ePSXe 1.6.0 + CyberPad 1.4 + Kaillera 0.9 Client + [Sound] eternal SPU core Lite Plugin 1.41 (wszystkie 4 zaznaczone!!! w Config > Sound) + BIOS SCPH1001 for american version games + Gran Turismo 1 (SCUS-94194 / NTSC-U/C)
Konfiguracja Padów:
Gdy np. ja jestem hostem ustawiam w Config > Game Pads > Pad 1 (w tabelce Rumble daj DXJoy1 - Big motor = Constance - Small motor = Sine, a w Pad 2 nie może zostać przypisany żaden przycisk i w tabelce Rumble wszystko ma być na NONE!
Nazewnictwo Memory Cardów:
w Slot 1 dajecie swój i najlepiej jakby to był epsxe000.mcr!!! kolega który też będzie grać musi mieć dokładnie ten sam save, bo to że zmieni sobie ręcznie nazwę w PC to nic nie da, musi być to samo, dlatego dałem linka z gotowym już ePSXe i gotowymi pluginami, memorkami, wszystkim.
Klatki na grach / konfiguracja graficzna:
Co do konfiguracji Video to PeteOpenGL 1.67 wybierzcie i w Configure jak znajdziecie FPS Limit dajcie na 60FPS! jak macie obraz NTSC, natomiast jak PAL to wtedy 50FPS! i zaznaczcie "Use FPS Limit". Dla pewności żeby wam się lepiej grało pod względem płynności dajcie FAST i kliknijcie w ten przycisk i najwyżej jeszcze raz ustawcie to co napisałem wyżej, czyli limit FPS i zaznaczcie.
P.S. - Będą lagi i to jest pewne na 95% klatki będą wam spadać jak będziecie grać między sobą nawet do 5FPSów! ale to trwa tylko chwilę i te 5FPS nie znaczy że zetnie i przeskoczy wam obraz, tylko spowolni prędkość gry, żeby synchro nie padło. Normalnie jest ok. 25FPSów, czyli przeciętnie. by Wilku
Ach, jak przyjemnie znowu napisać w dziale Gran Turismo 2 Ostatnimi czasy odkurzyłem tę grę i zacząłem się bawić setupem, tak dostrajając przełożenia w ustawieniach, by mocne bolidy Le Mans brzmiały przy zmianie biegów jak bolidy Formuły 1. Fajna zabawa, pozwalająca lepiej zrozumieć to, jak działają przełożenia, a także jak ich indywidualne zmienianie i dostosowywanie wartości względem siebie wpływa na osiągi wozu
Nie mówcie nawet, że forum padło, bo w ten sposób zaczniecie się negatywnie nakręcać Skoro trwał turniej, a ruch był stały, to oznacza, że ludzie są i będą się tutaj udzielać, trzeba tylko się nie poddawać, a robić cierpliwie swoje.
Zaś co do Gran Turismo 2 Online, to myślę, że to tutaj nie ma się co podpalać. To i tak byłoby takie online typowo home made. Platforma PSX nie oferowała dostępu do sieci, więc i samo Gran Turismo 2 nie było napisane z myślą o grze przez sieć, więc trudną sprawą byłoby zrobić to zwyczajnym fanom bez możliwości całkowitej przebudowy kodu gry, jak mniemam. Bardzo chętnie pościgałbym się z wami w GT2 koło w koło, zamiast walki na czas, ale to raczej będzie niemożliwe. Spotkamy się na torze prawdopodobnie dopiero wtedy, gdy wszyscy z nas będą w posiadaniu tej samej, jednej z najnowszych odsłon Gran Turismo.
To prawda. Kilka lat temu udało się nam zagrać "online" w GT2. Połączenie było, jednak osoba dołączająca miała zbyt duże opóźnienia, aby jakoś sensownie pograć (u hosta zazwyczaj wszystko działało normalnie). Pamiętam, że był do tego jakiś program, który w magiczny sposób nas łączył. Jak pamiętam to chyba kombinacja - serwer na Hamachi + dodatkowy program. Obecnie to kwestia poszperania w internecie, czy nadal takie coś jest możliwe (być może zostało to też w jakiś sposób usprawnione).
Co do samego forum. Cóż... Nie da się ukryć, że obecnie Discord jest bardzo popularny i jeśli w grę wchodzi zebranie jakiejś społeczności, to właśnie tam. Chyba ogólnie fora internetowe (jakiekolwiek) powoli odchodzą / będą odchodziły na emeryturę. Discord jest darmowy (przy zakładaniu serwera jak i przy dalszym jego użytkowaniu), pierwszy lepszy użytkownik go obsłuży, wszystkie potrzebne narzędzia są udostępnione przez twórców, a sama struktura serwera na tej platformie przypomina właśnie typowe forum internetowe. Nie chodzi tutaj o sianie defetyzmu, ale bardziej podsumowanie faktów. Jak Piotr wspomniał ludzi na Discordzie przybywa, tutaj niezbyt, ale chyba nikogo nie powinno to dziwić. Przede wszystkim to my tworzymy forum i od nas zależy czy przeżyje, czy znów umrze i będziemy sobie mogli co najwyżej zaśpiewać "anielski orszak niech twe linijki kodu przyjmie".
Co do samego forum. Cóż... Nie da się ukryć, że obecnie Discord jest bardzo popularny i jeśli w grę wchodzi zebranie jakiejś społeczności, to właśnie tam. Chyba ogólnie fora internetowe (jakiekolwiek) powoli odchodzą / będą odchodziły na emeryturę. Discord jest darmowy (przy zakładaniu serwera jak i przy dalszym jego użytkowaniu), pierwszy lepszy użytkownik go obsłuży, wszystkie potrzebne narzędzia są udostępnione przez twórców, a sama struktura serwera na tej platformie przypomina właśnie typowe forum internetowe. Nie chodzi tutaj o sianie defetyzmu, ale bardziej podsumowanie faktów. Jak Piotr wspomniał ludzi na Discordzie przybywa, tutaj niezbyt, ale chyba nikogo nie powinno to dziwić. Przede wszystkim to my tworzymy forum i od nas zależy czy przeżyje, czy znów umrze i będziemy sobie mogli co najwyżej zaśpiewać "anielski orszak niech twe linijki kodu przyjmie".
Czy fora umrą? Myślę że nie.
Kanały social media się rozwijają w dobrym tempie, ale pamiętajmy że to jest nasze forum napędza te kanały również.
Kolejny fakt jest taki że cześć ludzi z social media rejestruje się na forum.
Jeszcze jeden fakt jest taki że zawsze gdy już dana część GT została odkryta przez większość ludzi, to ruch na forum pada...
Myślę że jak GT7 wyjdzie to forum ożyje, bo ludzie będą mieli o czym pisać... Ci obecni i nowi.
Puki co bym nie skreślał forum.
Czy kogoś interesuje nowy poradnik jak to wszystko najlepiej sobie spiąć pod emulacje na kompie? Pojawiło się trochę przez te lata fajnych nowych ulepszeń, ale jakby nikomu się to nie miało przydać, to nie będę pisał
Komentarz