Re: Maly problem z GT2
Downforce
Mniejsza liczba = mniejsza przyczepnosc, szybciej przyspiesza, wieksza predkosc max
Wieksza liczba = wieksza przyczepnosc, nieco wolniej przyspiesza, mniejsza predkosc max
Generalnie na torach wyscigowych przydaje sie wieksza przyczepnosc. Mozesz w ten sposob szybciej pokonywac zakrety, pozniej i efektywniej hamowac. Jak wysoko ustawisz skrzydla to glownie zalezy od toru. Im bardziej krety obiekt tym wiecej przyczepnosci sie przyda, bo wlasnie na zakretach bedziesz budowal swoja przewage. Odwrotnie jest na torach typu Super Speedway czy Test Course. Tu wazniejsza jest predkosc max. Mozesz sprawdzic rozne ustawienia. :wink:
Downforce
Mniejsza liczba = mniejsza przyczepnosc, szybciej przyspiesza, wieksza predkosc max
Wieksza liczba = wieksza przyczepnosc, nieco wolniej przyspiesza, mniejsza predkosc max
Generalnie na torach wyscigowych przydaje sie wieksza przyczepnosc. Mozesz w ten sposob szybciej pokonywac zakrety, pozniej i efektywniej hamowac. Jak wysoko ustawisz skrzydla to glownie zalezy od toru. Im bardziej krety obiekt tym wiecej przyczepnosci sie przyda, bo wlasnie na zakretach bedziesz budowal swoja przewage. Odwrotnie jest na torach typu Super Speedway czy Test Course. Tu wazniejsza jest predkosc max. Mozesz sprawdzic rozne ustawienia. :wink:
Komentarz