Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Maly problem z GT2

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Maly problem z GT2

    Witam. Niedawno sciagnalem Gran Turismo 2 na moje psp i zaczalem grac. To moja pierwsza przygoda z GT2. Wyczytalem u was, ze na poczatek dobra jest Supra Twin Turbo. Kupielm wiec ja. Faktem jest ze na prostej idzie pieknie. Ale jest dosc nadsterowna. Wiekszosc zakretow robie bokami i czasem wypadam :/.
    Nazbieralem okolo 25-30 tys. (nie pamietam dokladnie). Czy warto kupic inny woz? Patrzylem np za lancerem V GT (czy jakos tak). Co polecacie? Kupowac cos innego? Jak juz, szukalbym czegos o podobnej mocy i przyspieszeniu, ale nie tak nadsterownego. (za 3 razy wiecej niz dalem za supre moge chyba kupic cos dobrego). Pozdrawiam

  • #2
    Re: Maly problem z GT2

    Po lataj jeszcze tym wozem i nazbieraj siana. A jak ci się spieszy to pojedź na endurace trial 30 okrążeń Dostaniesz SUPRĘ wyścigową. Wtedy skocz na RED ROCK VALLEY wygrasz tam TVR SPEED 12 przejedź ten wyścig z 4 razy i kup SUZUKI ESCUOD i wtedy najszybciej zaczniesz trzaskać siano chyba że nie chcesz ESCUDO to zawsze możesz tam sobie zastrzyk gotówki sprawić


    Komentarz


    • #3
      Re: Maly problem z GT2

      hmmm... moze sprobuje.
      jeszcze ktos sie wypowie?
      przez to zarzucanie dupa sporo trace na zakretach :/

      Komentarz


      • #4
        Re: Maly problem z GT2

        Supra to tylko "narzedzie" do rozkrecenia interesu. Nie warto w nia nic wiecej pakowac. Jesli masz taki problem z nadsterownoscia to kup sobie Subaru Impreza Coupe WRX-R Sti Version VI... w salonie stoi. Naped 4x4 i zero problemow w zakretach.

        Po za tym, potrzeba ci ogolnego obycia z gra, fizyka w niej panujaca. Generalnie samochody z napedem na tylna os (FR, MR, RR) sa lepsze od 4x4 czy FF. Musisz sporo pocwiczyc. Jezdzij jak najwiecej na wyscigach. Im wiecej tym lepiej. Zlapiesz kolejne skile ktore beda ci potrzebne pozniej do panowania nad najwiekszymi wyscigowymi potworami. Tak wiec... jezdzic, jezdzic, jezdzic i jeszcze raz jezdzic.

        Komentarz


        • #5
          Re: Maly problem z GT2

          poprobuje. dzieki panowie. jak ktos cos jeszcze ma, zapraszam do pisania

          Komentarz


          • #6
            Re: Maly problem z GT2

            Zamieszczone przez thooorn
            Supra to tylko "narzedzie" do rozkrecenia interesu. Nie warto w nia nic wiecej pakowac..
            blah, blah, blah...
            Jezeli uzbierałeś juz tyle kasy, ale nie chcesz jeszcze marnować jej na nowsze wózki, tracąc przy tym wszystko, to ulepsz Suprę i dokup do niej opony slicki (soft tires). To będzie Twój koniec z jazdą bokami. Oczywiście do czasu kiedy nie przesadzisz .

            Komentarz


            • #7
              Re: Maly problem z GT2

              Ja robiłem kiedyś tak:
              • 1. licencje na złoto
                2. endurance
                3. gt300 i gt500
                4. escudo (kupić)
                5. rajdy
                6. wyścigi normalne
                7. mistrzostwa świata
                8. wyścigi marek

              Dlatego proponuje ci popróbować licencje - dobre samochody można zdobyć.
              1+1=10

              Komentarz


              • #8
                Re: Maly problem z GT2

                Czyli jak masz cierpliwość i chęci to po przejściu wszystkich licencji i S-Licence masz na początku gry 1.000.000 Cr (100.000 Cr - PAL) i kilka dobrych wózków, w tym GT-One TS020 '99. Czyli teoretycznie od razu możesz ścigać się o najwyższe laury :wink:

                Komentarz


                • #9
                  Re: Maly problem z GT2

                  ps. 10'000CR (PAL), dwa zera mniej niz w NTSC.



                  AMW, mozna i tak, ale kolega, jak juz przyznal, jest calkiem nowy i nieobyty z GT2. Dlatego na poczatek niech wezmie jakiegos czterolapa :wink: Podszkoli sie a wtedy bedzie probowal z RWD. Rzucac sie na gleboka wode nie ma co.

                  Sawo, mozesz kupic (zamiast Imprezy) Mitsubishi Lancera EVO VI RS, jest o 100kg lzejszy od GSR. Po max tuningu ma prawie 600hp. Przejdziesz nim wieksza czesc gry. Bardzo latwy w prowadzeniu i ma niezlego kopa, szczegolnie na starcie :wink:

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: Maly problem z GT2

                    No dokładnie. Też, jak pierwszy raz grywałem w gran turismo to zawsze wybierałem samochody z 4wd. Nie ma na to innej rady. I faktycznie, troche źle podpowiedziałem.

                    Zamieszczone przez thooorn
                    Sawo, mozesz kupic (zamiast Imprezy) Mitsubishi Lancera EVO VI RS, jest o 100kg lzejszy od GSR. Po max tuningu ma prawie 600hp. Przejdziesz nim wieksza czesc gry. Bardzo latwy w prowadzeniu i ma niezlego kopa, szczegolnie na starcie :wink:
                    No, albo jakiego skyline'a. Ale ten mimo 4 kół jest w miare trudny do prowadzenia, jak na zupełny początek z GT.

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: Maly problem z GT2

                      Ogolnie ktorego nie wybierzesz, Impreze, Evo czy Skyline to i tak bedziesz zadowolony z osiagow. Wszystko kwestia tego ile jestes w stanie wydac. Impreza, ktora ci wczesniej polecilem kosztuje chyba cos kolo 30tys CR (PAL) lub 3mln CR (NTSC). W miare tani woz. Lancery kosztuja chyba nieco wiecej. Najdrozszy jest Skyline GT-R V-spec R34, ale z niego mozesz duuuzo wiecej wycisnac. Prawie 800hp. Z Lancera ok 600hp a z Imprezy niecale 500hp.

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: Maly problem z GT2

                        wersje gry mam pal ;D
                        kupilem slicki i moja celica twin turbo ladnie pokonywala zakrety. nie pamietam tylko kiedy save'owalem. jezeli przed tunningiem, to moze kupie jakiegos 4WD.
                        potem wygrac cos na tunnign i heja na gleoka wode ;D
                        zaluwazylem jednak ze od samego poczatku GT2 jest dosc trudne. nie to co inne gry gdzie poziom trudnosci jest na poczatku niski i rosne.

                        Komentarz


                        • #13
                          Re: Maly problem z GT2

                          ps. 10'000CR (PAL), dwa zera mniej niz w NTSC.
                          Pomyliłem się.

                          Komentarz


                          • #14
                            Re: Maly problem z GT2

                            Masz PAL? To witaj w klubie ^^. Najlepsza wersja.


                            Wracajac do tematu. Evo VI RS kosztuje 25tys CR. Sprawdzilem. Mysle ze to najlepszy zakup. Wycisniesz z niego prawie 600hp. Przyda Ci sie do wielu wyscigow :wink:

                            Komentarz


                            • #15
                              Re: Maly problem z GT2

                              kupilem to evo i wygralem nim troche wyscigow. podtuningowalem do prawie 400 koni.
                              i teraz zastanawiam sie co dalej. wygralem w jednym z wyscigow NISMO 400R (ponad 390 koni). Uzbieralem ponad 50.000 Cr.
                              I teraz czy tunningowac Evo i kupic mu np za 45 tys duze turbo, czy zaczac tuningowac od podstaw NISMO.
                              Fakt ze chyba EVO troche lepiej sie prowadzi. Ale z Nismo wyciagnalbym chyba wiecej (standardowe prawie 400koni do standardowych 270 przy evo)
                              Tyle ze Nismo musialbym tunningowac od poczatku, a w evo juz mam wieksze turbo, zawieszenie sportowe, opony profesjonalne, lepsze hamulce i cos tam jeszcze. Co radzicie? Bo dobrze byloby rzucic sie na wyscigi te w klasie do 591 koni. Bo narazie moje 400 konne evo nie ma wielkich szans.
                              Chyba wpompuje kase w Mistubishi. A wy jak sadzicie?

                              ps. wygralem tez wazacego 980kg i majacego 413koni dajsina silve i uzbieralem prawie 80tys
                              wiec teraz wiekszy dylemat. help

                              ps2. ten dajsin niezle idzie. ma kopa i ladnie bierze zakrety. tylko czasem na nich podskakuje lekko
                              wzialbym go bo jest swietny, typowo wyscigowy (spoilery, naklejki itp). ale nie moge nic grzebac w nim. nie moge kupic turbo, czy zmienic ustawien silnika

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X