Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Minolta vs GT-One

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Minolta vs GT-One

    Witam otóż mam obecnie na swoim koncie 15.000.000 CR. I mam pytanie otóż mam Minoltę w garażu 1169 koni, na poprzednim savie, bawiłem się memorką i usunęło mi się 80% gry, na szczęście kupiłem tam GT-One i nim jechałem. Toyota GT-One jest wolniejsza pod względem koni mechanicznych ale nie zwracałem uwagi na silniki i wagę, być może GT-One jest lepsza na wyższych obrotach albo ma silnik który ma więcej cylindrów. Dobra więc jak to wygląda na starcie? Oba auta miały z tego co pamiętam kupiony trzeci stage turba. No i tak jechałem wyścig Real Circuits Tours bo chcę wygrać tego Skyline GT PaceCar i mam pytanie które auto będzie do tego lepsze, Minolta czy GT-One a może coś innego? Myślałem nad kupieniem Sauber'a ale spostrzegłem, że jest on do wygrania i to w dość długich wyścigach...

    Minolta:
    Moje spostrzeżenia są takie, auto szybkie i dynamiczne, lekko goni po drodze, próbowałem bawić się z hamulcami i innymi pierdołami ale wciąż goniło. Według mnie to auto szybciej przyśpiesza niż GT-One bo ciągnie już na pierwszych biegach, oczywiście zawszę mogę GT-One skrócić. Otóż potem na wyższych biegach nie wiem jak jest z GT-One ale zasuwa, za to Minolta nie łapie tak szybko kilometrów. Wiem, że ma mniejszą maksymalną prędkość ale zawsze można jej wydłużyć biegi.

    GT-One:
    Auto według mnie bardziej stabilniejsze na drodze. Niestety na pierwszych trzech biegach nie można odczuć za dużo mocy gdyż dość powoli się zbiera. Mogę zawszę wypróbować opcję skrócenia przełożeń. Wiem, że ma większą prędkość maksymalną, ale po wydłużeniu biegów u Minolty prawdopodobnie pójdą tak samo tyle, że GT-One może wcześniej uchwycić prędkość maksymalną i odejdzie Minolcie na niezły dystans.

  • #2
    Re: Minolta vs GT-One

    Gt-One jest o wiele gorsza,gorzej sie prowadzi,wolniej przyśpiesza.
    GRAN TURISMO 4 ALL GOLD LICENSES AND DRIVING MISSIONS
    Moja galeria - gt4-photo-mode/tycha-t6552.html

    Komentarz


    • #3
      Re: Minolta vs GT-One

      tycha znaczy dość się tak zgadzam z twoją wypowiedzią. Ale według mnie się lepiej prowadzi bo jest bardziej stabilna drogi, a Minolta tak goni. Ale po przyzwyczajeniu się do Minolty ciężko będzie jeździć GT-One bo Minolta goni, a GT jeździ sztywno. To co byś polecał kupić? Jutro będę miał prawdopodobnie ok. 20 mln

      Komentarz


      • #4
        Re: Minolta vs GT-One

        Z szuflad polecam ci kupić BMW V12 race car lub Audi R8 Race Car :wink:
        GRAN TURISMO 4 ALL GOLD LICENSES AND DRIVING MISSIONS
        Moja galeria - gt4-photo-mode/tycha-t6552.html

        Komentarz


        • #5
          Re: Minolta vs GT-One

          Ok ale czy one dadzÄ… radÄ™ w Real Circuits Tour?

          Komentarz


          • #6
            Re: Minolta vs GT-One

            No problem dla mnie był :wink:
            GRAN TURISMO 4 ALL GOLD LICENSES AND DRIVING MISSIONS
            Moja galeria - gt4-photo-mode/tycha-t6552.html

            Komentarz


            • #7
              Re: Minolta vs GT-One

              A nie lepiej zrobić 24h na nurburgring wygra się F1 i nikt mam nie podskoczy.


              Komentarz


              • #8
                Re: Minolta vs GT-One

                Zamieszczone przez JISAW
                A nie lepiej zrobić 24h na nurburgring wygra się F1 i nikt mam nie podskoczy.
                Czy ja wiem? Marnować formułę na takie turnieje?Ona jest konieczna tylko do tylko do formula GT gdzie ona da radę jako jedyna :wink:
                GRAN TURISMO 4 ALL GOLD LICENSES AND DRIVING MISSIONS
                Moja galeria - gt4-photo-mode/tycha-t6552.html

                Komentarz


                • #9
                  Re: Minolta vs GT-One

                  Panowie, to temat Minolta vs GT-One, a nie co lepszego znajdziemy.

                  Trzymajcie siÄ™ tematu

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: Minolta vs GT-One

                    [b]GT-ONE!!!!
                    Ta Pani po dodaniu turbo4 chodzi lepiej od MINOLTY Minolta z max tuningiem i wszystkimi pierdołami osiągała 491km/h a GT-ONE jeeeeeeeedzieeeeee 515km/h. GT-One'm przejechałem SS 150 Miles i poszło gładziutko, mimo że była MInolta była. GT-One warta jest tych pieniędzy, Polecam a Minolte polecam jak najszybciej wywalić z garażu bo to szrot Niesamowity
                    Podsumowanie
                    MINOLTA dostaje ode mnie 2 za to że elastyczność (utrzymanie przyspieszenia przy wysokich prędkościach) jest identyczna jak u Formuły na 300km/h - Makabra
                    GT-ONE słabiej przyspiesza ale ma lepszą elastyczność co daje jej przewagę na prostych. Ocena 5+. Tylkop trzeba jej kupić turbo4.
                    Cena Minolty: 2godziny jazdy w EC 200miles
                    Cena GT-One: 2,924,999 w dniu 694-700 i dodaj sobie to tego 700 dni (w każdym cyklu) i 4,500,500
                    Mission 20
                    Czas: 3.38.602
                    Przewaga: 0.03.089

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: Minolta vs GT-One

                      Minolta jest gorsza od gt-one na 100% bo gt-one można osiągnąć nawet 600 km\h a minoltą po full tuningu jak to kolega nissanmmr napisał, że tylko 491km\h (chociaż takie prędkości nigdy nie osiągnąłęm)

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: Minolta vs GT-One

                        Panie Ptysiu odpowiedz mi na którym torze oprócz test course to 400 km/h osiągniesz?
                        GRAN TURISMO 4 ALL GOLD LICENSES AND DRIVING MISSIONS
                        Moja galeria - gt4-photo-mode/tycha-t6552.html

                        Komentarz


                        • #13
                          Re: Minolta vs GT-One

                          Co to za argument? Jeden super samochód jest gorszy od drugiego tylko dlatego, że osiąga niższe prędkości maksymalne?

                          Kiedyś pewien Mistrz powiedział, że wyścigu nie wygrywa się na prostych, ale w zakrętach. Niestety, wciąż większość dzieci, które dopiero oderwały się od NFSa, jest święcie przekonanych, że Top Speed to główny wyznacznik możliwości danego bolidu.

                          Komentarz


                          • #14
                            Re: Minolta vs GT-One

                            Racja,co z tego że samochód jedzie 600km/h jak nie skręca?Prędkość max też się liczy ale w mniejszym stopniu.Ważniejsze są przyspieszenie,docisk i skrętność.Oczywście jakby samochód nie osiągał żadnej prędkości to niema mowy o skręcaniu.

                            Komentarz


                            • #15
                              Re: Minolta vs GT-One

                              Pomimo, że żadnym jeszcze nie jeździłem to domyślam się, że GT-ONE jest lepsze. Jest nowsza, a więc lepiej dopracowana, a przez to ma lepszy docisk i trakcję. Powtarzam, że są to tylko moje domysły.
                              Świerze zdjęcia gt4, polecam http://www.gthome.pl/forum/gt4-photo...c6405-105.html

                              Komentarz

                              PracujÄ™...
                              X