Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Mercedes McLaren SLR 722 GT

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Mercedes McLaren SLR 722 GT

    A o to coś dla maniaków Mercedesa

    la fanów sportu motorowego nazwa McLaren znaczy wiele... Osiągi, konotacje z Formułą 1 oraz wieloletnia historia firmy sprawia, że pojazd przez nią sygnowany szybko rośnie do miana legendy.

    Nie inaczej było z Mercedesem McLaren SLR. Potężny silnik, wyrafinowana stylistyka oraz trakcja na poziomie sportowego bolidu uczyniły z niemieckiego pogromcy szos obiekt pożądania.

    Rozpędzanie do „setki” w kilka sekund oraz prędkość maksymalna znacznie przekraczająca 300 km/h satysfakcjonowała większość klientów. Jednak inżynierowie czuli niedosyt. Przedstawiciele firmy RML Group wzięli na warsztat SLR-a z myślą o poprawie osiągów oraz stworzenia bazy do wyścigówki klasy FIA GT.

    Efekt prac nie zna słowa „kompromis”. Pojazd nie został homologowany do użytku na drogach publicznych, a produkcję ograniczono do 21 egzemplarzy. Czy taki wynalazek ma szansę na znalezienie nabywców? Jak najbardziej! Koneserzy wielkich emocji nie wahali się wydać miliona euro na niezbyt praktyczne auto.

    Wizualnie bolid nie zdradza ogromu przeprowadzonych zmian. Karoseria skrywa jednak ponad 400 poprawek. Największymi zmianami objęto oczywiście zawieszenie oraz układ hamulcowy, który zastąpiono wyczynowymi elementami. Z kabiny usunięto zamszowe oraz skórzane wykończenie na rzecz spartańskich elementów z homologacją wyścigową. Poprzez montaż dyfuzorów, innych progów oraz potężnego spojlera poprawiono walory aerodynamiczne, by kierowca mógł w pełni wykorzystać potencjał silnika.

    Ostatni również został zmodyfikowany. Tunerzy podnieśli ciśnienie doładowania, zamontowali sportowe filtry powietrza, prze mapowali komputer oraz zamontowali wyczynowy układ wydechowy. W rezultacie uzyskano 671 KM oraz 830 Nm.

    Piękny samochód ma w zasadzie jedną wadę. Dla większości kierowców pozostanie w sferze marzeń, a na domiar złego nie zanosi się, by paker na kołach zawitał na polskie tory wyścigowe...

    A oto zdjęcia:



    3
    1
    0,00%
    0
    2
    0,00%
    0
    3
    0,00%
    0
    4
    33,33%
    1
    5
    0,00%
    0
    6
    66,67%
    2
    Prosto jest zbyt prosto

  • #2
    5. Bardziej to bolid niż samochód dla ludzi A poza tym to łądny, ale skoro dawają już takiego SLRa w jakąś firmę to spodziewałem się około 900 koni

    Komentarz


    • #3
      Daje mu 5
      Autko jest super a 671 oznacza liczbę koni pod maską . . . . . :wink:
      Jedynie lusterka tak nie bardzo mi się podobają . . . . . ale to już rzecz gustu . . . .

      Pozdrawiam

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez lukasgt5
        Daje mu 5
        a 722 oznacza liczbę koni pod maską . . . . . :wink:
        Czytałeś w ogóle artykuł?
        "W rezultacie uzyskano 671 KM oraz 830 Nm. "
        Ale byłeś blisko
        Prosto jest zbyt prosto

        Komentarz


        • #5
          Już poprawione ale wiesz że były takie założenia że to auto ma mieć własnie 722 konie . . .
          Ciekaw jestem jaki czas na Nürburgringu by uzyskał . . . . .

          Pozdrawiam

          Komentarz


          • #6
            Typowy Race car.....ale fajny

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez lukasgt5
              Daje mu 5
              Autko jest super a 671 oznacza liczbę koni pod maską . . . . . :wink:
              Jedynie lusterka tak nie bardzo mi się podobają . . . . . ale to już rzecz gustu . . . .

              Pozdrawiam
              Teraz jeszcze bardziej skopałeś... gdzie widzisz w nazwie 671?

              A propos to czy seryjny SLR 722 nie ma właśnie 722 KM?
              http://najalternatywniej.blogspot.com/
              keep calm & carry on
              digart - lastfm
              ---
              REGULAMIN FORUM ]

              Komentarz


              • #8
                Nie, 722 pochodzi od numeru który znajdował się na historycznym mercedesie, protoplaście obecnego SLRa

                Komentarz


                • #9
                  mi ten samochód nie pasuje do tunerowania, jak dla mnie poteguje w nim elegancja a nadwozie to arcydzieło. To że niewiele z niego wyciśnięto moze świadczyć ze fabrycznie był bardzo dobrze dopracowany.

                  Komentarz


                  • #10
                    Ogólnie supersamochody to raczej nie są bazy do tuningu, choć dla chcącego nic trudnego.
                    http://najalternatywniej.blogspot.com/
                    keep calm & carry on
                    digart - lastfm
                    ---
                    REGULAMIN FORUM ]

                    Komentarz


                    • #11
                      Nie poprawia się rzeczy doskonałych.Co chcecie w nim stuningowac? Jakieś fikuśny spoiler albo 2 by się przydały, spinery i neon z Tesco za 20zł

                      Komentarz


                      • #12
                        Świetnie się prezentuje zwłascza na tym drugim zdjęciu

                        Komentarz


                        • #13
                          Zastanawiam się czy będzie wystawiony w przysłym roku na AMI w Lipsku. w tym roku pokazali "zwykłego" 722, który przy swoim pra dziadku 300 sl wyglądał słabo.
                          Wersja Gt jest bardzo interesująca szkoda tylko że nie ma homologacji.
                          Gram, bo lubię!

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X