Witam Was serdecznie, jestem tu nowy Mam problem, nie mogę ukończyć na złoto wyścigu "Tuned Car". Jakim samochodem ukończyliście ten wyścig? Ps. Jaki jest najlżejszy samochód z możliwie największą ilością koni mechanicznych w trybie GT?
Ja dałem radę Mitsubishi Galantem VR4 ,ma 753 konie mechaniczne to już jest jakaś moc ,albo spróbuj jeszcze Dodgem Viperem GTS [578HP] ,lub RT/10 [572HP]
Skyline są najlepsze ,nawet R32 ma 913HP i waży 2200 funtów ,czyli jakieś 1050 - 1100kg ,to nie tak dużo ,natomiast R33 GT-R ma 937HP ,ale już z wagą prawie 2300 funtów.
A jeżeli nieprzepadasz za Skylinenami to wtedy zostaje jeszcze Supra RZ ,ma 910HP i waży ok. 2200 funtów.
No faktycznie dałem radę R33 GT-R, z początku nie chciałem tego auta bo dużo waży, ale za to nadrabia prowadzeniem i przyspieszeniem. Kurcze ale za to dostałem jakąś słabiutką Toyote za ukończenie tego wyścigu.
Pewno Toyotę AE86Trueno ja też ją mam , pomimo 226hp po tuningu i wyścigowej modyfikacji w medalu US vs. Japan na 5 tras radzi sobie średnio ,jeszcze nieudało mi się nią wygrać w tym medalu ,ale próbuję
Nie jestem pewny czy to chodziło o ten wyscig w endurence na trasie r cos tam o kurcze jak ja dawno nie grałem w jedynkie to była chyba trasa odwrotna (rewerse)
A jeżeli nieprzepadasz za Skylinenami to wtedy zostaje jeszcze Supra RZ ,ma 910HP i waży ok. 2200 funtów.
Oprócz wspomnianego Galanta, Skyline' a i Supry z mocniejszych aut jest jeszcze Mitsubishi GTO Twin Turbo. Nie pamiętam konkretnie teraz jaka ma moc (sporo czasu w GT1 nie grałem), ale wiem, że na Max Speed objeżdżał Skylina i było to dla mnie najbardziej uniwersalne auto w grze - wolałem go, niż R33 GTR.
Supra jest z tych czterech aut najbardziej wymagająca w prowadzeniu, dlatego daje frajdę z jazdy . W Endurance to juz w ogóle, opony w niej zużywały się cholernie szybko.
Supra jest z tych czterech aut najbardziej wymagająca w prowadzeniu, dlatego daje frajdę z jazdy . W Endurance to juz w ogóle, opony w niej zużywały się cholernie szybko.
Owszem , auta ,które już mają powyżej 600 koni mechanicznych ich "zużywalność" opon maleje do 12 okr. w przypadku Toyoty Supry tak jak piszesz ma 910hp więc bardzo szybko się wyczerpują ,ale np: Honda Del Sol LM mająca 563hp też szybko opony się wycierają ,bo po 12 okr. ,wiadomo ,że czym słabszy tym dłużej opony trzymają ,najdłużej wytrzymałe są u Mazdy Demio ,22 okr.
Supra jest z tych czterech aut najbardziej wymagająca w prowadzeniu, dlatego daje frajdę z jazdy . W Endurance to juz w ogóle, opony w niej zużywały się cholernie szybko.
Owszem , auta ,które już mają powyżej 600 koni mechanicznych ich "zużywalność" opon maleje do 12 okr. w przypadku Toyoty Supry tak jak piszesz ma 910hp więc bardzo szybko się wyczerpują ,ale np: Honda Del Sol LM mająca 563hp też szybko opony się wycierają ,bo po 12 okr. ,wiadomo ,że czym słabszy tym dłużej opony trzymają ,najdłużej wytrzymałe są u Mazdy Demio ,22 okr.
mi w FTO LM edition opony starczaja na ok25okrazen w suprze zuzywaja sie po15 najszybciej z aut jakimi jezdzilem opony zuzywaly mi sie w Atonacha Martinach tandetne autaa na maksa...ktos tam pisal limited edition nie iwem czy mam racje bo moze sie myle ale LM znaczy LaMans a nie Limited...do tuned car oczywiscie polecam ci supre napoczatku mialem problemy z jej ustawieniem zreszta pomogliscie mi wy terazz po dopracowaniu mam od 0-300 w 9sekund i V-max 400km/h i jesli nie dasz suprze sport modification skreca duzo lepiej jak po tuningu ale jest ja duzo ciezej opanowac bo strasznie nie wtedy rzuca..po tuningu traci za to duzo skretnosci i bedziesz dlugo siedzial w ustawieniach zanim doprowadzisz auto do dobrej skretnosci,,Ale jak chcesz endurance wygrywac bez problemow to wez FTO LM edition lub Subaru Impreze Rally czyli specjala subaru i uwierz mi bedziesz wszystkich dublowal conajmniej2razy moj rekors to wyprzedzenie drugiego kolesia4razy ostatniego okolo8/9..pzdr
Komentarz