Mlodszy braciszek Lancera Evo. Duzo slabszy, ale rownie zadziorny co starszy brat. Swietne autko dla poczatkujacego gracza. Idealnie nadaje sie do wyscigow Super Touring Car Trophy. Jest nieco slabszy od konkurencji (ok 50-70hp), ale wszystko to nadrabia niewielka waga i bardzo dobra zwrotnoscia. Maly scigacz :mrgreen: Do kupienia u dealera Mitsubishi nowy za niecale 18000Cr PAL (1'800'000Cr NTSC).
Crx Del Sol LM EDITION Samochód do zdobycia za złotą licencję.
Ponad 600 koni przy wadze 890kg!! super wozik z napędem na tylnią oś [MR]
Dobrze się prowadzi łyka zakręty nadzwyczaj łatwo.
1996 Suzuki Escudo Pikes Peak Version
Samochód Legenda potwór z Kraju Kwitnącej Wiśni.
Zbudowany na bazie GRAND VITARY.
Samochód Rajdowy który wygrywał wyścig na szczyt góry Pikes Peak. Powstały w sumie trzy ewolucje tego potwora a czwarta która znalazłem ładnych parę lat wstecz nie ujrzała światła Dziennego.
1. Dobrze znany graczom GT2 CULTUS Był początkiem powstawania japońskich rakiet :wink:
2. Model o którym jest tu mowa SUZUKI ESCUDO gdy pojawił się w 96' Od razu wygrał 20 kilometrowy wyścig u zboczu góry którego meta jest na szczycie.
850kg i 990koni mechanicznych + dwu metrowe skrzydło
3. Najnowszy model ESCUDO ale pod inną nazwą XL7
Osiągi zbliżone do poprzednika. Moc równa 1000koni waga 850kg
4. Wersja którą kiedyś w necie wycziłem i osiągi jakie były podane wryły mnie w ziemię.
waga się nie zmieniła ale moc to 2500koni!!! jakoś tam było 2490 dokładnie nie pamiętam ale było coś koło tego i prędkość jaka tam była podana niby przez producenta i ograniczona elektronicznie to 480km/h!!
A teraz coś o GT2
Ustawienia takie luzine
F ---- R
8.0 8.0
95 150
10 10
10 10
3.1 2.9
0.20 0,20
7 7
Auto setup na 17
Areodynamika
przód na max a tył bez zmian
0-100km/h 1.8s.
0-300km/h nie całe 9s.
v-max 390km/h
Dzięki niemu można się szybko wzbogacić w GT2 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
W sumie Cultus w GT2 jest rzadko używany (zupełnie już nie pamietam jak się nim jeździło), mimo że testy wykazały, że jest drugim autem pod względem szybkości.
Ja Cultusem jeździłem 6 lat temu u kuzyna. Pamiętam tylko, że był bardzo, ale to bardzo podsterowny na standardowych ustawieniach. Prawie nie skręcał. Jak HKS. Ale to było 6 lat temu, ostatnio oprócz Test Course to nie jeździłem nim wcale, nawet nie mam go w garażu.
Demonem szybkości jak HKS'y nie jest (na standardzie wyciągnie 380 coś, może nawet 390 km/h), ale wystarczy, by zostawić w tyle wszystkie samochody w grze, nie licząc Escudo i HKS'ów.
P.S. Co ciekawe, u mnie po zakupie go moc spada do 780 coś (w salonie ma 800 ps). W niektórych wozach moc spada, to każdy wie, ale jeszcze nigdy nie spotkałem się z tym w specjalach (nawet Escudo "utrzymuje" moc po zakupie).
Poza tym oczywista oczywistość, że Cultus na standardowym setupie wyprzedza HKS'y. HKS pojedzie 355 km/h, Cultus ponad 380 km/h. Przepaść. Po ustawieniu wozów klasyfikacja się odwraca, ale zapewne pod względem prędkości maksymalnej.
Jak thooorn mówił, chodziło mi o maksymalną prędkość Cultusa na standardowych ustawieniach.
Ja Cultusem pojechałem 390km/h z groszem jak się nie mylę
Zamieszczone przez Toyo
Ja Cultusem jeździłem 6 lat temu u kuzyna. Pamiętam tylko, że był bardzo, ale to bardzo podsterowny na standardowych ustawieniach. Prawie nie skręcał. Jak HKS. Ale to było 6 lat temu, ostatnio oprócz Test Course to nie jeździłem nim wcale, nawet nie mam go w garażu.
Demonem szybkości jak HKS'y nie jest (na standardzie wyciągnie 380 coś, może nawet 390 km/h), ale wystarczy, by zostawić w tyle wszystkie samochody w grze, nie licząc Escudo i HKS'ów.
P.S. Co ciekawe, u mnie po zakupie go moc spada do 780 coś (w salonie ma 800 ps). W niektórych wozach moc spada, to każdy wie, ale jeszcze nigdy nie spotkałem się z tym w specjalach (nawet Escudo "utrzymuje" moc po zakupie).
Bo ja wiem czy jest z nim taki problem przy skręcaniu?? U mnie też dostaje po dupie z mocą :wink:
Zamieszczone przez Toyo
Poza tym oczywista oczywistość, że Cultus na standardowym setupie wyprzedza HKS'y. HKS pojedzie 355 km/h, Cultus ponad 380 km/h. Przepaść. Po ustawieniu wozów klasyfikacja się odwraca, ale zapewne pod względem prędkości maksymalnej.
Jak thooorn mówił, chodziło mi o maksymalną prędkość Cultusa na standardowych ustawieniach.
No ale w większości wyścigów chodzi o przyspieszenie a CULTUS jest drugi w kolejce po ESCUDO. Od 0 do setki ESCUDO robi 1,8s. a CULTUS w 2,1s. jak się nie mylę oczywiście. wiec nie ma na świecie takiego wyścigowego pojazdu z takim Accelerem. Oczywiście nie biorąc pod uwagę DRAGSTERÓW z TOP FUEL które łykają setkę w 0,4 s.!! :mrgreen:
Bo ja wiem czy jest z nim taki problem przy skręcaniu?? U mnie też dostaje po dupie z mocą :wink:
Jechałem 6 lat temu u kuzyna na Laguna Seca. By się wyrobić w zakrętach trzeba było hamować prawie do zera (chyba, że kuzyn coś zmajstrował nie tak w ustawieniach).
Zamieszczone przez JISAW
No ale w większości wyścigów chodzi o przyspieszenie a CULTUS jest drugi w kolejce po ESCUDO
No ok. tylko chodziło mi o prędkość max. Przyspieszeniem są to najlepsze pojazdy w grze.
Komentarz