Lifting całej rodziny modeli 911 trwa. W marcu na Geneva Motor Show zobaczymy zaktualizowaną wersję kolejnej odmiany niemieckiego sportowca - GT3.
Z zewnątrz możemy dostrzec elementy charakterystyczne dla drugiej generacji 997, jednak nie można pomylić GT3 z żadnym słabszym modelem. Masywny przedni zderzak dosięga teraz niżej i jest jeszcze bardziej podziurawiony przez wloty powietrza. Dużo mniej zauważalne są nowe reflektory biksenonowe. Kierowcy wolniejszych aut (czyli większości samochodów) będą mogli popatrzeć tylko na wielki spoiler, przeprojektowany względem przedliftingowego GT3. Tylny zderzak także uległ zmianom. Mamy również nowe lampy z diodami LED, znane z Carrery 997 Mk.2 pojawiającej się już na drogach. Wszystkie te rzeczy w połączeniu z czerwonym kolorem i wyścigowymi felgami od razu przyprawiają o szybsze bicie serca.
Dalsze problemy ze zdrowiem możemy odczuć podczas przejażdżki. Takich emocji dostarcza nam znany 6-cylindrowy boxer, zamontowany oczywiście z tyłu. W GT3 mk.2 dysponuje mocą 435KM uzyskanych z pojemności 3.8 litra. Moment obrotowy wynosi niespełna 430Nm... zastanawiacie się, jak to sie przekłada na osiagi? Nie mylicie się, auto nie jest wolne. Przeciwnie - sprint do 'setki' zajmuje Porsche 4.1 sekundy. Dokładnie dwa razy dłużej trwa przyśpieszenie od 0 do 160 km/h. A jeśli ktoś uważa, że prędkość maksymalna rzędu 312 km/h to nic takiego, to chyba nic go nie zadowoli.
Na szczęście Porsche jest marką niemiecką, a Niemcy z natury są dosyć skrupulatni, dlatego nikt nie zapomniał o odpowiednim dostosowaniu zawieszenia do takiej mocy. Auto jest równie szybkie na zakrętach, co na prostej. Odświeżone GT3 ma także zaktualizowany system Porsche Stability Managment, który ma dbać o nas, a także od czasu do czasu nas ratować. Na szczęście można go wyłączyć i to w różnym stopniu - w zależności od naszego poziomu zaawansowania. W razie czego, gdyby ktoś przecenił swe umiejętności, zamontowano większe ceramiczne hamulce.
Cena? W Europie ma to być około 100 tysięcy euro. Myśle, że warto.
http://www.worldcarfans.com/9090129.009 ... res-images Zdjęcia
jakby kto pytał o źródło - sam napisałem ; P
Z zewnątrz możemy dostrzec elementy charakterystyczne dla drugiej generacji 997, jednak nie można pomylić GT3 z żadnym słabszym modelem. Masywny przedni zderzak dosięga teraz niżej i jest jeszcze bardziej podziurawiony przez wloty powietrza. Dużo mniej zauważalne są nowe reflektory biksenonowe. Kierowcy wolniejszych aut (czyli większości samochodów) będą mogli popatrzeć tylko na wielki spoiler, przeprojektowany względem przedliftingowego GT3. Tylny zderzak także uległ zmianom. Mamy również nowe lampy z diodami LED, znane z Carrery 997 Mk.2 pojawiającej się już na drogach. Wszystkie te rzeczy w połączeniu z czerwonym kolorem i wyścigowymi felgami od razu przyprawiają o szybsze bicie serca.
Dalsze problemy ze zdrowiem możemy odczuć podczas przejażdżki. Takich emocji dostarcza nam znany 6-cylindrowy boxer, zamontowany oczywiście z tyłu. W GT3 mk.2 dysponuje mocą 435KM uzyskanych z pojemności 3.8 litra. Moment obrotowy wynosi niespełna 430Nm... zastanawiacie się, jak to sie przekłada na osiagi? Nie mylicie się, auto nie jest wolne. Przeciwnie - sprint do 'setki' zajmuje Porsche 4.1 sekundy. Dokładnie dwa razy dłużej trwa przyśpieszenie od 0 do 160 km/h. A jeśli ktoś uważa, że prędkość maksymalna rzędu 312 km/h to nic takiego, to chyba nic go nie zadowoli.
Na szczęście Porsche jest marką niemiecką, a Niemcy z natury są dosyć skrupulatni, dlatego nikt nie zapomniał o odpowiednim dostosowaniu zawieszenia do takiej mocy. Auto jest równie szybkie na zakrętach, co na prostej. Odświeżone GT3 ma także zaktualizowany system Porsche Stability Managment, który ma dbać o nas, a także od czasu do czasu nas ratować. Na szczęście można go wyłączyć i to w różnym stopniu - w zależności od naszego poziomu zaawansowania. W razie czego, gdyby ktoś przecenił swe umiejętności, zamontowano większe ceramiczne hamulce.
Cena? W Europie ma to być około 100 tysięcy euro. Myśle, że warto.
http://www.worldcarfans.com/9090129.009 ... res-images Zdjęcia
jakby kto pytał o źródło - sam napisałem ; P
Komentarz