyni biegów sprawiają, że można się świetnie bawić przemierzając
                kolejne okrążenia torów Opera Paris oraz George V Paris
                (oczywiście dopóki nie trzeba hamować )

                Piast Gliwice do T-Mobile Ekstraklasy

                Komentarz


                • #23
                  Re: [Turniej] GT4 od Zera do Race Driver'a


                  Ja kupilem nowego Dodge'a Vipera GTS. Karteczke co do niego kupilem gdzies posialem -.- Z tego co pamietam byl to NA tuning Stage 2, chip, Racing medium, obnizanie wagi poziom 1, i cos jeszcze...wyszlo okolo 1350kg i jakies 650HP. NM nie pamietam -.-

                  Viper prowadzil sie zaje...bardzo fajnie Przyspieszal, hamowal, skrecal jak trzeba. Minusow nie zauwazylem. Ale najlepszy jest w nim...dzwiek.

                  Komentarz


                  • #24
                    Re: [Turniej] GT4 od Zera do Race Driver'a

                    Zamieszczone przez TheBest44444
                    PS. Co to za dźwięki 0:21 i 0:26 na filmie?
                    Dziewczyna do niego wydzwania...

                    Ja pamiętam, że po mocniejszym tuningu mój 3000GT miał ok. 750KM. Nie wiedziałem, że Viper dostanie tak po dupie od francuza. Czas jest o niewiele mniejszy (10 sekund) a różnica w KM to +400. Felgi w Peugocie też mi się podobają.

                    Komentarz


                    • #25
                      Re: [Turniej] GT4 od Zera do Race Driver'a

                      Przepraszam, że tak późno, ale to do Naruciaka należał wybór toru, a przed chwilą dostałem od niego odpowiedź.

                      Runda 4
                      1.Naruciak14 - 10 pkt (1:24.195)
                      2.Tycha - 6 pkt (1:26.061)
                      3.TheBest44444 - 4 pkt (1:32.850)
                      4.GTManiac - 3 pkt (1:35.952)

                      Klasyfikacja generalna
                      1.Tycha - 36 pkt
                      2.Naruciak14 - 26 pkt
                      3.TheBest44444 - 10 pkt
                      4.Dreadlock89 - 4 pkt
                      5.GTManiac - 3 pkt

                      Runda 5
                      Budżet: 200 000 cr
                      Tor: Circuit De La Sarthe II (no chicanes)
                      Deadline: niedziela 13.05
                      GRAN TURISMO 4 ALL GOLD LICENSES AND DRIVING MISSIONS
                      Moja galeria - gt4-photo-mode/tycha-t6552.html

                      Komentarz


                      • #26
                        Re: [Turniej] GT4 od Zera do Race Driver'a

                        MÓJ UDZIAŁ W TEJ RUNDZIE
                        Samochód: BMW M5 '05
                        Czas: 3:33:323
                        Zdjęcie

                        Film z jazdy (rek. okr.) i Ustawienia
                        [youtube:39rhu5jr]http://www.youtube.com/watch?v=B7u7YlmkD3E&feature=youtu.be[/youtube:39rhu5jr]
                        Rachunek
                        -Samochód: 116,650 Cr.
                        Wydech racing: 4,900 Cr.
                        Chip racing: 1,800 Cr.
                        Port polish: 5,800 Cr.
                        NA tuning stage 2: 13,500 Cr.
                        Skrzynia FC: 10,500 Cr.
                        Variable LSD: 6,800 Cr.
                        Carbon driveshaft: 3,250 Cr.
                        Suspension racing: 18,000 Cr.
                        Opony Racing Hard: 10,750 Cr.
                        Felgi: 500 Cr.
                        Spoiler: 1,200 Cr.
                        Olej: 50 Cr.
                        Suma: 193,700 Cr.

                        Opis samochodu: Bardzo szybko przyspiesza, szczególnie na biegach 1-3. Na zakrętach nie skręca za mocno, ale przy stosowaniu reguły "wolne wejście, szybkie wyjście" nie ma z tym problemu. Elastyczność (zachowanie przyspieszenia wraz ze wzrostem prędkości) jest też dobra.
                        PS. Najnowsza sesja z Photo Mode również przedstawia tą jazdę, oraz przeSumopaintowane zdjęcie prezentacyjne.
                        http://www.granturismo.pl/forum/gt4-...-t7881-15.html
                        Zapraszam do udziału!

                        Komentarz


                        • #27
                          Re: [Turniej] GT4 od Zera do Race Driver'a

                          Ford GT '05

                          Czas - 3'25.101




                          Moc - 589 BHP/6500 RPM
                          Moment obrotowy - 725,89 NM/3750 RPM
                          Typ napędu - MR
                          Waga - 1363 kg
                          Stan licznika - 247.6 km

                          Cena samochodu - Cr. 149,880
                          Tuning:

                          Racing brakes kit Cr. 4,800
                          Racing/Medium tires Cr. 22,750
                          Racing chip Cr. 1,800
                          Port polish Cr. 5,800
                          Stage 1 NA Tuning Cr. 5,000
                          Racing exhaust & air filter Cr. 4,900
                          Weight reduction: stage 1 Cr. 1,300

                          Łączna cena - Cr. 196,230

                          0-100m = 0'04'852
                          0-400m = 0'10.731
                          0-1000m = 0'19.186
                          V-Max = 364.66 km/h

                          Opis:
                          Do tej rundy przygotowania były burzliwe. Przetestowałem 6 samochodów i Ford GT okazał się być
                          najlepszym.
                          Auto mnie pozytywnie zaskoczyło. Spodziewałem się ciężkiego, trudnego do opanowania samochodu
                          a tu proszę. Po dociążeniu przodu i ustawieniu zawieszenia (w standarcie mamy tylko jedną opcję,
                          ale to zawsze coś) autko grzecznie jechało gdzie chciałem. Problemy występowały tylko przy dohamowaniu
                          do zakrętu po prostej Musslane. 2 czy 3 razy sie obróciłem, a ile razy przestrzeliłem zakręt to nawet
                          nie będę mówił.
                          Jeżeli chodzi o sam czas, to jest kres moich możliwości nie samochodu. Fordzik kierowany bardziej wprawną ręką
                          powinien pojechać o jakieś 5 s. szybciej. Popełniłem kilka błędów, na najszybszym okrążeniu, których mimo
                          usilnych starań nie udało już mi się poprawić. Szkoda, ale myślę, że tym razem to wystarczy, aby nie
                          znaleźć się na szarym końcu.

                          Piast Gliwice do T-Mobile Ekstraklasy

                          Komentarz


                          • #28
                            Re: [Turniej] GT4 od Zera do Race Driver'a

                            1.Samochód - Nissan 300ZX 2by2 '98
                            2.Moc - 796 BHP
                            3.Moment obrotowy - 882 NM
                            4.Typ napędu - FR
                            5.Waga - 1343 kg
                            6.Stan licznika - 32335 km

                            7.Cena samochodu - 28 586 cr
                            8.Dokonane modyfikacje:
                            -wymiana oleju - 50 cr
                            -spoiler - 1 200 cr
                            -original stage turbo 72 000 cr
                            -large intercooler 3 000 cr
                            -racing exhaust & air filter 4 800 cr
                            -racing brakes kit 4 700 cr
                            -racing chip 1 500 cr
                            -original suspension 16 200 cr
                            -weight reduction stage 1 1 200 cr
                            -weight reduction stage 2 5 500 cr
                            -FC transmission 10 400 cr
                            -racing flywheel 1 050 cr
                            -triple cluth 4 700 cr
                            -racing soft tyres 35 000 cr
                            -port polish 5 500 cr
                            -2-way LSD 4 500 cr
                            -myjnia 50 cr

                            9.Łączna cena - 199 936 cr

                            10.0-100 km/h - 4,2s
                            11.0-200 km/h - 9,3s
                            12.0-300 km/h - 19,3
                            13.400m - 11,437s
                            14.100m - 19,472s
                            15.Vmax - 374 km/h

                            16.Czas - 3:20.327

                            [youtube:1gjocpq2]http://www.youtube.com/watch?v=5TU8uixstnI&feature=youtu.be[/youtube:1gjocpq2]

                            17.Krótki opis:
                            796 BHP i brak systemów - to wróży, że łatwo nie będzie. Samochód pokazuje na co go stać, kiedy zamiast ja kierować nim, on kieruje mną. Opanowanie tego potwora jest trudne, poczułem to na prostej i na dohamowaniu do Mulsanne. Przy prędkości 370 km/h każda nierówność lub nawet minimalne skręcenie powodowało myszkowanie auta. Nie wycisnąłem z niego 100%, nie dałem rady, pokonał mnie. Lecz to co przeżyłem było świetną zabawą, spotkanie z tym potworem.
                            GRAN TURISMO 4 ALL GOLD LICENSES AND DRIVING MISSIONS
                            Moja galeria - gt4-photo-mode/tycha-t6552.html

                            Komentarz


                            • #29
                              Re: [Turniej] GT4 od Zera do Race Driver'a

                              Podsumowanie rundy 5
                              1.Tycha (3:20.327)
                              2.GTManiac (3:25.101)
                              3.TheBest44444 (3:33.323)
                              4.Naruciak14 - nieklasyfikowany

                              Klasyfikacja generalna
                              1.Tycha - 46 pkt
                              2.Naruciak14 - 26 pkt
                              3.TheBest44444 - 14 pkt
                              4.GTManiac - 9 pkt
                              5.Dreadlock89 - 4 pkt

                              Uwaga
                              [youtube:v3fy2gm8]http://www.youtube.com/watch?v=B7u7YlmkD3E&feature=youtu.be[/youtube:v3fy2gm8]

                              Szczerze mówiąc, nie powinienem zaliczyć tego czasu. Tor został przekroczony dużo razy. Pamiętajcie! Granice toru wyznaczają białe linie. To nie będzie tolerowane.

                              Runda 6
                              Budżet: 300 000 cr
                              Tor: Cote d'Azur - Monaco


                              Uliczny tor więc łatwo nie będzie, pamiętajcie, zero wallride'ów, a także w miarę możliwości proszę o nagranie i wstawienie na youtube.com powtórek.
                              GRAN TURISMO 4 ALL GOLD LICENSES AND DRIVING MISSIONS
                              Moja galeria - gt4-photo-mode/tycha-t6552.html

                              Komentarz


                              • #30
                                Re: [Turniej] GT4 od Zera do Race Driver'a



                                1.Samochód - TVR Cerbera Speed 12
                                2.Moc - 850 BHP
                                3.Moment obrotowy - 922 NM
                                4.Typ napędu - FR
                                5.Waga - 1020 kg

                                6.Cena samochodu - 259 970 cr
                                7.Dokonane modyfikacje:
                                -opony Racing Soft - 35 250 cr
                                -spoiler - 1 200 cr
                                -alufelgi - 500 cr
                                -wymiana oleju - 50 cr
                                -myjnia - 50 cr

                                8.Łączna cena - 297 020 cr

                                9.Czas - 1:31.356


                                10.Krótki opis:
                                Pomimo dużej mocy i małej wagi auto dosyć łatwo opanować, wadą jest buksowanie kół do trzeciego biegu. Wysoki docisk i opony RS ułatwiają prowadzenie.
                                GRAN TURISMO 4 ALL GOLD LICENSES AND DRIVING MISSIONS
                                Moja galeria - gt4-photo-mode/tycha-t6552.html

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X