Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Najszybszy seryjny samochod ??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Najszybszy seryjny samochod ??

    Najszybszy seryjny samochod ?? taki ktory mozna normalnie kupic ?

  • #2
    Chyba Mercedes-Benz SLR McLaren '03.

    Komentarz


    • #3
      dobry by był jeszcze ten TVR 800 km tylko ze on do 190 kołami boksuje i wolny przez to start

      Komentarz


      • #4
        Mi się wydaje że najszybsza jest Pagani Zonda C12S 7.3

        Komentarz


        • #5
          Fajne auto ? da sie go stuningowac i jak szybko jezdzi

          Komentarz


          • #6
            SLR Rulez...Mnie też się wydaje ,że SLR najszybszy z seryjnych.

            Komentarz


            • #7
              wsumie fajne auto ale nie jest najszybszy

              Komentarz


              • #8
                Zonda
                Silnik : Mercedes-Benz AMG 12 cylindrów w układzie V, 48 zaworów, umieszczony wzdłużnie przed osią tylną
                Pojemność : 7,291 l.
                Moc maks. : 602 KM przy 6150 obr/min
                Maks. moment obrotowy : 760 Nm przy 4000 obrotów (w wersji ClubSport 650 KM i 780 Nm/400 obr)
                Relacja masa/moc : 2,04 kg na KM
                Napęd : koła tylne
                Skrzynia biegów : ręczna, sześciostopniowa
                Hamulce : tarczowe, wentylowane, karbonowo-ceramiczne (Brembo). Z przodu sześciotłoczkowe, z tyłu czterotłoczkowe. ABS. Traction Control Bosch.
                Czas hamowania : z 200 km/h w 4,4 s
                Opony przód : Michelin Pilot Sport 2 255/35/19
                Opony tył : Michelin Pilot Sport 2 335/30/20
                Nadwozie : z włókna węglowego wspartego na kratownicach z rur stalowo-chromowych i stalowo-molibdenowych
                Zawieszenie : wielowahaczowe z aluminium i magnezu; regulowane amortyzatory hlins
                Długość : 4435 mm
                Szerokość : 2055 mm
                Wysokość : 1141 mm
                Rozstaw osi : 2730 mm
                Waga : 1230 kg (bez Comfort Pack i z hamulcami CCN)
                Przyspieszenie 0-100 km/h : 3,6 s
                Przyspieszenie 0-200 km/h : 9,8 s
                V maks. : 345 km/h

                SLR
                SILNIK
                benzynowy, V8, turbodoładowany
                Pojemność - 5,5 l
                Moc maksymalna - 626 KM przy 6500 obr./min
                Moment obrotowy - 780 Nm przy 3250 obr./min
                PRZENIESIENIE NAPĘDU
                Skrzynia biegów - automatyczna, 5-stopniowa
                ZAWIESZENIE
                Podwójne wahacze poprzeczne na każde koło
                Hamulce - tarcze kompozytowo-ceramiczne
                OSIĄGI
                Przyspieszenie 0-100 km/h - 3,8 s
                Przyspieszenie 0-200 km/h - 10,6 s
                Przyspieszenie 0-300 km/h - 28,8 s
                Prędkość maksymalna - 334 km/h

                No i koniec gadania

                Komentarz


                • #9
                  ale to są prawdziwe dane a w grze mogą byc inne (chyba)

                  Komentarz


                  • #10
                    Gran Turismo 4 to symulator a poza tym sprawdzilem - Zonda bez dłubania w skrzyni biegów wyciąga tyle

                    Komentarz


                    • #11
                      ale bez tunningu ?czy masz ja ztunninogwaną i ule maa koni

                      Komentarz


                      • #12
                        Ło jeny 11 km/h więcej bez żartów i te ułamki sekundy przy przyśpieszeniu.Tylko ile ważny SLR(nie podane) a ile Zonda ciekawe...Waga na pewno się przyczynia do rozpędzenia i SLR jest raczej cięższy niż Zonda(1230 Kg)A pozatym zobacz jakiej firmy Zonda ma Engina W GT4 szybszy jest bez tuningu raczej SLR.

                        Komentarz


                        • #13
                          Może ktoś w końcu kupi obydwa te auta i to sprawdzi ? :wink:

                          Komentarz


                          • #14
                            Lepsza jest Zonda, ma może trroszkę gorszą przyczepność (częsciej lubi palić zrywać trakcję na drugim biegu) ale lepiej się prowadzi w zakrętach (merc jest bardzo podsterowny).

                            Komentarz


                            • #15
                              nie wiem jak jezdzi zonda ale mi sie mercedesem fajnie jezdzi .The_Stig twierdzi ze zonda jest lesza to znaczy ze to auto jest zarabiste

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X