W tym temacie chciałem się spytać,który HKS Drag jest szybszy i ogólnie lepiej się nim jeździ - HKS Drag 180SX czy HKS Drag R33 Skyline?Ogólnie to przydałoby mi się wiedzieć który jest szybszy i którym lepiej pobijać rekordy prędkości.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
HKS Drag w GT2
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
HKS Drag w GT2
6HKS Drag 180 SX0,00%0HKS Drag R33 Skyline100,00%6http://swiftclub.pl/ Aktualnie:
GranTurismo 1 NTSC-J 100% PAL 100%
GranTurismo 2 NTSC-U 98.2%
GranTurismo 5 99%
GranTurismo 6 100%Tagi: Brak
-
Re:
Zamieszczone przez saint_kgRekordy predkosci radzilbym bić Suzuki Escudo Pikes Peek V.Dragstery nie są sterowne, wręcz nie skręcają
A suzuczką bez problemu wjedziesz ładnie w zakrety
Ale HKS'ami też bym się chętnie pobawił
http://swiftclub.pl/ Aktualnie:
GranTurismo 1 NTSC-J 100% PAL 100%
GranTurismo 2 NTSC-U 98.2%
GranTurismo 5 99%
GranTurismo 6 100%
Komentarz
-
Uuuuu.....!!! i tu sie mylicie bo ESCUDO to nie jest najszybszy samochód
HKS180SX wymiata go jak chce!!!!
Zresztą moge sie nawet założyć że więcej niż 430km/h ESCUDO nie pojedziecie a HKS-em to i ponad 450km/h pociśnie
Aha a w pytaniu jest napisane rekordy prędkości a nie rekordy czasu okrążenia
_________
POZDRO!!!
Komentarz
-
No właśnie Romek Diabełek ma rację.http://swiftclub.pl/ Aktualnie:
GranTurismo 1 NTSC-J 100% PAL 100%
GranTurismo 2 NTSC-U 98.2%
GranTurismo 5 99%
GranTurismo 6 100%
Komentarz
-
no jeslli dobrze pamietam to escudo pocisnalem jakies 418 km/h zas toyota gt one 424 km/h[a bylo to jeszcze na psx ktory juz nie dziala ;( pad nadal mi dobrze sluzy :] ]
co do tych dragsterow to nie lubilem ich za ten brak sterownosci, ale skoro kolega romi mowi ze mozna pocisnac nimi wiecej niz 430 to sprobuje :] [poswiece sie i odpale emulatorek]
Komentarz
-
Niezłe,naprawde niezłe.Tym HKS'em 480 km/h - jak ty to robisz?.Mógłbyś zapodać ustawienia?http://swiftclub.pl/ Aktualnie:
GranTurismo 1 NTSC-J 100% PAL 100%
GranTurismo 2 NTSC-U 98.2%
GranTurismo 5 99%
GranTurismo 6 100%
Komentarz
-
Zawsze można odpalić Arcade Disc potem Time trial i trasę Motorl Sports land i biorąc ostatni zakręt przyklejamy się do wewnętrznej bandy pojawia się napis Out of couse i robimy wypad poza trasę po drodze mijając lustra prawdziwej trasy.
Teraz można zobaczyć co potrafią najmocniejsze maszyny.
W pewnym momencie kamera zza samochodu ucieka a samochód zaczna odrywać się od drogi!!!
oto mapka jak wyjechać
Gram, bo lubiÄ™!
Komentarz
-
Szkoda tylko że nie mam tego ARCADE DISC bo z chęcią bym sie pobawił
no a te 480km/h to na trasie TEST COURSE.
Fajna zabawa czekasz na starcie kilka sekund, ruszasz, nabierasz prędkośi i doganiasz przeciwnika jadąc za nim (mowie o tym tunelu aero..) bo na MACHINE TEST to udało mi sie zaledwie, a może i aż 452km/h Aha wydaje mi sie że to nie są najlepsze wyniki przynajmniej Toyotą GT bo jechałem nią ostatnio i 438km/h można nia pojechać
Ale i tak zawsze bede jeździł FORD'em GT40 (305KM) booo... jest najlepszy! hehe
Moje ustawienia (tylko wersja 305KM):
_______
pozdro!!!
Komentarz
-
Zamieszczone przez bumekps2Zawsze można odpalić Arcade Disc potem Time trial i trasę Motorl Sports land i biorąc ostatni zakręt przyklejamy się do wewnętrznej bandy pojawia się napis Out of couse i robimy wypad poza trasę po drodze mijając lustra prawdziwej trasy.
Teraz można zobaczyć co potrafią najmocniejsze maszyny.
W pewnym momencie kamera zza samochodu ucieka a samochód zaczna odrywać się od drogi!!!Gram w GT już 15 lat
Komentarz
-
Ja też nie mam arcade discu,musze se załatwićDa sie tam auta z gt mode wrzucać
http://swiftclub.pl/ Aktualnie:
GranTurismo 1 NTSC-J 100% PAL 100%
GranTurismo 2 NTSC-U 98.2%
GranTurismo 5 99%
GranTurismo 6 100%
Komentarz
-
oczywiście,jest opcja "LOAD HOME GARAGE".klikasz i masz auta ze swojego garażu.Działa w każdym trybie ale najlepiej grać na TIME TRIAL.
P.S. Żeby mieć MOTOR SPORTS LAND trzeba najpierw wygrać wyścigi na jakimkolwiek proponowanym torze(polecam HIGH SPEED RING) na wszystkich 3 stopniach trudności.Potem masz dostęp do wszystkich torów i jazdy pod prąd (REVERSE) oprócz LAGUNA SECA i TC bo one nie mają opcji REVERSEGram w GT już 15 lat
Komentarz
Komentarz