Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Gran Turismo 1 CHAT

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Gran Turismo 1 CHAT

    Luźny temat na rozmowy o GT1, Turniejach i sprawach które można obgadać nie zaśmiecając nie potrzebnie wątków coś w stylu Czaterii na luzie :mrgreen:
    Również różne pytania mogą zostać tu zadawane żeby nie potrzebnie zakładać tematy :wink:



  • #2
    Re: Gran Turismo 1 CHAT

    Zapraszam do turnieju FIA GT
    GT jest bogiem
    Escudo nałogiem
    Tunning zabawą a
    S Licence PODSTAWĄ !

    Komentarz


    • #3
      Re: Gran Turismo 1 CHAT

      Myślałam na dołączeniu ale nie potrafie czasem zapanować nad samochodem. Gram w GT2 i teraz jak JISAW dał mi pojeździć to mną rzucało na do hamowaniu Widocznie nie umiem tak dobrze latać jak wy ale spróbuje coś jeszcze zrobić. Jak czasem będę sie spóźniała z dodaniem screena to poczekajcie za mną bo JISAW czasem nie daje mi możliwości dodania

      Komentarz


      • #4
        Re: Gran Turismo 1 CHAT

        Spokojnie trzeba do tej gry podejść


        Powiem tak ,

        Gdy zacząłem pierwszy raz grać w tą grę tak jak i wy, czyli mniej więcej w demo od początku 2000r. zainteresowała mnie ta gra, potem wciągnąłem w to tatę [Ś.P] i mamę ,to też miałem trudności z utrzymaniem się na asfalcie, przez ok. miesiąc już było lepiej ,kolejne dni i coraz szybciej, dostałem od października 2000r. już pełną wersje, trwało to tak do 2 lat i na tym najwyższej formie sie zatrzymałem , od 7 lat jeżdżę od tak po prostu, od 6 zaczynałem już początkowo testować auta, było na początku 15 , potem mój garaż zaczął rosnąć i rosnąć. Aż przez kolejne 2 lata doszło do maximum ,101 aut. I tak zaczęły się ogromne testy

        Rok [najlepsze auto w Simulation Mode]:

        - 2003 > [R]Nissan R33GT-R [937hp]
        - 2004 > [R]Mitsu FTO LM [541hp]
        - 2005 > [R]Subaru Impreza LM [575hp]
        - 2006 > [R]TVR Cerbera LM [581hp]
        - 2007 > [R]Mitsu FTO LM [541hp]
        - 2008 > [R]Castrol Supra GT [czarny] [646hp]
        - 2009 > [R]Mazda RX7 LM [588hp]


        Od 2010 roku planuje teraz podzielić auta na grupy tj. A ,B i C. Czyli najlepsze auto w klasie C, B i A.
        Będę wybierał 8 tras ,które będą miały największy wpływ w każdej kategorii [waga, zawieszenie, oś, moc, zwrotność itp].
        Może ktoś już ma propozycje 8 tras? Śmiało pisać.
        Tylko ,że właśnie ,od razu testy od stycznia się tak nie zaczną . Bo matura, test zawodowy ,wybór szkoły itd.
        Więc zobaczymy jak to będzie.
        Ja zapraszam do Adventure Cup, wszystkich forumowiczów nowych co chcieliby zaznać przygody od początku i tych co już zaczęli bardzo dawno i nadal to robią.
        Triatlonu LFS na demo < ZAPISY do 30 października!

        Komentarz


        • #5
          Re: Gran Turismo 1 CHAT

          High Speed Ring
          Trial Mountain

          Autumn Ring
          Deep Forest

          Special Stage R5
          Special Stage R11

          Grand Valley
          Test Course

          Za wiele do wyboru nie ma. Do tego 1000m Machine Test. Zagladnij do mojego testu. Na Test Course po za czasem okrazen sprawdzisz rowniez Max Speed. W Machine Test na 1000m sprawdzisz trakcje i przyspieszenie wozu. Mozesz tez przy okazji sprawdzic 0-60MPH.

          Jesli zapiszesz swoj stan gry na drugiej karcie (o ile masz), mozesz kupic/zdobyc tez inne wozy. Lista wszystkich samochodow w GT1 jest niewielka. Ponad polowe masz w garazu.

          By test byl jak najbardziej wiarygodny, proponowalbym jazde na "default settings". Zadnego grzebania w ustawieniach. Wyeleminujesz w ten sposob mozliwosc ustawienia jednego samochodu "lepiej", a innego "gorzej".

          Komentarz


          • #6
            Re: Gran Turismo 1 CHAT

            Dzięki za dobór torów.

            tych aut trochę będzie ,bo w niedziele sobie spisałęm ze swojego garażu jakie auta mam ,a jakich niemam i wyszło ,że brakuje jeszcze 54 auta do kompletu, czyli w wsumie ok. 152! To strasznie duzo, a porządkowanie aut od najlepszego do najgorszego sprawiać mnie będzie o jeszcze większy ból głowy , bo jak wtedy testowałem 97 aut ,to gdzieś w 3/4 drogi ,czyli 70-któras lokata ,już mnie głowa bolała. Więc ,niewiem jak to będzie. W końcu jest to dość duży wysiłek dla mózgu ,bo trzeba to w końcu posegregować.

            I chyba tak zrobię ,że na "fabrykach" będę jeździł, a nie na "zmodowanych" własnych setupach. Wtedy można zobaczyć ,które auto jak sie stara.
            Triatlonu LFS na demo < ZAPISY do 30 października!

            Komentarz


            • #7
              Re: Gran Turismo 1 CHAT

              Wyobraz sobie, ze ja w GT2 mam do przetestowania ponad 2x wiecej samochodow. Poukladanie czasow od najlepszego do najgorszego to nic trudnego. 5minut roboty dla kogos, kto ma choc dop z matmy. Rozloz sobie wszystko w czasie. Przeciez nie musisz testowac wszystkiego naraz. 2-3 samochody dziennie i za 3miesiace powinienes skonczyc.

              Komentarz


              • #8
                Re: Gran Turismo 1 CHAT

                Ja w GT1 robie jednego dnia nawet 40 aut ,także trwa to ok. 4 dni skompletowanie ,ułożenie w odpowiedniej kolejności ,a potem sumowanie czasów każdego auta.
                Triatlonu LFS na demo < ZAPISY do 30 października!

                Komentarz


                • #9
                  Re: Gran Turismo 1 CHAT

                  Wilku jak tam twoje testy? Jak na moja glowe to powinienes juz dawno skonczyc :wink:

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: Gran Turismo 1 CHAT

                    Pewnie jeszcze nie skończył z tego co mi wiadomo to jest zalatany :mrgreen:


                    Komentarz


                    • #11
                      Re: Gran Turismo 1 CHAT

                      Testy rozpoczną się od jutra ,czyli 23 grudzień 2009r.

                      Dziś robię segregację wg mocy kM, aut jest 164 i mam wszystkie ulepszone i [R].

                      Już wiem dlaczego DB7 taki słaby jest i zajął dopiero 75 miejsce z jeszcze wtedy 97 aut.

                      Ze względu na wagę, waży ok. 1800kg ,a wiadomo moc kM jest liczona na tonę [1000kg] ,więc moc DB7 to 330kM/1800kg ,a na tonę wynosi ok. 180kM więc dużo mniej.

                      A co do 164 aut ,które mam na dwóch slotach [Slot 1 - 100 | Slot 2 - 64 ] ,podzieliłem na klasy A,B,C i LM.

                      Dlaczego LM?

                      Ponieważ jak sami zauważyliście są auta z końcówką LM ,czyli na długie wyścigi [LeMans Edition]

                      FTO LM
                      del Sol LM

                      ,ale

                      Są też auta ze Special Model za 500,000 ,no i tu się wczoraj [21 XII] rodziło pytanie?

                      Czy zrobić kolejną klasę ,czyli GT? Czy jakoś inaczej to rozegrać?

                      Rozwiązałęm problem

                      Postanowiłem ,że auta o wartości 500,000 Cr zostaną dołączone do klasy LM ,czyli:

                      Castol Supra GT
                      Nismo GT-R LM
                      GTO LM
                      Impreza Rally EDition
                      RX7 LM
                      NSX-R L GT2
                      itd.

                      Tak będzie najrozsądniej.

                      Edit:

                      Odświeżenie. . .

                      Wyniki z High Speed Ring



                      Już myslałem ,że [R]R33 GT-R będzie najlepszy ,bo nadal jego stary rezultat jest (1:33,397 z 2003r.) ,cóż , tym razem [R]Supra RZ okazał się najlepszym autem na HSR. Największą niespodzianką okazał się ConceptCar specjalny o mocy 560kM ,zajął 9 miejsce z rezultatem 1:34,999. W pierwszej dziesiątce znacznie górująSkyline&#039;y R32 i R33.


                      Dwukrotny mistrz testów FTO LM uplasował się dużo dalej, zajął 29 miejsce.



                      Zeszłoroczny mistrz [R]RX7 LM zajął 12 miejsce z czasem 1:35,195.
                      Triatlonu LFS na demo < ZAPISY do 30 października!

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: Gran Turismo 1 CHAT

                        Wilku, co z tymi testami? Tych samochodow nie bylo duzo.


                        Trzeba rozruszac to towarzystwo, sciagnac nowych wyjadaczy GT1, by bylo z kim rywalizowac.

                        Komentarz


                        • #13
                          Re: Gran Turismo 1 CHAT

                          440konnym Viperem GTS o malo co nie pobilem rekordu jednego okrazenia na Grand Valley Speedway z GT2, nalezacego do Jisawa w Escudo.

                          Wiecej chyba mowic nie trzeba

                          Komentarz


                          • #14
                            Re: Gran Turismo 1 CHAT

                            Żal ;( Szkoda że ci się nie udało to dopiero by była czapa lol


                            Komentarz


                            • #15
                              Re: Gran Turismo 1 CHAT

                              1:26.689 ...spokojnie do zejscia ponizej 1:26. Twoj rekord to zaledwie 0,164 mniej

                              Podana moc tych samochodow jest zwyczajnie fikcyjna. Taki Viper musialby miec przynajmniej 1000hp, by moc krecic takie czasy. Wystarczy spojrzec na jego przyspieszenie 0-100. Ok 3s przy 440hp. Sprawdzalem uplyw czasu. Zgadza sie. Nie plynie wolniej. Druga sprawa to predkosciomierz. Czesto nie ma on nic wspolnego z tym, co rzeczywiscie dzieje sie na torze. GVS to krety tor. Srednia predkosc jest tu niska w porownaniu do innych obiektow. Srednia predkosc Escudo to troche ponad 200km/h przy maks ponad 350km/h, a Viper z trudem przekracza 260. Inna sprawa, ze w GT1 samochody jezdza chyba na klejonych oponach. Takiej przyczepnosci Super Softy w GT2 czy nawet RacingQual w GT4 nie maja.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X