Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

2010 Alfa Romeo Giulietta

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 2010 Alfa Romeo Giulietta

    Choć auto miało otrzymać przydomek „Milano”, będzie oferowane pod nazwą „Giulietta”. Włoski producent zmienił nazwę modelu w ostatniej chwili ze względu na protesty byłych i obecnych pracowników Alfy, którzy nie chcieli, aby samochód nosił nazwę miasta Mediolan (Milano w języku włoskim).

    Giulietta została skonstruowana w oparciu o nową platformę C-Evo, którą znajdziemy też w przyszłych modelach Fiata, Chryslera i Dodge’a. Samochód mierzy 4350 mm długości, 1800 mm szerokości i 1460 mm wysokości, co oznacza, że jest nieznacznie dłuższy, szerszy i wyższy od „147”. Warto dodać, że nowe auto będzie oferowane jedynie w nadwoziu 5-drzwiowym.

    Początkowo, w gamie silnikowej kompaktowej Alfy Romeo znajdziemy jedynie cztery jednostki, przy czym wszystkie będą wyposażone w turbodoładowanie. Oprócz benzynowych motorów 1.4 TB/120 KM i 1.4 TB Multiair/170 KM, włoska marka zaproponuje wysokoprężne silniki 1.6 JTDM/105 KM i 2.0 JTDM/170 KM.

    Warto dodać, że jeszcze w 2010 roku, paleta wersji zostanie wzbogacona o odmianę Quadrifoglio Verde wyróżniającą się 1,7-litrowym, 4-cylindrowym motorem benzynowym rozwijającym 235 KM. Temu wariantowi Giulietty przyjdzie konkurować z Renault Megane RS i Volkswagenem Golfem GTI.







    www.v10.pl


    Zadziorne i szybkie. Gdyby jeszcze wygladala tak dobrze z przodu jak wyglada z tylu. No ale takie sa teraz Alfy...

  • #2
    Re: 2010 Alfa Romeo Giulietta

    Jak dla mnie najładniejszy kompakt. Szkoda że nie będzie wersji 3D.

    Komentarz


    • #3
      Re: 2010 Alfa Romeo Giulietta

      No cudowna jest, długo wyczekiwałem na premierę. Jak wyżej - najpiękniejsze auto klasy, Alfa wciąż zachwyca designem.
      http://najalternatywniej.blogspot.com/
      keep calm & carry on
      digart - lastfm
      ---
      REGULAMIN FORUM ]

      Komentarz


      • #4
        Re: 2010 Alfa Romeo Giulietta

        No, bardzo fajny Ciekawe ile będzie kosztował?
        1+1=10

        Komentarz


        • #5
          Re: 2010 Alfa Romeo Giulietta

          Od 21tys Euro

          Komentarz


          • #6
            Re: 2010 Alfa Romeo Giulietta

            Rozwiązania w Julce od Magneti Marelli


            Magneti Marelli odgrywa ważną rolę w dostarczaniu komponentów oraz technologii dla nowej Alfa Romeo Giulietta, którą marka wraca na ważny segment C. Firma należąca do Grupy Fiat jest tu obecna od systemów audio-informacyjnych przez elektroniczne jednostki sterujące i reflektory LED aż po zawieszenie.



            W dziedzinie pokładowych systemów elektronicznych, produktem Magneti Mirelli jest innowacyjna radio-nawigacja z wbudowaną mapą oraz dodatkowo wyświetlaczem pięknie wkomponowanym w deskę rozdzielczą, który ukazuje nam się gdy jest potrzebny. System to zaawansowana konstrukcja i ergonomia, zawierająca radio, odtwarzacz audio CD i Mp3 CD, czytnik kart SD, TMC Pro (usługa z informacjami o ruchu drogowym, która jest dostępna we Włoszech, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii). Całością można sterować za pomocą przycisków na kierownicy. Na karcie SD preinstalowana jest mapa Europy, ale można także na niej przechowywać muzykę w formacie Mp3, która będzie umilać nam drogę.



            Na wyświetlaczu pokazywane są również informacje o ustawieniach auta w zależności od wybranego trybu DNA. Ten sprzęt jest całkowicie zintegrowany ze stylem przedziału pasażerskiego i stanowi jego integralną cześć. Jego funkcję mogą zostać rozszerzone jeszcze bardziej jeżeli zostanie połączony z systemem Blue&Me.



            Magneti Marelli dostarcza również światła bi-ksenonowe HID (High Intensity Discharge). W porównaniu do tradycyjnych halogenów, system Xeno może dostarczyć 200 procent więcej światła. Obok zapewnienia poprawy bezpieczeństwa podczas jazdy, światła te wymagają w przybliżeniu jedną trzecią mniej energii w porównaniu do odpowiadających świateł halogenowych, a ich żywotność według deklaracji ma wystarczyć aż do końca cyklu życia auta.

            Oświetlenie z przodu wyposażono w system AFS (Advanced Frontlighting System), który dostosowuje wiązkę światła, w odniesieniu do warunków atmosferycznych i widoczności, prędkości pojazdu, otoczenia drogi oraz promienia zakrętu. Wszystko po to aby zapewnić najwyższą widoczność i bezpieczeństwo.

            Funkcja świateł dziennych DRL w reflektorach przednich zbudowana została w oparciu o diody LED, co zapewnia wysoką trwałość i niskie zużycie energii. Tylne światła również zawierają diody. Dzięki temu zajmują mniej miejsca, reagują szybciej na poczynania kierowcy co zwiększa bezpieczeństwo i już tradycyjnie są mniej energochłonne oraz bardziej żywotne w porównaniu do tradycyjnych żarówek.




            Magneti Marelli znajdziemy również przy sercu Giulietty gdzie odpowiada ze jego sterowanie w przypadku silnika 1.4 TB MultiAir. Do silników diesla dostarcza kolektory oraz przepustnice.



            Główne elementy zawieszenia przedniego w nowej Alfie Romeo Giulietta zaprojektowane i produkowane są przez Magneti Marelli. Elementy wytwarzane są ze stali o wysokiej odporności, co poprawia stosunek masy do sztywności. Przyczynia się to do poprawy ogólnej charakterystyki pojazdu w zakresie obsługi, komfortu i dynamiki jazdy. Osiągnięto także wysoki stopień pochłaniania energii w przypadku czołowego zderzenia. Magneti Marelli opracowało też od nowa system multi-link montowany w zawieszeniu tylnym.

            Końcówki układów wydechowych dla silników 1.4TB 120 KM, 1.4TB MultiAir 170 KM i 1.6 JTDM 105 KM także dostarcza Magneti Mirelli. Dzięki nim silnik wydaje takie dźwięki że nie mamy wątpliwości jaki charakter posiada Giulietta.


            Źródło: magnetimarelli.com, italiaspeed.com, centrum.osmmar.org

            Komentarz

            Pracuję...
            X