Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Roewe 550

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Roewe 550






    Zgodnie z zapowiedziami, na konferencji prasowej SAIC oficjalnie przedstawił cennik najnowszego modelu Roewe 550. Chiński koncern wierzy w to, że samochód zaprojektowany w Wielkiej Brytanii zdobędzie uznanie klientów na rynku globalnym. Atrakcyjny samochód klasy średniej trafi również na rynek europejski. SAIC wykorzysta w tym celu sieć dilerską podległej marki Ssangyong.

    Roewe 550 jest drugim kompaktowym modelem (obok Brilliance FRV), którego stylistyka w niczym nie nasuwa skojarzeń z prostymi konstrukcjami chińskimi. Interesujący design karoserii znajduje swoje odzwierciedlenie także w kabinie pasażerskiej. Wśród wielu innowacji należy wymienić niezależne zawieszenie czterech kół oraz cyfrowe wskaźniki zamiast analogowych. W bogatszych wersjach montowany jest także zintegrowany system multimedialny RMI (Roewe Multimedia Interface) powiązany z systemem nawigacji GPS. Wierząc w dopracowanie konstrukcji, producent zapewnia że 550-tka zdobędzie pięć gwiazdek nie tylko w "słabszych" testach China New Car Assessment Programme (CNCAP), ale również w europejskich EuroNCAP.

    Pojazd ma typowo kompaktowe wymiary 4624/1827/1480 mm, natomiast rozstaw osi mierzy 2 705 mm. Bagażnik może pomieścić 452 litry, a w przewiezieniu bagażu pomaga seryjnie montowana składana kanapa. Do napędu auta wykorzystano turbodoładowany silnik benzynowy 1.8l o mocy 160 KM (przy 5 500 obr/min) i maksymalnym momencie obrotowym 215 Nm (dostępnym w przedziale 2500-4500 obr/min). Mocna jednostka umożliwia jazdę z maksymalną prędkością 215 km/h i przyspieszenie do "setki"” w czasie 10,8 sekundy. Podane wartości dotyczą pięciobiegowej manualnej skrzyni biegów.

    Pierwsza oferta na rynku chińskim obejmuje 5 konfiguracji auta.

    Podstawowa wersja 550S (kosztująca w przeliczeniu 45 125 PLN) posiada w standardzie:
    - 2 poduszki powietrze,
    - ABS, EBD, BAS, ASR i ESP,
    - hamulce wentylowane,
    - automatyczną klimatyzację,
    - radio CD MP3 + 8 głośników,
    - elektryczne szyby i lusterka,
    - skórzaną kierownicę.

    Bogatszy wariant 550D (za 48 285 PLN) zawiera dodatkowo:
    - skórzaną tapicerkę,
    - 16" felgi aluminiowe,
    - wielofunkcyjną kierownicę,
    - podgrzewane lusterka.

    Dwie wymienione wersje mogą być również wyposażone w pięciostopniową automatyczną przekładnią umożliwiającą ręczną zmianę przyłożeń. Jej cena wynosi około 4 425 PLN.

    Topowa odmiana ma oznaczenie 550G (59 980 PLN) występuje tylko z automatem, a jej wyposażenie seryjne uzupełnione zostało o:
    - boczne i kurtynowe poduszki powietrzne,
    - system monitoringu ciśnienia,
    - 17" felgi aluminiowe,
    - czujnik deszczu i świateł,
    - elektryczną reg. Foteli,
    - szyberdach,
    - Bluetooth,
    - DVD z GPS.

    Według wcześniejszych informacji Automotive News, strategia ekspansji SAIC w Europie przewiduje dwa etapy działalności. Pierwszy krok ma polegać na sprzedaży aut przez sieć dilerską i pod marką Ssangyong. Drugi krok zakłada stworzenie własnej sieci dilerskiej i rozpoczęcie dystrybucji aut pod marką Roewe, co ma nastąpić najwcześniej w 2010 roku.

    źródło: Wirtualna Polska

    Taki trochę "Passatowaty" A tak swoją drogą Chińskie samochody raczej nigdy nie wyprą na naszym rynku europejskich....opinia jest jaka jest, ale nie bez powodu. :wink: A z drugiej strony to dla kogoś kto aż tak nie dba o "reprezentacyjność" samochodu, a potrzebny mu jest duży i wygodny samochód za stosunkowo niewielkie pieniądze....to czemu nie ?

    Pozdrawiam

  • #2
    Re: Roewe 550

    Kolejny dziwoląg,ani to uroku nie ma ani wyposażenia (moj Jeep ma wszystko to samo i jeszcze drugie tyle a jest niewiele droższy,oczywiście kilka lat starszy niż mój :wink: )Ile to ma koni?Nie przypadł mi do gustu,denerwuje mnie takie zapychanie rynku byle czym
    GT-żeby ono jeszcze gotowało...

    http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/875187.html

    Komentarz


    • #3
      Re: Roewe 550

      Zamieszczone przez Jimmy
      Nie przypadł mi do gustu,denerwuje mnie takie zapychanie rynku byle czym
      Mnie denerwuje podrabianie naszych europejskich samochodów, tym shitem...

      Pozdrawiam

      Komentarz

      Pracuję...
      X