Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Maly problem z GT2

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #16
    Re: Maly problem z GT2

    1. Z Nismo 400R daj sobie spokoj. Wyciagniesz z niego ok 650hp ale jest strasznie ciezkie i ogolnie nawet z wieksza moca bedzie gorsze od EVO VI.

    2. Pakuj wszystko w EVO, dokup mu Super Softy (o ile jeszcze ich nie masz), weight reduction 1,2,3 i Racing Modification. Wygrasz bez problemu ...nawet wyscig w turnieju 4X4, ktory ma ograniczenie do 690. Startuja tam Nissany, Lancery i Imprezy z mocami ok 500hp

    3. Daishin Silvia GT to swietny woz, trzyma sie jak przyklejony. To tzw "Special Car", do ktorego nie mozesz juz nic dokupic. Ma juz wszystkie najlepsze czesci. Mozesz pogrzebac w nastawach zawieszenia, skrzyni biegow, LSD czy Downforce.

    Komentarz


    • #17
      Re: Maly problem z GT2

      .A Mazda rx-7 gt-c?

      a wlasnie i opony...
      super soft slick sa najlepsze?\
      na poczatku mialem supre. byla nadsterowna. ktos poleci opony slick. kupilem hard i byla mocno poodsterowna


      a moje evo VI nawet po mocnym tunningu i na slickach jezdzi bokami nie wiem czemu

      Komentarz


      • #18
        Re: Maly problem z GT2

        Mazda RX-7 GT-C to najmocniejsza Mazda. Prawie 700hp po tuningu, ale nie mozna dokupic do niej Racing Mod.


        Opony: od najslabszych do najlepszych, odwrotnie jest z ich zywotnoscia (tylko wyscigi Endurace), Super Softy trzymaja najkrocej
        Normal >> Sport >> Hard >> Medium >> Soft >> Super Soft


        Musisz dokupic do swojego EVO jeszcze jedna czesc. LSD FULL Customized (mechanizm roznicowy). Znajdziesz to w Drivetrain, tam gdzie skrzynia biegow i inne. Aha, dokup GearBox Full Customized, Clutch, Flywheel i wal napedowy. Wszystkie najdrozsze czesci. Silnik bedzie sie lepiej krecil, szybciej wchodzil na obroty, szybciej zmienial biegi itp...

        Wracajac do LSD. Przed wyscigiem wchodzisz do settings, dajesz L1 i masz po kolei: Suspension, GearBox, Brakes, Aero i LSD. LSD initial odpowiada za redukcje poslizgu w zakrecie. Im wiecej tym mniej bedzie sie slizgal, ale moze byc bardziej podsterowny, LSD acceleration odpowiada za redukcje poslizgu przy przyspieszaniu. Podobnie jak wyzej: im wiecej ustawisz tym samochod nie bedzie tak mocno boksowal kolami na starcie czy przy wychodzeniu z wolnych zakretow. Ostatni LSD decceleration odpowiada za redukcje poslizgu przy hamowaniu. Im wiecej tym samochodem bedzie mniej rzucac przy hamowaniu.

        Jesli zakupisz Racing Modification bedziesz mogl przestawic skrzydla. Aero (czy jakos tak). Dwie wartosci: front i rear. Im wieksza wartosc tym wieksza przyczepnosc, kosztem predkosci max i odwrotnie. Generalnie wyscig wygrywa sie w zakretach wiec radzilbym Ci ustawic wieksza wartosc Downforce :wink:

        Komentarz


        • #19
          Re: Maly problem z GT2

          kolejny zestaw pytan
          moje evo V jest porobione juz dosc mocno. wiekszosc czesci na maxa. mam w nim 521 koni. pisali ze mozna wyciagnac prawie 600bhp. nie moge dokupic ostatniego turbo, bo czesc niedostepna. czy racing modification podniesie moc auta? jezeli tak to chyba nie az tak znacznie. silnik i turbine mam rozwinieta chyba prawie na max.
          pyt. 2. chcialbym zaczac wyscigi te wyzszej klasy (gt itp) jakie auto do tego przygotowac. moj lancer chyba nie da rady z moca 521bhp.
          szukalbym czegos ponad 600 koni i zeby sie swietnie prowadzilo. chcialbym wygrac TVR SPEED 12. ostatnio wygralem Mine's R33 Skyline GT-R z moca 618 koni i 1,5 tony wagi. warto ulepszyc to auto? ale o ile dobrze pamietam. byla do niego dostepna chyba tylko jedna turbina. (a moze dwie...)
          w kazdym razie licze na wasza pomoc (a thooorn'a przede wszystkim ;P)

          + juz mam sie czym scigac zdobylem [R] Unisia GT-R GT. idzie jak burza. juz mam 2 TVR' y. i chcialbym spyttrac czy naprawde escudo jest najlepsze i najdrozsze w grze? az tak warto na nie zbierac?

          Komentarz


          • #20
            Re: Maly problem z GT2

            kupilem escudo. czy w nim nie mozna nic stunningowac?

            Komentarz


            • #21
              Re: Maly problem z GT2

              1. EVO 5 ma max 521hp, EVO 6 ma 593hp

              2. Racing Modification odejmuje kolejne kg + masz mozliwosc grzebania w Aerodynamice, ustawienie spojlerow

              3. do wyscigow tzw FREE, czyli bez ograniczen mocy Evo sie nie nadaje. wez sobie twoje Escudo nim wygrasz wszystko

              4. Mine's R33 Skyline GT-R, nie oplaca sie nic w niego pakowac, sprzedaj go czym predzej

              5. Escudo to NAJLEPSZY woz w grze, prawie 1000hp i 800kg, osiagi bolidu F1 a prowadzenie bajeczne, Escudo jest samochodem typu Special, nie mozesz nic do niego dokupic

              Komentarz


              • #22
                Re: Maly problem z GT2

                dzieki thoooooorn ;*

                Komentarz


                • #23
                  Re: Maly problem z GT2

                  Tyle tylko że Escudo jest autem do szutrów a nie do asfaltu, ale przecież to ty decydujesz gdzie nim pojedziesz. Lepiej było kupić Toyotę GT-One Road Car i zmodyfikować. Brak regulacji spojlerów rekompensuje niska waga i duża moc. Jednak jest to auto z napędem na tylną oś (MR) z silnikiem przed tylną osią i może sprawiać ci problemy, ale jak ją opanujesz/przyzwyczaisz się do jej reakcji i nauczysz się je przewidywać to wygrasz wszystkie wyścigi asfalt/free czyli bez limitu koni mechanicznych. Jeśli zależy ci na aucie 4x4 z dużą mocą to polecam Mitsubishi 3000 GT/GTO jakikolwiek rocznik byleby miało 276 PS na dzień dobry. Po tuningu ma około 680 PS i świetnie się prowadzi. Generalnie w tej grze musisz się nauczyć prowadzić auta z różnymi napędami i umieć przewidywać ich zachowania bo inaczej będziesz obijał się o bandy lub kręcił nieplanowane bączki a to prowdzi do...frustracji,przekleństw i klawisza reset w konsoli.
                  Gram w GT już 15 lat

                  Komentarz


                  • #24
                    Re: Maly problem z GT2

                    rowniez dziekuje. juz uzbieralem na toyote. zobaczymy co ona potrafi

                    chcialem jeszcze tylko spytac o ASCC i TCSC. wiem ze to jakies systemy. jak ich ustawienie wplywa na jazde

                    aaa i dlaczego w mojej Toyocie GT One przy niskich biegach, przed wrzuceniem wyzszego obroty skacza jak szalone, dopiero potem bieg zaskakuje
                    ps. myslalem ze ta toyota jest lepsza. slabo hamuje slabo skreca. nadrabia tylko przyspieszeniem. escudo zas to taka nienaturalna jadza. gad do dechy i rura. niewyhamowanie i dzwon w bande, obrot i znow rura.

                    Komentarz


                    • #25
                      Re: Maly problem z GT2

                      1. Yaw Control System: rozdzial momentu obrotowego pomiedzy
                      prawe i lewe napedzane kola. Zwieksza sterownosc, samochod moze
                      szybciej pokonywac zakrety, ale moze to zwiekszyc boksowanie kol,
                      przez to utrate przyczepnosci.

                      Active Stability Controller: kontrola sily hamowania na wszystkich
                      kolach, powoduje zwiekszenie stabilnosci samochodu i zredukowanie
                      utraty przyczepnosci.

                      TCS Controller: kontrola trakcji, redukcja poslizgu przy przyspieszaniu,
                      skrecaniu i hamowaniu, zapobiega boksowaniu kol poprzez zredukowanie
                      mocy podawanej na kolo, ktore akurat traci przyczepnosc


                      Generalnie, systemy przydatne, szczegolnie dla bardziej nieposlusznych samochodow. YAW mozna dokupic do tylko kilku samochodow, m.in. Lancerow.


                      2. Te "skakanie" obrotow spowodowane jest ogromna moca GT-One i slaba przyczepnoscia. Boksowanie kol. Po zakupie TCSC boksowanie powinno zmalec.

                      Komentarz


                      • #26
                        Re: Maly problem z GT2

                        Jeszcze jedno pytanko
                        Chcialem kupic RX-7 ale nie wiem ktora. Czy podrasowac zwykla... Mysle ze kupilbym ktoras ze "special" ale ktora. Kazda z nich ma inna wage i moc. Jezdzi sie nimi dobrze? Czy zarzucaja? (bo ponoc dobre do driftu).

                        Komentarz


                        • #27
                          Re: Maly problem z GT2

                          Generalnie Speciale sa lepsze od salonowych odpowiednikow.

                          Z salonowych najlepsza jest RX-7 Type RS '98. Po max tuningu ma az 634hp. Mozna dokupic do niej Racing Modification. Z Speciali najlepsza jest niebieska RX-7 GTC LM Edition. Ma "tylko" 558hp ale jest duzo lzejsza od RS '98, co przydaje sie w zakretach. Lzejszy samochod szybciej pokonuje zakrety, szybciej przyspiesza.

                          Wszystko to kwestia Twojego portfela :wink:

                          Komentarz


                          • #28
                            Re: Maly problem z GT2

                            juz kupilem speciala LM

                            a czy moglby ktos mi wytlumaczyc kazdy element ustawien zawieszenia (spring rate, ride rate... itd) do czego sluzy, i jak ustawienie wysokie czy niskie wplywa na auto? bo nie znam sie wogole na tym a ustawienie auta jest wazne :/. tylko zawieszenie i downforce . elektronike i biegi czaje

                            Komentarz


                            • #29
                              Re: Maly problem z GT2

                              Gran Turismo 4 >>> ABC Tuningu. Kolega tam wszystko jasno wytlumaczyl. Wiele terminow pokrywa sie z tymi z GT2 :wink:

                              Komentarz


                              • #30
                                Re: Maly problem z GT2

                                wszystko ladnie
                                nie opisane zostalo tylko downforce :/

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X