Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Edo Competition Ferrari 599 GTB

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Edo Competition Ferrari 599 GTB

    O spotkanie z Ferrari wcale nie jest łatwo. Wypatrzenie białego bolidu z włoskiej stajni jest jeszcze trudniejszym zadaniem. Poszukiwanie śnieżnobiałego Ferrari po tuningu to już prawdziwe wyzwanie. Udało się nam ustalić, gdzie szukać białego kruka świata motoryzacji...

    Znaleźliśmy go w garażu firmy Edo Competition. Niemiecki tuner wyspecjalizował się w poprawianiu ekskluzywnych aut. Biorąc na warsztat kilkuset konne Ferrari 599 GTB Fiorano stanął przed trudnym wyzwaniem. Seryjny, 12-cylindrowy silnik o pojemności 6 litrów kocha wysokie obroty i generuje piekielną moc. Przy 7600 obr./min na koła trafiało 620 KM. Jednak fachowcy z Edo postanowili wykrzesać jeszcze więcej.

    Przygotowano dwa pakiety zwiększające moc. Bazowy obejmuje przeprogramowanie komputera sterującego pracą silnika, przebudowanie układu dolotowego oraz montaż wyścigowego wydechu ze sportowymi katalizatorami. Po dostrojeniu na hamowni udało się uzyskać 650 KM.

    Jednak nawet taka moc dla niektórych okazuje się niewystarczająca. Koneserzy ostrej jazdy mogą sięgnąć po drugi stopień modyfikacji, polegający na wszczepieniu pod maskę silnika z Ferrari FXX. 6,3 litra pojemności zapewnia niebagatelne 750 KM, a kilka dodatkowych rumaków można uzyskać zamawiając zoptymalizowany układ wydechowy.

    Aby móc bezpiecznie wykorzystać potencjał silnika warto zamówić także poprawki w układzie jezdnym. Edo we współpracy z firmą KW opracowało obniżone zawieszenie z regulowaną siłą tłumienia.

    Układ hamulcowy nie wymagał zmian, ponieważ Ferrari proponuje w tym modelu ceramiczne tarcze. Błyskawiczne wytracanie prędkości, odporność na przegrzanie oraz wyjątkowa odporność na zużywanie się to ich główne zalety.

    Zwiększony potencjał białego Ferrari zdradzają efektowne koła. 20-calowe, trzyczęściowe obręcze otrzymały ogumienie Pirelli o szerokości 245 mm z przodu oraz 305 mm z tyłu.

    Piekielnie szybki, efektowny, a zarazem elegancki... Pozostaje jedynie żałować, że szanse na spotkanie w Polsce bolidu wartego górę pieniędzy są nikłe.

    Oto parÄ™ fotek:






    wp.pl
    0
    1
    0%
    0
    2
    0%
    0
    3
    0%
    0
    4
    0%
    0
    5
    0%
    0
    6
    0%
    0
    Prosto jest zbyt prosto

  • #2
    Najpiękniejsze Ferrari jakie widziałem Bella machina...

    Komentarz


    • #3
      Piękne, dobrze, że go nie zbeszczeszczyli.

      Igi, taka jedna mała uwaga - jak wrzucasz tu tematy to może nie ograniczaj sie tylko do wp.pl, interii i onetu tylko rozszerz horyzonty
      http://najalternatywniej.blogspot.com/
      keep calm & carry on
      digart - lastfm
      ---
      REGULAMIN FORUM ]

      Komentarz


      • #4
        Dream Car .już zwykłego 599 GTB jest super,ale co dopiero takie.

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Witek Enzo
          Piękne, dobrze, że go nie zbeszczeszczyli.

          Igi, taka jedna mała uwaga - jak wrzucasz tu tematy to może nie ograniczaj sie tylko do wp.pl, interii i onetu tylko rozszerz horyzonty
          Spokojnie daje te najciekawsze tematy i podkreślam że nie tylko ja muszę tu umieszczać nowe tematy ale może to robić każdy z was
          Więc jak znajdziesz jakąś nowość to zapraszam do pisania
          Prosto jest zbyt prosto

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Witek Enzo
            Piękne, dobrze, że go nie zbeszczeszczyli.

            Igi, taka jedna mała uwaga - jak wrzucasz tu tematy to może nie ograniczaj sie tylko do wp.pl, interii i onetu tylko rozszerz horyzonty
            Dokładnie, pzy topicu Z Clubmanem zwróciłem uwagę, byś mój drogi igi nie wklejał tekstów z neta jak leci...dopisz to jako kolejny punkt regulaminu

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez kyjgel
              Zamieszczone przez Witek Enzo
              Piękne, dobrze, że go nie zbeszczeszczyli.

              Igi, taka jedna mała uwaga - jak wrzucasz tu tematy to może nie ograniczaj sie tylko do wp.pl, interii i onetu tylko rozszerz horyzonty
              Dokładnie, pzy topicu Z Clubmanem zwróciłem uwagę, byś mój drogi igi nie wklejał tekstów z neta jak leci...dopisz to jako kolejny punkt regulaminu
              Pewnie ale jest mały problem a dokładniej to jest nim czas ;/
              Może wy spróbujecie troche poprowadzić Topic "Premiery"?
              Prosto jest zbyt prosto

              Komentarz


              • #8
                Ferrari ma być czerwone...
                NO VTEC-NO FUN

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez ADVAN
                  Ferrari ma być czerwone...
                  A Subaru niebieskie...

                  Komentarz


                  • #10
                    A 125p Bahama Yellow
                    A URSUS czerwony
                    A śmietnik zielony

                    who cares?
                    narancs alternativa

                    Komentarz


                    • #11
                      A co teraz ma piernik to wiatraka?
                      Koniec OT

                      Wracać do tematu!!!!!!
                      Prosto jest zbyt prosto

                      Komentarz


                      • #12
                        świetne jest. Jakby było czerwone, to sucks. Białe pasuje wyśmienicie

                        Komentarz


                        • #13
                          6-. Autko zajebi*te, nie ma co gadać, chciałbym takie :>.
                          Honda

                          Komentarz


                          • #14
                            599GTB będzie w GT5...miodzio...

                            Komentarz


                            • #15
                              Jedna z najpiękniejszych Scuderii, jednak osobiście wolałbym czerwone lub czarne (jakby kto rozdawał ; ). Ciekawostką jest to, iż standardowe 599 GTB pod względem mocy, jaka przekładana jest na asfalt (Nm), można porównać do nowej Corvett'y Z06 (mimo iż jest słabsza od GTB, 7011cm3/505KM/644Nm - 4800rpm). Jednak takie rzeczy jak - jakość wykonania, właściwości jezdne i prestiż marki pokazują jak znacząco różnią się oba auta :wink: .

                              Komentarz

                              PracujÄ™...
                              X