Cóż każdy jeździ tym co woli. Mi osobiście Hondy się nie podobają z kilku względów:
1. Napęd na przód...(NSXa nie ruszam dlaczego o tym za chwilę)
2. Za słabe(przynajmniej w serii, a nawet po bogatym tunie pozostaje minus w postaci napędu)
3. Zbyt oblatane :wink:
Wolę większe hardcory typu Impreza(np. P1 która mi się marzy i będę do tego dążył :wink: ), Skyline, RX-7, EVO itp, które mają większy potencjał Również wspomniany NSX. Są dużo droższe cenowo i w utrzymaniu, ale jednak mają słuszne napędy i moc nawet w standardzie jest wysoka jak na normalne warunki. Po kilku modach jest znów więcej, ale tak jak mówię jeśli komuś akurat odpowiada 200 konny samochód i się nim cieszy to proszę bardzo
Biesiu wiesz że u mnie krótka piłka bez wazeliny więc jeśli chodzi o przedstawione wcześniej fele to wcale mi się nie podobają. Osobiście preferuje proste i ładne alufelgi w stylu "gwiazdy pięcioramiennej". Wiecie o co cho
Ale Twoje auto Twój wybór
Zamieszczone przez Biesiadnik
Dread, tylko ręce trzymaj na klawiaturze... :mrgreen:
Spokojnie
Zdjęcia:
1-Taaaaaak tutaj komentarz jest zbędny gdyż przeciwników nie przekonam a fanom nie trzeba tłumaczyć. Ten Flow się czuje.
Jedyne co bym zmienił to felgi, nie lubię takich "szprychastych"
2-Nie qwa nieee... Właściciel chyba pomylił swoją Hondę z Golfem 3. Co to jest German tune style? Schowek na narzędzia w masce pólka na graty na dachu.
Brak mi słów.
3-W miarę dobre felgi,trochę gorszy kolor. Ale i tak preferuję H z krótszą dupką. :wink:
4-Prawie ideał. Czarna z czerwoną obwódką... Przedni body trochę z NFS ale w tym przypadku dobrze się komponuje i wygląda efektownie. I tutaj chyba nikogo nie zdziwię jak powiem że znów nie te felgi
Cóż każdy jeździ tym co woli. Mi osobiście Hondy się nie podobają z kilku względów:
1. Napęd na przód...(NSXa nie ruszam dlaczego o tym za chwilę)
Hmmm... Zależy jak na to patrzeć... Jeżeli jesteś wyznawcą " Przód skręca a tył napędza" to tak... Ale mi osobiście to nie przeszkadza za bardzo...
Zamieszczone przez Serwer
2. Za słabe(przynajmniej w serii, a nawet po bogatym tunie pozostaje minus w postaci napędu)
3. Zbyt oblatane :wink:
Wolę większe hardcory typu Impreza(np. P1 która mi się marzy i będę do tego dążył :wink: ), Skyline, RX-7, EVO itp, które mają większy potencjał Również wspomniany NSX. Są dużo droższe cenowo i w utrzymaniu, ale jednak mają słuszne napędy i moc nawet w standardzie jest wysoka jak na normalne warunki. Po kilku modach jest znów więcej, ale tak jak mówię jeśli komuś akurat odpowiada 200 konny samochód i się nim cieszy to proszę bardzo
Za słabe i zbyt oblatane... Ale zobacz sam... Porównujesz Honde Civic 130-160KM za 3,5-10 tyś Zł z Hondą NSX która ma w serii 274 KM a kosztuje przypuszczam lekko ponad 100tyś... :wink: Chyba sam widzisz o co mi chodzi... To tak jak by porównywać Micre i Skylina... No i... 200KM ? Czemu tak słabo cenisz możliwości tych silników ? Poza tym ostatnio byłem świadkiem kiedy stara Honda Civic 4gen dokopała Nissanowi 350z... :wink: Rozumie że jesteś miłośnikiem Subaru, nie zaprzeczam... Świetne samochody... Ale za cenę seryjnego Subaru wolę dobrze zmodzoną Honde Civic :wink: Kwestia upodobania... :wink:
Zamieszczone przez Dreadlock89
Dreadman says:
Biesiu wiesz że u mnie krótka piłka bez wazeliny więc jeśli chodzi o przedstawione wcześniej fele to wcale mi się nie podobają. Osobiście preferuje proste i ładne alufelgi w stylu "gwiazdy pięcioramiennej". Wiecie o co cho
Ale Twoje auto Twój wybór
Biesio, a tak przy okazji twojego samochodu, nie idzie przypadkiem zrobić swapa głowicy z b16 na twój blok ? Bo widze, że masz na dwóch wałkach - do tego komputer z b16 i masz VTEC'a pod maską i jakby nie patrzeć 150-160km.
A ja dodam jeszcze w miare niskie koszty utrzymania (zwłaszcza paliwo!), co daje szeroki wachlarz możliwości przy stosunkowo niewielkich kosztach. W sam raz dla młodego gościa, który jeszcze nie zarabia tak jakby chciał
Impreza jest fajna, ale trzeba pamiętać, że kupić auto to nie sztuka. Sztuka go utrzymać.
A co myślicie o takich dwóch rzeczach?:
Malowanie maski tak jak tu (to mi sie podoba):
I montowanie Tow Hook'a, tak jak tu (to mi się nie podoba):
A co myślicie o takich dwóch rzeczach?:
Malowanie maski tak jak tu (to mi sie podoba)
Mój ulubiony motyw japan sun Ale trudno mi się odnieść do tego zdjęcia bo mimo iż motyw genialny to tworzy jakiś dziwny kontrast z resztą przez to wygląda jakoś dziwnie.
Zamieszczone przez PP89
I montowanie Tow Hook'a, tak jak tu (to mi się nie podoba):
Mi też nie. To już bardziej pod Racing :wink:
Zamieszczone przez PP89
Ps. W tym EG są rewelacyjne felgi :mrgreen:
Właśnie tego typu mi się podobają.
PS:Biesiek pisałeś wcześniej o planowanych upgrade'ach silnika. Myślisz że ile (na oko) możesz zyskać na BHP na tych częściach?
Biesiad: Nie w tym rzecz, że Civic jest zły czy coś. Ja mówię tylko, że ten samochód z przyczyny np. napędu ma mały potencjał :wink: Jest świetne jeśli chodzi o normalne samochody, masa, moc, spalanie itp. ale spróbuj teraz mieć "troche" więcej pod maską no i sam wiesz jak wychodzi Wielu mówi, że rozsądna granica w przednim napędzie wynosi 300 KM. Pewnie, że są nawet i 500 konne przednionapędówki, ale podobno chodzi o trakcję, a nie mistrza prostej :wink: O to mi konkretnie chodziło Dlatego napisałem na końcu, że jeśli ktoś ma radochę z np. 200 konnego samochodu to Civic jest świetny, ale gdy ktoś planuje liczne modyfikacje to lepiej byłoby mieć samochód z innym napędem :wink: . Nie muszą to być wspomniane wcześniej auta za grubszą kasę, ale już sam 200SX wydaje się bardzo rozsądnym samochodem do modów z racji swojego napędu no i ceny + posiada turbinke :mrgreen:
Bo widze, że masz na dwóch wałkach - do tego komputer z b16 i masz VTEC'a pod maską i jakby nie patrzeć 150-160km.
Da się zrobić VTECa ale nie chce... Chce się właśnie tym wyróżniać... Poza tym, taka sama Civic jak moja tylko że VTEC dostała baty od mojej... :mrgreen: Więc nie ma mowy... Chce być Non VTEC i N/A :mrgreen:
PP...A mi się ani to nie podoba, ani to... Komora silnika ma być czysta i schludna... Bez przesady z jakimś malowaniem...
Dread... Nie mam pojęcia ile mogę zyskać BHP... Ale liczę tak pod 160-180 max 200...
Serwer, kiedyś chciałem kupić 200sx"a... Ale był w opłakanym stanie ( jak znajdę foty to dodam ) i koleś chciał za niego za dużo... Jeśli myślisz o czymś Profi, to owszem, przedni napęd słabo się do tego nadaje... :wink: I zgadzam się że wtedy lepszym wyborem jest coś z wyższej półki... :wink:
Poza tym, taka sama Civic jak moja tylko że VTEC dostała baty od mojej... :mrgreen:
Zamieszczone przez Biesiadnik
Dread... Nie mam pojęcia ile mogę zyskać BHP... Ale liczę tak pod 160-180 max 200...
Ale to zarżniesz silnik z mocą 200BHP bez wymiany na sportowe części. :wink:
Biesiek a jakie są jeszcze wersje silnikowe podobne lub lepsze od Twojej? Nie znam się na tych oznaczeniach 83b142ir0914fh0914gf93g4f9 więc mów oznaczeniami EE7,EF9 itp. ewentualnie mocą itp.
PS:Byś wrzucił jak chodzi Twoja H albo dobre foty.
Dużo jest silników D16... O mocy od 110KM bodajże do 130KM właśnie...
Zamieszczone przez PP89
D16A9 DOHC PGM-FI 131KM Civic 3d 1.6i-16 ED7
Si... To moja... :mrgreen:
Zamieszczone przez Dreadlock89
Ano... Honda Prelude Vgen 2.0 VTEC też nie miała szans... Szczególnie na 3-4... :mrgreen: Z Prelude 2.2Vti IVgen przegrałem o długość auta z pod świateł... Było by mniej ale jeden czynnik mi przeszkodził...
Zamieszczone przez Dreadlock89
Ale to zarżniesz silnik z mocą 200BHP bez wymiany na sportowe części. :wink:
Spokojnie... Przecież będzie zakuty... :wink:
Zamieszczone przez Dreadlock89
PS:Byś wrzucił jak chodzi Twoja H albo dobre foty.
Dużo jest silników D16... O mocy od 110KM bodajże do 130KM właśnie...
Dlatego jakbym sobie kupował to jedynie 120~130 BHP ewentualnie mocniejsze. Ale szukając (na razie dla przyjemności) natykam się ciągle na wersje 1.3 lub 1.5 a te zupełnie mnie nie interesującą. Kiedy już znajdę 1.6 to albo słabizna 110BHP albo zdezelowane 120BHP. 130 i 150 jest bardzo mało i sporo droższe od pozostałych.
Zamieszczone przez Biesiadnik
Ano... Honda Prelude Vgen 2.0 VTEC też nie miała szans... Szczególnie na 3-4... :mrgreen:
Hmm to nie to żebym Ci nie wierzył bo nie widzę powodu dlaczego miałbyś nas oszukiwać ale teoretycznie te auta są mocniejsze od Twojej Civ. Więc albo kierowca dupa albo różnica w przełożeniach skrzyni albo miały bude cięższa :wink:
Zamieszczone przez Biesiadnik
Z Prelude 2.2Vti IVgen przegrałem o długość auta z pod świateł... Było by mniej ale jeden czynnik mi przeszkodził... :I
Niech zgadnę...kobieta obok? W życiu kochany misiaczek ;* itp.itd ale podczas wyścigu zbędny balast :mrgreen:
Prelude i to piątki były 2.0 bez Vtec'a - a jeśli myślisz nad 160+km to w gre pewnie już wchodzą nowe wałki, rzadki olej i te sprawy - z dobrego wydechu, dolotu możesz mieć pod 150 :] Reszte pozostawiam Tobie, czekam również na jakiś filmik jak jeździ hanna.
Hmm to nie to żebym Ci nie wierzył bo nie widzę powodu dlaczego miałbyś nas oszukiwać ale teoretycznie te auta są mocniejsze od Twojej Civ. Więc albo kierowca dupa albo różnica w przełożeniach skrzyni albo miały bude cięższa :wink:
Civic waży 900kg i ma dość długie przełożenia ( 2gi bieg 100km/h, 4ty podchodzi pod 180-190km/h, 3ci trudno powiedzieć bo nie pamiętam... :mrgreen: ) :wink: Nawet jeśli mają większą moc ( 10-20BHP ) to nie mają szans... :wink: Hania ma katalogowo coś 8,5sec do 100km/h... :wink:
Zamieszczone przez Dreadlock89
Niech zgadnę...kobieta obok? W życiu kochany misiaczek ;* itp.itd ale podczas wyścigu zbędny balast :mrgreen:
To też... :wink: Ale miałem przy kluczykach taką głupią smycz... I czasem owijała się o lewarek i go blokowała... Dla tego się jej już pozbyłem... Wtedy akurat 2jki nie mogłem wrzucić... :wink:
Zamieszczone przez cmlPL
Prelude i to piątki były 2.0 bez Vtec'a
Miskuzi... Nie wiedziałem... :wink:
Co do modów to owszem, inne wałki itp... Ale pierw muszę fundusze zgromadzić :wink: Albo będę robił stopniowo ( stage 1, stage 2 itp ) albo wszystko na raz... Zobaczymy... :wink: Spoko, najdę tylko starą cyfrówkę to coś nakręcę... :wink:
Komentarz