Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wyścigi za 200 pktów A-Spec.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #31
    The_Stig napisał :
    super speedway jak pisałem wcześniej zaliczyłem czarnym nissanem R390 wszystko seria tylko troche wykorzystywałem bandy do skręcania
    Na ciaśniejszym zakręcie przez 21 kółek leciałem po bandzie, poskutkowało GTWC-2000 a-spec

    Komentarz


    • #32
      Dziś zaliczyłem real circuit tours na 200 chapparalem.... było cieżko.... ufff.

      Komentarz


      • #33
        Temat jakos przycichł... jak tam Wasze postępy ? U mnie na dzień dzisiejszy jest 83000pts.

        Komentarz


        • #34
          No faktycznie cicho się jakoś zrobiło .......... Niezła sumka :wink: (83000pts.). Ja niestety mam dopiero 34000 i ok. 33% (3-ci save :/ ). Wczoraj zaatakowałem event "FomulaGT" Audi R8 Race Car i muszę przyznać, że pozytywnie zaskoczył mnie ten bolid. Wcześniej nie miałem okazji na solidne przetestowanie tej maszyny. Po ok. 3 godzinach jazdy na Tokyo Route 246 i Super Speedway zmieniłem zdanie na temat żywotności opon. Wcześniej trwałem w przekonaniu, że bolidy Pescarolo są najlepsze pod tym względem. Zmieniłem zdanie - R8 rządzi w tym temacie. Przy zastosowaniu ogumienia RH - RSH, na Tokyo Route 246 (w miarę równym tempem) można przejechać nawet do 18 okrążeń, na Super Speedway 30-35.

          p.s. Przymierzam siÄ™ do kupna kierownicy i mam takie oto 3 warianty:

          - Logitech MOMO Force
          - Logitech Driving Force Pro
          - Logitech G25

          Zwracam się z pytaniem do grona posiadaczy konsolowego "kółka" ....
          Czy warto wydać te 800 zł na G25 ? Czy może nie warto przepłacać ?

          Pozdro

          Komentarz


          • #35
            No a u mnie licho z punktami bo tylko 2495p no ale dopiero mam 11.8% więc jestem myśli, że jeszcze będzie lepiej . . . . .
            A teraz męcze się z tym Japanese events All Japan GT Championship i próbuje przejsć to pierwsze "prize total 100.000Cr" a trudnosć w tym, że trzeba te 10 wyscigów przejechać za jednym razem bo w przeciwnym razie pojawia się tabliczka abadon . . . .. . . . . .coś tam . . . . . . .
            Moje auto do tego eventu to Nissan Fairlady Z Concept LM Race Car '02 na maksymalnym tunie . . . .jego moc to 947HP.
            Czy mam tym autem tam jakieś szanse??A może jakieś inne auto polecali byście ??

            Pozrawiam

            Komentarz


            • #36
              czy masz JAKIEŚ szanse? koluniu masz 947km musiałbyś jechać na wstecznym żeby nie wygrać, ja to skylinem po dość lekkim tuningu robiłem, jak masz taką przewage mocy nad przeciwnikami to bierz b-speca i jedź

              a właściwie czy tam nie ma czegoś takiego jak only unmodifield cars?
              Oo\_____/oO

              Komentarz


              • #37
                only unmodifield cars
                Co to jest??
                Nie bardzo wiem bo gram w GT mode od nie dawna . . . .

                Komentarz


                • #38
                  Tym Nissanem (czyt. wyżej) dasz rade bez mydła ; ) Ale czy to będzie miało jakiś sens ? Jak kto woli ... Szef kuchni poleca ::wink:

                  : Honda S2000 Type V '03 - 444 PS

                  -racing brakes kit
                  -stage 3 turbine kit - Testowałem turbo w Hondzie i wcale nie jest tak źle jak to mówią ; ) Mimo tego, iż turbo znacznie ustępuje na na niskich obrotach na, powyżej 200 km/h S2000 jest szybsza z turbo (przy takim samym ustawieniu skrzyni).
                  -port polish
                  -racing chip
                  -nos
                  -transmission / fully customisable
                  -triple clutch
                  -racing flywheel
                  -1.5-way LSD
                  -carbon driveshaft
                  -fully customisable suspension
                  -racing/Medium (opony)
                  -weight reduction stage 3
                  -increase rigidity

                  198-200 a-spec i ogólnie więcej frajdy z jazdy...

                  Komentarz


                  • #39
                    ZobaczÄ™ i sprawdzÄ™ . . . . .
                    Mam takie pytanko:
                    Co trzeba zrobić żeby mieć w posiadaniu Suzuki Escudo bo słyszałem, że jest niezłe . . . .

                    Komentarz


                    • #40
                      Lukas, czasami zadajesz ciężkie pytania ... Cathedral Rocks (Trail I) (HARD): SUZUKI ESCUDO Dirt Trial Car '98

                      źródło - http://www.granturismo.pl

                      Komentarz


                      • #41
                        Wielkie dzięki, widocznie szukałem daleko a odpowiedz była blisko . . . .
                        A odnosnie tego Japanesee event to mam już 6 wyscig na trasie Hongong Course . . . .9 okrążeń po tym przybitym torze . . . . . ale daje radę w końcu mam 950 koni

                        Pozdrawiam

                        Komentarz


                        • #42
                          ale daje radę w końcu mam 950 koni
                          I co z tego ?
                          Jedziesz 2 x mocniejszym autem od przeciwników, musiałbyś mieć dwie lewe ręce żeby nie dać rady ... Nie zaśmiecaj każdego tematu, to jest topic o a-spec points, więc na choy pytasz się "A może jakieś inne auto polecali byście ??" skoro i tak bierzesz Nissana "947HP" i lecisz free run ; )

                          p.s. Trasa w Hong Kong -u jest jedną z lepszych (technicznie), a jeżeli dla Ciebie trudna = przybita, to może faktycznie kup sobie nfs'a... :wink:

                          Pojechałem z grubej, ale mam nadzieje, że nie walniesz focha i wyciągniesz z "tego" jakieś wnioski.

                          Komentarz


                          • #43
                            sorry że powtarzam to co soundtropolis mówi, ale też uważam że jak jeździsz wyścigi po to żeby szybko je wygrać, to myśle że to zabardzo sensu nie ma, za łatwo poprostu


                            a co do nfs'a to lubię tę grę-ale nie dlatego bo jest super czy coś, ale lubie tuning, ten wizualny też, więc w niego gram :wink:
                            Oo\_____/oO

                            Komentarz


                            • #44
                              Re: Wyścigi za 200 pktów A-Spec.

                              A ja kontynuuje swoje wojaże. Beginner Events, FF race. Auto, Lupo 1.4 z nitro, spoilerem i nowymi felgami ;p. Ogólnie jest to dość łatwe 200 pktów, jednak trasa HongKong mnie dobija, nienawidzę jej ;p.
                              Honda

                              Komentarz


                              • #45
                                Re: Wyścigi za 200 pktów A-Spec.

                                Dawno nie odzywałem się na forum (studia i te sprawy), a jeszcze niedawno nie działało forum i to wszystko się jakoś zebrało. Ze względu na to, że mam GT4 zaliczone na 100%, wszystkie licencje na złoto, to wziąłem się za zdobywanie 200 pkt. A-spec w wyścigach. Jak na razie mam ich jakieś 65000. Ostatnio ukończyłem Euro Classic Car League: Volkswagen'em Karmann Ghia 1500 ('6. Chip, NA1, opony SM, NOS na 100, skrzynia na 7, wszystkie upgrade'y nie zwiększające mocy i balast na 200. Oczywiście musiałem wchodzić do wyścigu i zaraz z niego wychodzić, aby trafić na odpowiednich przeciwników. Bo jak miałem do czynienia z Fiat'em 500 spośród przeciwników to owszem mogłem osiągnąć 200 pkt., ale nigdy bym nie dogonił żadnego z przeciwników (oprócz Fiat'a). Także za 5-tym razem trafiłem na układ, w którym nie było Fiat'a a był Mercedes 300SL, jedyny trudny przeciwnik w tym układzie. No i kolejny 1000 do kieszeni.

                                Komentarz

                                PracujÄ™...
                                X