Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

2010 Porsche 911 GT3

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 2010 Porsche 911 GT3

    Lifting całej rodziny modeli 911 trwa. W marcu na Geneva Motor Show zobaczymy zaktualizowaną wersję kolejnej odmiany niemieckiego sportowca - GT3.

    Z zewnątrz możemy dostrzec elementy charakterystyczne dla drugiej generacji 997, jednak nie można pomylić GT3 z żadnym słabszym modelem. Masywny przedni zderzak dosięga teraz niżej i jest jeszcze bardziej podziurawiony przez wloty powietrza. Dużo mniej zauważalne są nowe reflektory biksenonowe. Kierowcy wolniejszych aut (czyli większości samochodów) będą mogli popatrzeć tylko na wielki spoiler, przeprojektowany względem przedliftingowego GT3. Tylny zderzak także uległ zmianom. Mamy również nowe lampy z diodami LED, znane z Carrery 997 Mk.2 pojawiającej się już na drogach. Wszystkie te rzeczy w połączeniu z czerwonym kolorem i wyścigowymi felgami od razu przyprawiają o szybsze bicie serca.

    Dalsze problemy ze zdrowiem możemy odczuć podczas przejażdżki. Takich emocji dostarcza nam znany 6-cylindrowy boxer, zamontowany oczywiście z tyłu. W GT3 mk.2 dysponuje mocą 435KM uzyskanych z pojemności 3.8 litra. Moment obrotowy wynosi niespełna 430Nm... zastanawiacie się, jak to sie przekłada na osiagi? Nie mylicie się, auto nie jest wolne. Przeciwnie - sprint do 'setki' zajmuje Porsche 4.1 sekundy. Dokładnie dwa razy dłużej trwa przyśpieszenie od 0 do 160 km/h. A jeśli ktoś uważa, że prędkość maksymalna rzędu 312 km/h to nic takiego, to chyba nic go nie zadowoli.

    Na szczęście Porsche jest marką niemiecką, a Niemcy z natury są dosyć skrupulatni, dlatego nikt nie zapomniał o odpowiednim dostosowaniu zawieszenia do takiej mocy. Auto jest równie szybkie na zakrętach, co na prostej. Odświeżone GT3 ma także zaktualizowany system Porsche Stability Managment, który ma dbać o nas, a także od czasu do czasu nas ratować. Na szczęście można go wyłączyć i to w różnym stopniu - w zależności od naszego poziomu zaawansowania. W razie czego, gdyby ktoś przecenił swe umiejętności, zamontowano większe ceramiczne hamulce.

    Cena? W Europie ma to być około 100 tysięcy euro. Myśle, że warto.

    http://www.worldcarfans.com/9090129.009 ... res-images Zdjęcia

    jakby kto pytał o źródło - sam napisałem ; P
    http://najalternatywniej.blogspot.com/
    keep calm & carry on
    digart - lastfm
    ---
    REGULAMIN FORUM ]

  • #2
    Re: 2010 Porsche 911 GT3

    wygląd niezły, ale ten czerwony kolor nie pasuje mi do porsche

    Gdy nie wiesz dokąd iść, krzyk zmęczył cie
    Za szyjke mocno chwyć i napij się!
    Jabol punk!

    Komentarz


    • #3
      Re: 2010 Porsche 911 GT3

      No. Wreszcie jakiś nowy,ładny samochód...

      ... ale wersji 996 i tak nie przebije

      Komentarz


      • #4
        Re: 2010 Porsche 911 GT3

        Podoba mi się. Fajnie, że nie wprowadzają jakiś rewolucyjnych zmian, które wyszły by pewnie i tak na złe. Mam jedynie wrażenie, że tylny zderzak jest troche za bardzo "napompowany"

        Komentarz


        • #5
          Re: 2010 Porsche 911 GT3

          Gdybym miał kupić nowy samochód to kupiłbym tlyko Porsche, potrafią połączyć tradycje i nowoczesną technike, Brawo!!
          a GT3 najłądniejsza będzie biała

          Komentarz


          • #6
            Re: 2010 Porsche 911 GT3

            W Auto Świecie jest teraz prezentacja tego modelu i jest bardzo ładny osobiście mi się bardzo podoba

            Komentarz

            Pracuję...
            X