Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

JDM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #46
    Re: JDM

    Bo to najpopularniejszy samochód z Jp wśród młodzieży ? Stosunkowo niska cena + nie najgorsze osiągi... :wink:

    Komentarz


    • #47
      Re: JDM

      Cóż każdy jeździ tym co woli. Mi osobiście Hondy się nie podobają z kilku względów:
      1. Napęd na przód...(NSXa nie ruszam dlaczego o tym za chwilę)
      2. Za słabe(przynajmniej w serii, a nawet po bogatym tunie pozostaje minus w postaci napędu)
      3. Zbyt oblatane :wink:
      Wolę większe hardcory typu Impreza(np. P1 która mi się marzy i będę do tego dążył :wink: ), Skyline, RX-7, EVO itp, które mają większy potencjał Również wspomniany NSX. Są dużo droższe cenowo i w utrzymaniu, ale jednak mają słuszne napędy i moc nawet w standardzie jest wysoka jak na normalne warunki. Po kilku modach jest znów więcej, ale tak jak mówię jeśli komuś akurat odpowiada 200 konny samochód i się nim cieszy to proszę bardzo

      Komentarz


      • #48
        Re: JDM

        Dreadman says:

        Biesiu wiesz że u mnie krótka piłka bez wazeliny więc jeśli chodzi o przedstawione wcześniej fele to wcale mi się nie podobają. Osobiście preferuje proste i ładne alufelgi w stylu "gwiazdy pięcioramiennej". Wiecie o co cho
        Ale Twoje auto Twój wybór

        Zamieszczone przez Biesiadnik
        Dread, tylko ręce trzymaj na klawiaturze... :mrgreen:
        Spokojnie
        Zdjęcia:
        1-Taaaaaak tutaj komentarz jest zbędny gdyż przeciwników nie przekonam a fanom nie trzeba tłumaczyć. Ten Flow się czuje.
        Jedyne co bym zmienił to felgi, nie lubię takich "szprychastych"
        2-Nie qwa nieee... Właściciel chyba pomylił swoją Hondę z Golfem 3. Co to jest German tune style? Schowek na narzędzia w masce pólka na graty na dachu.
        Brak mi słów.
        3-W miarę dobre felgi,trochę gorszy kolor. Ale i tak preferuję H z krótszą dupką. :wink:
        4-Prawie ideał. Czarna z czerwoną obwódką... Przedni body trochę z NFS ale w tym przypadku dobrze się komponuje i wygląda efektownie. I tutaj chyba nikogo nie zdziwię jak powiem że znów nie te felgi

        Komentarz


        • #49
          Re: JDM

          Zamieszczone przez Serwer
          Cóż każdy jeździ tym co woli. Mi osobiście Hondy się nie podobają z kilku względów:
          1. Napęd na przód...(NSXa nie ruszam dlaczego o tym za chwilę)
          Hmmm... Zależy jak na to patrzeć... Jeżeli jesteś wyznawcą " Przód skręca a tył napędza" to tak... Ale mi osobiście to nie przeszkadza za bardzo...

          Zamieszczone przez Serwer
          2. Za słabe(przynajmniej w serii, a nawet po bogatym tunie pozostaje minus w postaci napędu)

          3. Zbyt oblatane :wink:
          Wolę większe hardcory typu Impreza(np. P1 która mi się marzy i będę do tego dążył :wink: ), Skyline, RX-7, EVO itp, które mają większy potencjał Również wspomniany NSX. Są dużo droższe cenowo i w utrzymaniu, ale jednak mają słuszne napędy i moc nawet w standardzie jest wysoka jak na normalne warunki. Po kilku modach jest znów więcej, ale tak jak mówię jeśli komuś akurat odpowiada 200 konny samochód i się nim cieszy to proszę bardzo
          Za słabe i zbyt oblatane... Ale zobacz sam... Porównujesz Honde Civic 130-160KM za 3,5-10 tyś Zł z Hondą NSX która ma w serii 274 KM a kosztuje przypuszczam lekko ponad 100tyś... :wink: Chyba sam widzisz o co mi chodzi... To tak jak by porównywać Micre i Skylina... No i... 200KM ? Czemu tak słabo cenisz możliwości tych silników ? Poza tym ostatnio byłem świadkiem kiedy stara Honda Civic 4gen dokopała Nissanowi 350z... :wink: Rozumie że jesteś miłośnikiem Subaru, nie zaprzeczam... Świetne samochody... Ale za cenę seryjnego Subaru wolę dobrze zmodzoną Honde Civic :wink: Kwestia upodobania... :wink:

          Zamieszczone przez Dreadlock89
          Dreadman says:

          Biesiu wiesz że u mnie krótka piłka bez wazeliny więc jeśli chodzi o przedstawione wcześniej fele to wcale mi się nie podobają. Osobiście preferuje proste i ładne alufelgi w stylu "gwiazdy pięcioramiennej". Wiecie o co cho
          Ale Twoje auto Twój wybór
          Bo Ty się nie znasz... :mrgreen:


          Zamieszczone przez Dreadlock89
          Spokojnie
          Taaaa jasne.... :mrgreen:

          Komentarz


          • #50
            Re: JDM

            Biesio, a tak przy okazji twojego samochodu, nie idzie przypadkiem zrobić swapa głowicy z b16 na twój blok ? Bo widze, że masz na dwóch wałkach - do tego komputer z b16 i masz VTEC'a pod maską i jakby nie patrzeć 150-160km.
            http://mwiszniewski.carbonmade.com/
            http://motoblog.blog.pl - Najświeższe njusy i ciekawostki ze świata motoryzacji widzianej okiem szarego ludzika.

            Komentarz


            • #51
              Re: JDM

              Zamieszczone przez Biesiadnik
              Stosunkowo niska cena + nie najgorsze osiągi...
              A ja dodam jeszcze w miare niskie koszty utrzymania (zwłaszcza paliwo!), co daje szeroki wachlarz możliwości przy stosunkowo niewielkich kosztach. W sam raz dla młodego gościa, który jeszcze nie zarabia tak jakby chciał
              Impreza jest fajna, ale trzeba pamiętać, że kupić auto to nie sztuka. Sztuka go utrzymać.


              A co myślicie o takich dwóch rzeczach?:
              Malowanie maski tak jak tu (to mi sie podoba):



              I montowanie Tow Hook'a, tak jak tu (to mi się nie podoba):



              Ps. W tym EG są rewelacyjne felgi :mrgreen:

              Komentarz


              • #52
                Re: JDM

                Zamieszczone przez Biesiadnik
                Bo Ty się nie znasz... :mrgreen:
                A Ty jesteś gupi
                Zamieszczone przez PP89
                A co myślicie o takich dwóch rzeczach?:
                Malowanie maski tak jak tu (to mi sie podoba)
                Mój ulubiony motyw japan sun Ale trudno mi się odnieść do tego zdjęcia bo mimo iż motyw genialny to tworzy jakiś dziwny kontrast z resztą przez to wygląda jakoś dziwnie.


                Zamieszczone przez PP89
                I montowanie Tow Hook'a, tak jak tu (to mi się nie podoba):
                Mi też nie. To już bardziej pod Racing :wink:
                Zamieszczone przez PP89
                Ps. W tym EG są rewelacyjne felgi :mrgreen:
                Właśnie tego typu mi się podobają.

                PS:Biesiek pisałeś wcześniej o planowanych upgrade'ach silnika. Myślisz że ile (na oko) możesz zyskać na BHP na tych częściach?

                Komentarz


                • #53
                  Re: JDM

                  Biesiad: Nie w tym rzecz, że Civic jest zły czy coś. Ja mówię tylko, że ten samochód z przyczyny np. napędu ma mały potencjał :wink: Jest świetne jeśli chodzi o normalne samochody, masa, moc, spalanie itp. ale spróbuj teraz mieć "troche" więcej pod maską no i sam wiesz jak wychodzi Wielu mówi, że rozsądna granica w przednim napędzie wynosi 300 KM. Pewnie, że są nawet i 500 konne przednionapędówki, ale podobno chodzi o trakcję, a nie mistrza prostej :wink: O to mi konkretnie chodziło Dlatego napisałem na końcu, że jeśli ktoś ma radochę z np. 200 konnego samochodu to Civic jest świetny, ale gdy ktoś planuje liczne modyfikacje to lepiej byłoby mieć samochód z innym napędem :wink: . Nie muszą to być wspomniane wcześniej auta za grubszą kasę, ale już sam 200SX wydaje się bardzo rozsądnym samochodem do modów z racji swojego napędu no i ceny + posiada turbinke :mrgreen:

                  Komentarz


                  • #54
                    Re: JDM

                    Zamieszczone przez cmlPL
                    Bo widze, że masz na dwóch wałkach - do tego komputer z b16 i masz VTEC'a pod maską i jakby nie patrzeć 150-160km.
                    Da się zrobić VTECa ale nie chce... Chce się właśnie tym wyróżniać... Poza tym, taka sama Civic jak moja tylko że VTEC dostała baty od mojej... :mrgreen: Więc nie ma mowy... Chce być Non VTEC i N/A :mrgreen:

                    PP...A mi się ani to nie podoba, ani to... Komora silnika ma być czysta i schludna... Bez przesady z jakimś malowaniem...

                    Dread... Nie mam pojęcia ile mogę zyskać BHP... Ale liczę tak pod 160-180 max 200...


                    Serwer, kiedyś chciałem kupić 200sx"a... Ale był w opłakanym stanie ( jak znajdę foty to dodam ) i koleś chciał za niego za dużo... Jeśli myślisz o czymś Profi, to owszem, przedni napęd słabo się do tego nadaje... :wink: I zgadzam się że wtedy lepszym wyborem jest coś z wyższej półki... :wink:

                    Komentarz


                    • #55
                      Re: JDM

                      Zamieszczone przez Biesiadnik
                      Poza tym, taka sama Civic jak moja tylko że VTEC dostała baty od mojej... :mrgreen:

                      Zamieszczone przez Biesiadnik
                      Dread... Nie mam pojęcia ile mogę zyskać BHP... Ale liczę tak pod 160-180 max 200...
                      Ale to zarżniesz silnik z mocą 200BHP bez wymiany na sportowe części. :wink:

                      Biesiek a jakie są jeszcze wersje silnikowe podobne lub lepsze od Twojej? Nie znam się na tych oznaczeniach 83b142ir0914fh0914gf93g4f9 więc mów oznaczeniami EE7,EF9 itp. ewentualnie mocą itp.

                      PS:Byś wrzucił jak chodzi Twoja H albo dobre foty.

                      Komentarz


                      • #56
                        Re: JDM

                        Zamieszczone przez Biesiadnik
                        Da się zrobić VTECa ale nie chce...
                        Mieć Honde i nie mieć Vtec... Eeeeeeeeee
                        Zamieszczone przez Dreadlock89
                        Biesiek a jakie są jeszcze wersje silnikowe podobne lub lepsze od Twojej?
                        D16A SOHC EFI 88-91 Civic/CRX
                        D16A9 DOHC PGM-FI 131KM Civic 3d 1.6i-16 ED7 88-91 AT=D16Z4
                        D16A9 DOHC PGM-FI 130KM Civic 3d Si EG5 92
                        B16A Civic SiR 89-92 160KM 111 10.4:1 81 77.4 DOHC VTEC 1595cc 0 JDM S4C/S80/Y80/Y21
                        B16A1 Civic VT 89-92 150KM 10.2:1 81 77.4 DOHC VTEC 1595cc EDM
                        B16A1 Civic SiR 90-91 160KM 11 10.4:1 81 77.4 DOHC VTEC 1595cc JDM
                        Tyle znalazłem, reszta to słabsze motory :mrgreen:

                        Komentarz


                        • #57
                          Re: JDM

                          Dużo jest silników D16... O mocy od 110KM bodajże do 130KM właśnie...

                          Zamieszczone przez PP89
                          D16A9 DOHC PGM-FI 131KM Civic 3d 1.6i-16 ED7
                          Si... To moja... :mrgreen:

                          Zamieszczone przez Dreadlock89
                          Ano... Honda Prelude Vgen 2.0 VTEC też nie miała szans... Szczególnie na 3-4... :mrgreen: Z Prelude 2.2Vti IVgen przegrałem o długość auta z pod świateł... Było by mniej ale jeden czynnik mi przeszkodził...

                          Zamieszczone przez Dreadlock89
                          Ale to zarżniesz silnik z mocą 200BHP bez wymiany na sportowe części. :wink:
                          Spokojnie... Przecież będzie zakuty... :wink:

                          Zamieszczone przez Dreadlock89
                          PS:Byś wrzucił jak chodzi Twoja H albo dobre foty.
                          Spoko, jak będzie kiedy to nagram coś... :wink:

                          Zamieszczone przez PP89
                          Mieć Honde i nie mieć Vtec... Eeeeeeeeee
                          Wiem, zawsze byłem dziwny... :mrgreen:

                          Komentarz


                          • #58
                            Re: JDM

                            Zamieszczone przez Biesiadnik
                            Dużo jest silników D16... O mocy od 110KM bodajże do 130KM właśnie...
                            Dlatego jakbym sobie kupował to jedynie 120~130 BHP ewentualnie mocniejsze. Ale szukając (na razie dla przyjemności) natykam się ciągle na wersje 1.3 lub 1.5 a te zupełnie mnie nie interesującą. Kiedy już znajdę 1.6 to albo słabizna 110BHP albo zdezelowane 120BHP. 130 i 150 jest bardzo mało i sporo droższe od pozostałych.
                            Zamieszczone przez Biesiadnik
                            Ano... Honda Prelude Vgen 2.0 VTEC też nie miała szans... Szczególnie na 3-4... :mrgreen:
                            Hmm to nie to żebym Ci nie wierzył bo nie widzę powodu dlaczego miałbyś nas oszukiwać ale teoretycznie te auta są mocniejsze od Twojej Civ. Więc albo kierowca dupa albo różnica w przełożeniach skrzyni albo miały bude cięższa :wink:
                            Zamieszczone przez Biesiadnik
                            Z Prelude 2.2Vti IVgen przegrałem o długość auta z pod świateł... Było by mniej ale jeden czynnik mi przeszkodził... :I
                            Niech zgadnę...kobieta obok? W życiu kochany misiaczek ;* itp.itd ale podczas wyścigu zbędny balast :mrgreen:
                            Zamieszczone przez Biesiadnik
                            Spokojnie... Przecież będzie zakuty... :wink:
                            Cymbał chyba
                            Zamieszczone przez Biesiadnik
                            Wiem, zawsze byłem dziwny... :mrgreen:
                            Nie da się ukryć

                            Komentarz


                            • #59
                              Re: JDM

                              Prelude i to piątki były 2.0 bez Vtec'a - a jeśli myślisz nad 160+km to w gre pewnie już wchodzą nowe wałki, rzadki olej i te sprawy - z dobrego wydechu, dolotu możesz mieć pod 150 :] Reszte pozostawiam Tobie, czekam również na jakiś filmik jak jeździ hanna.
                              http://mwiszniewski.carbonmade.com/
                              http://motoblog.blog.pl - Najświeższe njusy i ciekawostki ze świata motoryzacji widzianej okiem szarego ludzika.

                              Komentarz


                              • #60
                                Re: JDM

                                Zamieszczone przez Dreadlock89
                                Hmm to nie to żebym Ci nie wierzył bo nie widzę powodu dlaczego miałbyś nas oszukiwać ale teoretycznie te auta są mocniejsze od Twojej Civ. Więc albo kierowca dupa albo różnica w przełożeniach skrzyni albo miały bude cięższa :wink:
                                Civic waży 900kg i ma dość długie przełożenia ( 2gi bieg 100km/h, 4ty podchodzi pod 180-190km/h, 3ci trudno powiedzieć bo nie pamiętam... :mrgreen: ) :wink: Nawet jeśli mają większą moc ( 10-20BHP ) to nie mają szans... :wink: Hania ma katalogowo coś 8,5sec do 100km/h... :wink:

                                Zamieszczone przez Dreadlock89
                                Niech zgadnę...kobieta obok? W życiu kochany misiaczek ;* itp.itd ale podczas wyścigu zbędny balast :mrgreen:
                                To też... :wink: Ale miałem przy kluczykach taką głupią smycz... I czasem owijała się o lewarek i go blokowała... Dla tego się jej już pozbyłem... Wtedy akurat 2jki nie mogłem wrzucić... :wink:

                                Zamieszczone przez cmlPL
                                Prelude i to piątki były 2.0 bez Vtec'a
                                Miskuzi... Nie wiedziałem... :wink:

                                Co do modów to owszem, inne wałki itp... Ale pierw muszę fundusze zgromadzić :wink: Albo będę robił stopniowo ( stage 1, stage 2 itp ) albo wszystko na raz... Zobaczymy... :wink: Spoko, najdę tylko starą cyfrówkę to coś nakręcę... :wink:

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X