Witam otóż mam obecnie na swoim koncie 15.000.000 CR. I mam pytanie otóż mam Minoltę w garażu 1169 koni, na poprzednim savie, bawiłem się memorką i usunęło mi się 80% gry, na szczęście kupiłem tam GT-One i nim jechałem. Toyota GT-One jest wolniejsza pod względem koni mechanicznych ale nie zwracałem uwagi na silniki i wagę, być może GT-One jest lepsza na wyższych obrotach albo ma silnik który ma więcej cylindrów. Dobra więc jak to wygląda na starcie? Oba auta miały z tego co pamiętam kupiony trzeci stage turba. No i tak jechałem wyścig Real Circuits Tours bo chcę wygrać tego Skyline GT PaceCar i mam pytanie które auto będzie do tego lepsze, Minolta czy GT-One a może coś innego? Myślałem nad kupieniem Sauber'a ale spostrzegłem, że jest on do wygrania i to w dość długich wyścigach...
Minolta:
Moje spostrzeżenia są takie, auto szybkie i dynamiczne, lekko goni po drodze, próbowałem bawić się z hamulcami i innymi pierdołami ale wciąż goniło. Według mnie to auto szybciej przyśpiesza niż GT-One bo ciągnie już na pierwszych biegach, oczywiście zawszę mogę GT-One skrócić. Otóż potem na wyższych biegach nie wiem jak jest z GT-One ale zasuwa, za to Minolta nie łapie tak szybko kilometrów. Wiem, że ma mniejszą maksymalną prędkość ale zawsze można jej wydłużyć biegi.
GT-One:
Auto według mnie bardziej stabilniejsze na drodze. Niestety na pierwszych trzech biegach nie można odczuć za dużo mocy gdyż dość powoli się zbiera. Mogę zawszę wypróbować opcję skrócenia przełożeń. Wiem, że ma większą prędkość maksymalną, ale po wydłużeniu biegów u Minolty prawdopodobnie pójdą tak samo tyle, że GT-One może wcześniej uchwycić prędkość maksymalną i odejdzie Minolcie na niezły dystans.
Minolta:
Moje spostrzeżenia są takie, auto szybkie i dynamiczne, lekko goni po drodze, próbowałem bawić się z hamulcami i innymi pierdołami ale wciąż goniło. Według mnie to auto szybciej przyśpiesza niż GT-One bo ciągnie już na pierwszych biegach, oczywiście zawszę mogę GT-One skrócić. Otóż potem na wyższych biegach nie wiem jak jest z GT-One ale zasuwa, za to Minolta nie łapie tak szybko kilometrów. Wiem, że ma mniejszą maksymalną prędkość ale zawsze można jej wydłużyć biegi.
GT-One:
Auto według mnie bardziej stabilniejsze na drodze. Niestety na pierwszych trzech biegach nie można odczuć za dużo mocy gdyż dość powoli się zbiera. Mogę zawszę wypróbować opcję skrócenia przełożeń. Wiem, że ma większą prędkość maksymalną, ale po wydłużeniu biegów u Minolty prawdopodobnie pójdą tak samo tyle, że GT-One może wcześniej uchwycić prędkość maksymalną i odejdzie Minolcie na niezły dystans.
Komentarz