Jeżeli auto w czasie brania zakretu jest nadsterowne czyli ma tendencje do kręcenie bączków,spróbujcie zmniejszyc downforce z przodu względem tyłu.Np. przód-20,tył-25 (jeśli posiadacie spojlery).Jeśli auto nie ma spojlerów to zmniejszcie Spring Rate z przodu.
Kiedy auto jest podsterowne czyli w zakręcie uparcie wychodzi na zewnętrzną,to można to skorygować krótkimi wciśnięciami hamulca żeby auto wróciło na prawidłowy tor jazdy,lub dociśnięciem przednich spojlerów lub Spring Rate przód dać troszkę większy,np. przód 11.0 a tył 9.5.Czasami pomaga podwyższenie tyłu samochodu-Ride Height.
A teraz z innej beczki.
W GT1 i w GT2 odkryłem (być może ktoś wiedział już o tym wcześniej) że przeróbka samochodu na wyścigowy tzn Racing Modification również obniża wagę oprócz 3 stopniowego Weight Reduction.Sprawdziłem to w obu grach,samochód ze sklepu miał swoją oryginalną wagę (nazwijmy ją X),po kupieniu Weight Reduction samochód miał już wagę Y,a po dokupieniu RM miał wagę Z.Okazało się że RM obniżyło wagę mojego auta o jakieś 55Kg.Sprawdziłem to na Mitsubishi GTO Twin Turbo '92 w GT1
Kiedy auto jest podsterowne czyli w zakręcie uparcie wychodzi na zewnętrzną,to można to skorygować krótkimi wciśnięciami hamulca żeby auto wróciło na prawidłowy tor jazdy,lub dociśnięciem przednich spojlerów lub Spring Rate przód dać troszkę większy,np. przód 11.0 a tył 9.5.Czasami pomaga podwyższenie tyłu samochodu-Ride Height.
A teraz z innej beczki.
W GT1 i w GT2 odkryłem (być może ktoś wiedział już o tym wcześniej) że przeróbka samochodu na wyścigowy tzn Racing Modification również obniża wagę oprócz 3 stopniowego Weight Reduction.Sprawdziłem to w obu grach,samochód ze sklepu miał swoją oryginalną wagę (nazwijmy ją X),po kupieniu Weight Reduction samochód miał już wagę Y,a po dokupieniu RM miał wagę Z.Okazało się że RM obniżyło wagę mojego auta o jakieś 55Kg.Sprawdziłem to na Mitsubishi GTO Twin Turbo '92 w GT1
Komentarz