Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Supra vs Skyline

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #46
    mam takÄ…
    narancs alternativa

    Komentarz


    • #47
      Ludzie...Smieć mi sie chce jak to czytam wezcie mi te dane, po co ten cyrk?? Każdy ma swoje zdanie, kazdemu sie co innego podoba. przezte posty i tak nikt nie zmieni swojego zdania. Ja osobiscie nie cierpię Supry, Ale Skyline'a lubie, ale tez nie jakaś rewelacja. Ja wole 350 Z.

      Aaa i panie serwer juz znasz ta 1/4. mam Fiata i go jakos niezbyt lubie...

      Komentarz


      • #48
        Zamieszczone przez szymoniec
        mam takÄ…
        i ja
        NO VTEC-NO FUN

        Komentarz


        • #49
          Ja lubie toyote supre, jest naprawde w porzadku ale jednak wole skyline.
          wg mnie jest bardziej poddatny do tuningu, co nie znaczy ze supra nie jest
          My favourite car: http://www.noneckschevelle.com/images/c ... o%20ss.jpg

          Komentarz


          • #50
            Zamieszczone przez Serwer
            To są dane wersji zwykłej, która przed odblokowaniem rozpędza się maksymalnie do 180 km/h, a po odblokowaniu do 230 km/h.
            Chyba ci się coś pokręciło,niemożliwe,żeby zwykła Supra tak mało jechała.Renault 19 1.7 jedzie wiecęj 230 Supra chyba jedzie przed odblokowaniem.Chyba że pomyliłeś kmh z mph.
            http://swiftclub.pl/ Aktualnie:
            GranTurismo 1 NTSC-J 100% PAL 100%
            GranTurismo 2 NTSC-U 98.2%
            GranTurismo 5 99%
            GranTurismo 6 100%

            Komentarz


            • #51
              Właśnie nie. To wersja ograniczona do 180 km/h. Po odblokowaniu jedzie 230 km/h. Oczywiście to ta zwykła najsłabsza wersja :wink:

              Moderator Serwer

              Komentarz


              • #52
                Hehe to fajnie cienko No ale cóż...
                http://swiftclub.pl/ Aktualnie:
                GranTurismo 1 NTSC-J 100% PAL 100%
                GranTurismo 2 NTSC-U 98.2%
                GranTurismo 5 99%
                GranTurismo 6 100%

                Komentarz


                • #53
                  Skyline = Super Wóz
                  Supra = Super Wóz

                  Osobiście lubię oba wozy. Nieco bardziej jednak Skyline'a - za wygląd...


                  ... ale żaden nie umywa się do M5/911 Turbo


                  P

                  Komentarz


                  • #54
                    Zgadzam się z przedmówcą.
                    Obydwa wozy sÄ… kultowe i obydwa majÄ… swojÄ… historie.
                    Osobiście jednak (gdyby ktoś rozdawał : ) wolałbym Skyline'a z dwóch powodów :

                    -wyglÄ…d

                    -unikalność :wink:

                    Komentarz


                    • #55
                      Zamieszczone przez Kamil 12
                      Hehe to fajnie cienko No ale cóż...
                      Bo to najsłabsza wersja :wink: Zobacz na to:

                      Toyota Supra Turbo (wersja amerykańska)

                      * Silnik

                      Oznaczenie 2JZ-GTE
                      Konstrukcja 6-cylindrowy rzędowy, chłodzony woda, głowica aluminiowa, blok silnika żeliwny,
                      Dwa wałki rozrządu w głowicy, napędzane paskiem zębatym
                      4 zawory na cylinder
                      elektroniczny wielopunktowy wtrysk paliwa
                      Doładowanie

                      Dwie turbosprężarki Hitachi CT-12B (wersja amerykańska), chłodnica powietrza doładowującego
                      Materiał turbiny stal
                      Średnica sprężarki 58 mm / 39 mm (większa / mniejsza strona łopatek)
                      Średnica turbiny 52 mm / 44 mm (większa / mniejsza strona łopatek)
                      Ciśnienie ładowania 11,6 psi / 0,8 bar / 0,82 kg/cm2
                      Zawór wastegate Toyota, tylko w pierwszej turbosprężarce

                      Pojemność skokowa 2997 cm3
                      Średnica x skok tłoka 86 x 86 mm
                      Stopień sprężania 8,5 : 1
                      Moc maks. (SAE) 320 KM przy 5600 obr./min.
                      Maks. moment obrotowy 441 Nm przy 4000 obr./min.
                      Maks. obroty 6800 obr./min.

                      * Przeniesienie napędu

                      Rodzaj napędu Tylny
                      Rodzaj skrzyni biegów Ręczna Automatyczna
                      Liczba przełożeń 6 4
                      Przełożenie / prędkość maks.

                      bieg 1 3,827 / 66 km/h 2,804
                      bieg 2 2,360 / 106 km/h 1,531
                      bieg 3 1,685 / 148 km/h 1,000
                      bieg 4 1,312 / 191 km/h 0,705
                      bieg 5 1,000 / 251 km/h -
                      bieg 6 0,793 / 254 km/h -
                      wsteczny 3,280 2,393

                      Przełożenie przekładni głównej 3,133 3,769
                      Mechanizm różnicowy Torsen, o ograniczonym poślizgu

                      * Koła Pięcioramienne, ze stopu aluminium, od 1997 z polerowanego stopu aluminium

                      Wymiary szerokość średnica

                      przód 8 cali 17 cali
                      tył 9,5 cali 17 cali

                      Seryjne ogumienie

                      przód 235/45ZR17
                      tył 255/40ZR17

                      Åšrednica zawracania 10,8m

                      * Hamulce

                      Typ Tarczowe, wentylowane, z systemem przeciwpoślizgowym ABS

                      Przód 4-tłoczkowe, średnica tarczy 320 mm
                      Tył 2-tłoczkowe, średnica tarczy 320 mm

                      Hamulec ręczny Mechaniczny, bębnowy, na obu tylnych kolach

                      * Nadwozie

                      Długość 4515 mm
                      Szerokość 1810 mm
                      Wysokość 1275 mm
                      Rozstaw osi 2550 mm
                      Rozstaw kół

                      przednich 1520 mm
                      tylnych 1525 mm

                      * Masa własna 1590 kg
                      * Dopuszczalna masa całkowita 1860 kg
                      * Rozkład masy przód / tył 53% / 47%
                      * Objętość bagażnika 185dm3
                      * Objętość zbiornika paliwa 70 dm3
                      * OsiÄ…gi

                      Czas rozpędzania 0-100km/h 5,1 s
                      Prędkość maksymalna 250 km/h (ograniczona elektronicznie, bez ograniczenia: 280 km/h)

                      * Zużycie paliwa / 100 km

                      w ruchu miejskim 13,0 l
                      w ruchu pozamiejskim 8,3 l
                      średnie 10,9 l



                      Moderator Serwer

                      Komentarz


                      • #56
                        Racja oba wozy są świetne. Jednak Skyline R34 mi się średnio podoba.

                        P.s Myślałem, że nie wyrobię jak czytałem porównianie Supry Sz ze Skylinem ;]. To tak jakby porównywali Audi RS4 z A4.

                        Edit : Jak trochÄ™ oprzytomnieje to przeczytam ;].
                        Honda

                        Komentarz


                        • #57
                          Myślałem, że nie wyrobię jak czytałem porównianie Supry Sz ze Skylinem ;]. To tak jakby porównywali Audi RS4 z A4.
                          Spoon chyba nie jesteś świadom tego co napisałeś :wink:

                          Komentarz


                          • #58
                            A Ci sie dalej gryza......Dla jednych Supra, dla drugich Skyline. A dla mnie 350 Z i Aston

                            Komentarz


                            • #59
                              No,ta Supra już lepsza Skyline ma 323 konie,a Supra 320...Czyli prawie to samo.Jednak ja wolę Skyline.
                              Ta dyskusja robi siÄ™ bezsensowna
                              http://swiftclub.pl/ Aktualnie:
                              GranTurismo 1 NTSC-J 100% PAL 100%
                              GranTurismo 2 NTSC-U 98.2%
                              GranTurismo 5 99%
                              GranTurismo 6 100%

                              Komentarz


                              • #60
                                Zamieszczone przez Kamil 12
                                No,ta Supra już lepsza Skyline ma 323 konie,a Supra 320...Czyli prawie to samo.Jednak ja wolę Skyline.
                                Ta dyskusja robi siÄ™ bezsensowna
                                Bo wychodzi na to samo :wink:

                                Moderator Serwer

                                Komentarz

                                PracujÄ™...
                                X