Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Supra vs Skyline

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #31
    Kamil: Nie ja to zacząłem ale usunę.
    Witek Enzo: Napisałeś na początku ale później napisałeś, że Nissan ma chociaż 350Z, a Celica nic więc jedna część do drugiej zbytnio nie pasuje. Ja tak to zrozumiałem.

    Nie widziałem objawów chorej krowy, chyba, że Ty widziałeś w takim razie nie będę się sprzeczał.

    Komentarz


    • #32
      Kyjgel: A co powiesz na RX-7? Stare, opływowe, aerodynamiczne... i dlatego piękne! Tak samo jest z Suprą. Poza tym. Pojemność też jest b. ważna. Sky ma 2.5, a Supra 3.0(może i są nawet większe wartości).
      Pojemność tylko daje większy moment obrotowy i prędkość na prostej...

      A co powiesz w sprawie Mazdy RX-8?? Tylko 1.3 z tylnym napędem a nie ustępuje kroku Subaru Imprezie z 2.5. / Mazda rlz /
      Supra i Skyline tak samo nadają się do tuningu i żadne sobie nie ustępuje. Każde ma swój własny, niepowtarzalny styl.
      Osobiście jestem za Skylinem.
      I NIE JEST TO ŻADNA KROWA!!! MA świetny wygląd

      w Polsce jeździ więcej M3 niż wypusciło M Gmbh
      W Polsce to jeździ w ogóle gigantyczna ilość BMW, a w 80% właścicielami są tzw. "dresy". Goście myslą, że mają BMW i są niewiadomo jak wielcy
      ...aż żal patrzec na takich ludzi

      Komentarz


      • #33
        Zamieszczone przez PP89
        Kyjgel: A co powiesz na RX-7? Stare, opływowe, aerodynamiczne... i dlatego piękne! Tak samo jest z Suprą. Poza tym. Pojemność też jest b. ważna. Sky ma 2.5, a Supra 3.0(może i są nawet większe wartości).
        Pojemność tylko daje większy moment obrotowy i prędkość na prostej...

        A co powiesz w sprawie Mazdy RX-8?? Tylko 1.3 z tylnym napędem a nie ustępuje kroku Subaru Imprezie z 2.5. / Mazda rlz /
        Supra i Skyline tak samo nadają się do tuningu i żadne sobie nie ustępuje. Każde ma swój własny, niepowtarzalny styl.
        Osobiście jestem za Skylinem.
        I NIE JEST TO ŻADNA KROWA!!! MA świetny wygląd
        A czy ja powiedziałem, że to najważniejsze? Powiedziałem, że b. ważne i tyle. Przy dużej pojemności i długiej skrzyni biegów + w miare równa ilość koni między oba autami jak myślisz który wygra w dragu? Ten z dłuższą skrzynią i większą pojemnością. Też lubie Mazdy :wink: A co do Skylinea i o tym czy jest krowa to wiecie co powiem...

        Komentarz


        • #34
          Powiedziałem, że b. ważne i tyle
          otóż to, zależy w jakiej dyscyplinie. w dragu wygra Supra, ale na krętej trasie to nie ma szans ze Skylinem

          Komentarz


          • #35
            Zresztą Skyline był znany zanim Supra sie pojawiła. Supra wywodzi sie od Celici... a Skyline to nowy model.

            Mam przed sobą książkę o motoryzacji i artykuły o suprze i skylinie. Zrobie porownanei danych technicznych:
            V-max: Supra - 230 km/h, Sky - 248 km/h
            0 - 100: Supra - 6,5 s. Sky - 5,6s
            Silnik: Supra - 6-cylindrowy, rzędowy; Sky - 6-cylindrowy, rzędowy
            Pojemność: Supra- 2954 cm3; sky- 2568cm3
            Skrzynia biegów:Supra- 4-biegowa, ręczna; Sky- 5-biegowa, ręczna
            Moc:Supra 232 KM; Sky- 277KM
            Moment obr: Supra- 344Nm przy 4000 obr/min; Sky - 367 Nm przy 4400 obr/min
            Masa: Supra- 1606 kg; Sky- 1604kg (a wiec to Supra jest wieksza krowa )
            Zuzycie paliwa: Supra- 11,8l/100km; Sky 17,9/100km
            http://najalternatywniej.blogspot.com/
            keep calm & carry on
            digart - lastfm
            ---
            REGULAMIN FORUM ]

            Komentarz


            • #36
              hehe... Supra z większej pojemności wyciska malutką moc w porównaniu ze Skyline'm

              Komentarz


              • #37
                Supra. To wersja zwykła porównaj sobie wersje Turbo i dojdziesz do wniosku co jest lepsze. Poza tym Supra: Masa własna 1410 kg

                Supra: Przełożenie - bieg 1 3,724 3,285 2,804
                bieg 2 2,246 1,894 1,531
                bieg 3 1,541 1,275 1,000
                bieg 4 1,205 1,000 0,705
                bieg 5 1,000 0,783 -
                bieg 6 0,818 - -
                wsteczny 3,192 3,768 2,393

                Wersja wolnossąca posiadała 5-biegowa skrzynie ręczna, wersja turbo - 6-biegowa

                Z tego wynika, że ma 5 biegów...

                Wersja wolnossąca posiadała 5-biegowa skrzynie ręczna, wersja turbo - 6-biegowa. W obu przypadkach można było zamówić 4-biegowa skrzynia automatyczna.

                Skyline:
                * GT - 2.0l RB20DE NEO I6, 140 KM
                * 25 GT, GT-X, GT-V - 2.5l RB25DE NEO I6, 193 KM
                * GT-FOUR - 2.5l RB25DE NEO I6, 193 KM 4WD
                * GT-T - 2.5l RB25DET NEO turbo I6, 280 KM, 343 Nm


                * GT-R - 2.6l RB26DETT twin-turbo I6, 332 PS (244 kW, 392 Nm) (advertised as 280)
                * GT-R V-Spec - Additional aero parts, brake ventilation ducts, diffuser.
                * GT-R V-Spec II - As above + carbon fibre bonnet with NACA duct.
                * GT-R N1 - Blueprinted N1 motor, no A/C, no stereo, no rear wiper, basic interior trim. (only 45 made.)
                * GT-R M-Spec - Leather interior, softer suspension with "Ripple Control" dampers, heated seats.
                * GT-R V-Spec II Nür - As above V-Spec II + N1 motor, 300 km/h speedo. (only 750 made.)
                * GT-R M-Spec Nür - As above M-Spec + N1 motor, 300 km/h speedo. (only 250 made.)
                * GT-R Z-tune - 2.8l RB26DETT Z2 twin-turbo I6, 500 PS (368 kW, 540 Nm) Z1 and Z2 (Nismo variant)(Only 20 Made)
                * GT-R R-tune (Nismo variant)

                [/b]

                Komentarz


                • #38
                  Nie, to sÄ… dane wersji Turbo.
                  http://najalternatywniej.blogspot.com/
                  keep calm & carry on
                  digart - lastfm
                  ---
                  REGULAMIN FORUM ]

                  Komentarz


                  • #39
                    To są dane wersji zwykłej, która przed odblokowaniem rozpędza się maksymalnie do 180 km/h, a po odblokowaniu do 230 km/h.

                    Komentarz


                    • #40
                      Ja wiem lepiej, przeciez to ja mam tę książke i umiem czytać. Jest wyraźnie napisane TOYOTA SUPRA TURBO
                      http://najalternatywniej.blogspot.com/
                      keep calm & carry on
                      digart - lastfm
                      ---
                      REGULAMIN FORUM ]

                      Komentarz


                      • #41
                        Jak ta książka się nazywa?Chyba kupię
                        http://swiftclub.pl/ Aktualnie:
                        GranTurismo 1 NTSC-J 100% PAL 100%
                        GranTurismo 2 NTSC-U 98.2%
                        GranTurismo 5 99%
                        GranTurismo 6 100%

                        Komentarz


                        • #42
                          Samochody, ilustrowany leksykon, Richard Nicholls, Świat Książki.
                          narancs alternativa

                          Komentarz


                          • #43
                            Toyota Supra Turbo (wersja amerykańska)

                            * Silnik

                            Oznaczenie 2JZ-GTE
                            Konstrukcja 6-cylindrowy rzędowy, chłodzony woda, głowica aluminiowa, blok silnika żeliwny,
                            Dwa wałki rozrządu w głowicy, napędzane paskiem zębatym
                            4 zawory na cylinder
                            elektroniczny wielopunktowy wtrysk paliwa
                            Doładowanie

                            Dwie turbosprężarki Hitachi CT-12B (wersja amerykańska), chłodnica powietrza doładowującego
                            Materiał turbiny stal
                            Średnica sprężarki 58 mm / 39 mm (większa / mniejsza strona łopatek)
                            Średnica turbiny 52 mm / 44 mm (większa / mniejsza strona łopatek)
                            Ciśnienie ładowania 11,6 psi / 0,8 bar / 0,82 kg/cm2
                            Zawór wastegate Toyota, tylko w pierwszej turbosprężarce

                            Pojemność skokowa 2997 cm3
                            Średnica x skok tłoka 86 x 86 mm
                            Stopień sprężania 8,5 : 1
                            Moc maks. (SAE) 320 KM przy 5600 obr./min.
                            Maks. moment obrotowy 441 Nm przy 4000 obr./min.
                            Maks. obroty 6800 obr./min.

                            * Przeniesienie napędu

                            Rodzaj napędu Tylny
                            Rodzaj skrzyni biegów Ręczna Automatyczna
                            Liczba przełożeń 6 4
                            Przełożenie / prędkość maks.

                            bieg 1 3,827 / 66 km/h 2,804
                            bieg 2 2,360 / 106 km/h 1,531
                            bieg 3 1,685 / 148 km/h 1,000
                            bieg 4 1,312 / 191 km/h 0,705
                            bieg 5 1,000 / 251 km/h -
                            bieg 6 0,793 / 254 km/h -
                            wsteczny 3,280 2,393

                            Przełożenie przekładni głównej 3,133 3,769
                            Mechanizm różnicowy Torsen, o ograniczonym poślizgu

                            * Koła Pięcioramienne, ze stopu aluminium, od 1997 z polerowanego stopu aluminium

                            Wymiary szerokość średnica

                            przód 8 cali 17 cali
                            tył 9,5 cali 17 cali

                            Seryjne ogumienie

                            przód 235/45ZR17
                            tył 255/40ZR17

                            Åšrednica zawracania 10,8m

                            * Hamulce

                            Typ Tarczowe, wentylowane, z systemem przeciwpoślizgowym ABS

                            Przód 4-tłoczkowe, średnica tarczy 320 mm
                            Tył 2-tłoczkowe, średnica tarczy 320 mm

                            Hamulec ręczny Mechaniczny, bębnowy, na obu tylnych kolach

                            * Nadwozie

                            Długość 4515 mm
                            Szerokość 1810 mm
                            Wysokość 1275 mm
                            Rozstaw osi 2550 mm
                            Rozstaw kół

                            przednich 1520 mm
                            tylnych 1525 mm

                            * Masa własna 1590 kg
                            * Dopuszczalna masa całkowita 1860 kg
                            * Rozkład masy przód / tył 53% / 47%
                            * Objętość bagażnika 185dm3
                            * Objętość zbiornika paliwa 70 dm3
                            * OsiÄ…gi

                            Czas rozpędzania 0-100km/h 5,1 s
                            Prędkość maksymalna 250 km/h (ograniczona elektronicznie, bez ograniczenia: 280 km/h)

                            * Zużycie paliwa / 100 km

                            w ruchu miejskim 13,0 l
                            w ruchu pozamiejskim 8,3 l
                            średnie 10,9 l

                            Komentarz


                            • #44
                              Serwer - tobie chodzi o Suprę RZ - ona ma 325 koni.A ta,o której pisał Witek Enzo to Supra SZ-R - 219 koni.Skyline ma 323 konie (GT-R R34).
                              http://swiftclub.pl/ Aktualnie:
                              GranTurismo 1 NTSC-J 100% PAL 100%
                              GranTurismo 2 NTSC-U 98.2%
                              GranTurismo 5 99%
                              GranTurismo 6 100%

                              Komentarz


                              • #45
                                Zamieszczone przez szymoniec
                                Samochody, ilustrowany leksykon, Richard Nicholls, Świat Książki.
                                Skąd wiedziałeś? Tak, to ta książka. Już na innych forach robiła kariere
                                http://najalternatywniej.blogspot.com/
                                keep calm & carry on
                                digart - lastfm
                                ---
                                REGULAMIN FORUM ]

                                Komentarz

                                PracujÄ™...
                                X