Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Porady GT1 i GT2

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Porady GT1 i GT2

    Jeżeli auto w czasie brania zakretu jest nadsterowne czyli ma tendencje do kręcenie bączków,spróbujcie zmniejszyc downforce z przodu względem tyłu.Np. przód-20,tył-25 (jeśli posiadacie spojlery).Jeśli auto nie ma spojlerów to zmniejszcie Spring Rate z przodu.
    Kiedy auto jest podsterowne czyli w zakręcie uparcie wychodzi na zewnętrzną,to można to skorygować krótkimi wciśnięciami hamulca żeby auto wróciło na prawidłowy tor jazdy,lub dociśnięciem przednich spojlerów lub Spring Rate przód dać troszkę większy,np. przód 11.0 a tył 9.5.Czasami pomaga podwyższenie tyłu samochodu-Ride Height.
    A teraz z innej beczki.
    W GT1 i w GT2 odkryłem (być może ktoś wiedział już o tym wcześniej) że przeróbka samochodu na wyścigowy tzn Racing Modification również obniża wagę oprócz 3 stopniowego Weight Reduction.Sprawdziłem to w obu grach,samochód ze sklepu miał swoją oryginalną wagę (nazwijmy ją X),po kupieniu Weight Reduction samochód miał już wagę Y,a po dokupieniu RM miał wagę Z.Okazało się że RM obniżyło wagę mojego auta o jakieś 55Kg.Sprawdziłem to na Mitsubishi GTO Twin Turbo '92 w GT1
    Gram w GT już 15 lat

  • #2
    Bo racing modification to są modyfikacje wyścigowe i to normalne że obniża to wagę.Chyba w każdym GT tak jest.
    Gran Turismo rulez!!!

    Komentarz


    • #3
      a i tak obniżanie wagi nie wpływa na v max
      hie hie hie

      Komentarz


      • #4
        ale z niższą wagą szybciej się rozpędzasz i lepiej pokonujesz zakręty

        Komentarz


        • #5
          moze w gt2, ale juz w gt4 zbytnia rekucja wagi powoduje podsterownosc
          narancs alternativa

          Komentarz


          • #6
            w GT4 jest tak samo

            Komentarz


            • #7
              Re: Porady GT1 i GT2

              jak sie robi hybrydy gt2

              Komentarz


              • #8
                Re: Porady GT1 i GT2

                Zamieszczone przez ravinia gt
                jak sie robi hybrydy gt2
                Też chciałbym to wiedzieć
                http://swiftclub.pl/ Aktualnie:
                GranTurismo 1 NTSC-J 100% PAL 100%
                GranTurismo 2 NTSC-U 98.2%
                GranTurismo 5 99%
                GranTurismo 6 100%

                Komentarz


                • #9
                  GT2: W czasie trwania Replay'a wciśnij "O"-->zmiana kamery,krzyżak góra lub dół -->zmiana obserwowanego samochodu.
                  Gram w GT już 15 lat

                  Komentarz


                  • #10
                    Siema mam pytanie co trzeba kupić do samochodu żeby można było zmienić downforce?Chodzi mi o gre Gran Turismo 1

                    Komentarz


                    • #11
                      Trzeba kupić "Racing Modification" czyli malowanie auta na barwy wyścigowe.Jest to najdroższy zakup w GT1 (ok.80-85 tys. Cr).
                      Gram w GT już 15 lat

                      Komentarz


                      • #12
                        Shumi a masz jekiś dobre ustawinia do GTO Twin Turbo?

                        Komentarz


                        • #13
                          Nie mam,jeżdziłem zawsze na standartowych ustawieniach.Spr€bój poszukać na google.
                          Gram w GT już 15 lat

                          Komentarz


                          • #14
                            Ja do GT2 moge dać samochody gdzie sie jakie wygrywa.
                            Własnego autorstwa

                            ----LICENCJE----

                            [B] - Spoon S2000 --- FR/292hp
                            [A] - Concept Car --- MR/216hp
                            [I-C] - [R]3000GT LM Edition --- 4WD/614hp
                            [I-B] - [R]del Sol LM Edition --- 4WD/617hp
                            [I-A] - [R]FTO LM Edition --- 4WD/549
                            [S] - [R]GT-ONE Race Car '99 --- MR/???



                            FF Challenge:
                            [B] - 295hp // Mugen Accord SiR-T --- FF/190hp
                            [A] - 345hp // Tom's T111 --- FF/172hp
                            [I-C] - 394hp // Mugen Prelude Type-S --- FF/211hp

                            FR Challenge:
                            [A] - 295hp // Sileighty --- FR/201hp
                            [I-C] - 443hp // Nismo 270R --- FR/264hp
                            [I-B] - 493hp // Mazda RX-7 GT-C --- FR/293hp

                            MR Challenge:
                            [I-C] - 345hp // TRD2000GT --- MR/266hp
                            [I-B] - 493hp // Tom's T020 --- MR/230hp
                            [I-A] - 591hp // [R]GT40 Race Car --- MR/492hp

                            4WD Challenge:
                            [A] - 345hp // Legacy Wagon --- 4WD/274hp
                            [I-C] - 394hp // Nismo 400R --- 4WD/393hp
                            [I-A] - 690hp // Mine's R32.5 Skyline GT-R --- 4WD/618hp

                            Light-Weight "K" Cup:
                            [FREE] - 147hp // Mugen Beat --- MR/61hp
                            [B] - 98hp // Demio A-Spec --- FF/99hp
                            [A] - 98hp // Mugen CR-X II --- FF/155hp

                            Compact Car World Cup:
                            [B] - 246hp // Vitz F --- FF/67hp
                            [B] - 246hp // Clio 16V --- FF/106hp
                            [B] - 295hp // Lupo 1.4 --- FF/73hp

                            Luxury Sedan Cup:
                            [A] - 394hp // Accord Type R --- FF/207hp
                            [I-C] - 493hp // Chaser TRD Sports X30 --- FR/312hp
                            [I-B] - 591hp // GT-R 4Door Tuned by Nismo --- 4WD/293hp

                            Muscle Car Cup:
                            [I-A] - free // PT Spyder --- MR/221hp
                            [I-A] - free // Cobra 427 --- FR/423hp
                            [I-A] - free // Phaeton --- FR/502hp

                            Convertible Car World:
                            [A] - 246hp // MX-5 Miata A-Spec --- FR/141hp
                            [I-B] - 345hp // MR-S Show Version --- MR/135hp
                            [I-A] - 591hp // [R]Concept Car LM Edition --- MR/526hp

                            Historic Car Cup:
                            [A] - 246hp // Mugen CR-X III --- FF/164hp
                            [A] - 295hp // Europa --- MR/125hp
                            [I-C] - 394hp // XYR --- FF/182hp

                            Station Wagon Cup:
                            [B] - 394hp // Impreza Wagon STi --- 4WD/283hp
                            [A] - 394hp // Mugen Accord Wagon --- FF/197hp
                            [I-C] - 394hp // Stagea 260RS Tuned by Nismo --- 4WD/343hp

                            80's Sports Car Cup:
                            [A] - 197hp // Mugen Civic Ferio --- FF/164hp
                            [I-C] - 345hp // Mugen CR-X III --- FF/164hp
                            [I-B] - 345hp // Mugen Civic Type-R --- FF/178hp
                            [I-B] - 394hp // Mugen Integra Type-R --- FF/194hp
                            [I-B] - 394hp // [R]Skyline Silhouette Formula (R30) --- FR/555hp

                            Grand Touring Car Trophy:
                            [I-C] - 394hp // [R]Daishin Silvia GT --- FR/413hp
                            [I-B] - 493hp // [R]Mugen NSX GT --- MR/608hp
                            [I-A] - 591hp // [R]Unisia GT-R GT --- 4WD/702hp

                            Pure Sports Car Cup:
                            [A] - 394hp // Angel T01 --- MR/155hp
                            [I-C] - 443hp // ZZ III --- MR/184hp
                            [I-B] - 591hp // Tuscan Speed 6 --- FR/359hp

                            Tuned NA Car No.1 Cup
                            [I-A] - free // MX-5 Miata B Spec --- FR/197hp \
                            [I-A] - free // MX-5 Miata C Spec --- FR/165hp -- Samochody wygrywane losowo
                            [I-A] - free // Spoon Civic Type-R --- FF/212hp /

                            Tuned Turbo Car No.1 Cup
                            [I-A] - free // Mine's R33 Skyline GT-R --- 4WD/618hp \
                            [I-A] - free // Nismo 400R --- 4WD/393hp -- Samochody wygrywane losowo
                            [I-A] - free // [R]R33 Drag GT-R --- 4WD/1011hp /


                            Gran Turismo All Stars:
                            [I-A] - free // Mine's Lancer Evolution V --- 4WD/413hp
                            [I-A] - free // Mine's R34 Skyline GT-R --- 4WD/618hp
                            [I-A] - free // Speed 12 --- FR/807hp
                            [I-A] - free // [R]ZZ II --- MR/588hp
                            [I-A] - free // R390 GT1 Road Car '97 --- MR/351hp

                            Super Touring Trophy
                            [I-B] - 493hp // TRD3000GT --- FR/318hp \
                            [I-B] - 493hp // Tom's Supra --- FR/309hp \
                            [I-B] - 493hp // Camaro Z28 --- FR/285hp -- Samochody wygrywane losowo
                            [I-B] - 493hp // Tom's Supra --- FR/309hp /
                            [I-B] - 493hp // TRD3000GT --- FR/318hp /


                            GT 300 Car Championship: [I-B] - 591hp
                            [R]Weds Celica GT '99 --- 4WD/393hp \
                            [R]BP Trueno GT '99 --- FR/358hp \ Samochody wygrywane losowo
                            [R]Zanavi Silvia GT '99 --- FR/413hp /
                            [R]Momo MR2 GT '99 --- MR/502hp /

                            GT 500 Car Championship: [I-A] - free
                            [R]Arta GT-R GT '99 --- 4WD/702hp \
                            [R]Cerumo Supra GT '99 --- FR/686hp \ Samochody wygrywane losowo
                            [R]Takata NSX GT '99 --- MR/670hp /
                            [R]STP Viper GT --- FR/645hp /

                            ----GRAN TURISMO LEAGUE----

                            Euro League:
                            [I-B] - 591hp // [R]Castrol Supra GT '96 --- FR/685hp
                            [I-B] - 591hp // [R]Zexel Skyline GT --- 4WD/670hp
                            [I-B] - 591hp // [R]Kure R33 GT '97 --- 4WD/670hp

                            Pacific League:
                            [I-B] - 591hp // [R]Nissan 300ZX GT '97 --- FR/672hp
                            [I-B] - 591hp // [R]Mazda RX-7 LM Edition --- FR/551hp
                            [I-B] - 591hp // [R]Drag 180SX --- FR/1011hp

                            Gran Turismo World League:
                            [R]Mugen NSX GT '99 --- MR/670hp
                            [R]R390 GT1LM Race Car '98 --- MR/590
                            [R]Calsonic GT-R GT '99 --- 4WD/702
                            [R]GT-ONE Race Car '98 --- MR/591

                            ----ENDURANCE----

                            Grand Valley 300km:
                            [R]R390 GT1LM Race Car '97 --- MR/590hp
                            [R]Impreza Rally Car --- 4WD/300hp

                            Apricot Hill 200km:
                            [R]Viper GTS-R --- FR/645hp
                            Stratos --- MR/???

                            Seattle 100 Miles:
                            [R]Escort Rally Car --- 4WD/460hp
                            [R]GT90 --- MR/???

                            Laguna Seca 200 Miles:
                            [R]Celica Rally Car --- 4WD/392hp
                            [R]3000GT LM Edition '99 --- 4WD/685hphp

                            Rome Millenium 2 Hours:
                            [R]Corolla Rally Car '97 --- 4WD/293hp
                            [R]Altezza LM Edition --- FR/524hp

                            Trial Mountain 30 laps:
                            [R]Denso Supra GT '99 --- FR/686hp

                            SSR5 50 Laps:
                            [R]Lancer Evolution VI Rally Car '99 --- 4WD/293hp
                            [R]Cerbera LM Edition --- FR/526hp
                            Wiem, moge wejść na szczyt tych schodów;
                            bo mam, Wiare i siłe by iść do przodu...

                            Komentarz


                            • #15
                              Spoko Flok,przyda się
                              http://swiftclub.pl/ Aktualnie:
                              GranTurismo 1 NTSC-J 100% PAL 100%
                              GranTurismo 2 NTSC-U 98.2%
                              GranTurismo 5 99%
                              GranTurismo 6 100%

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X