Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kilka pytań o Endurance Events i korzystanie z Pit-stopów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Kilka pytań o Endurance Events i korzystanie z Pit-stopów

    Witam, jestem początkującym fanem GT, od miesiąca gram sobie w genialne GT4 i wczoraj dotarłem do 25% gry. Przedemną piekielnie trudne jak sądze Endurance Events. Mam w związku z tym kilka pytań bo do tej pory były krótkie wyścigi i nie musiałem zjeżdzać do Pit-stopów:

    -Jakie opony brać na te długie wyścigi?
    -Czy to prawda że im droższe opony tym autko lepiej się prowadzi?
    -Co oznaczają te kolorki na oponach w lewym dolnym rogu ekranu?
    -Co ile okrążeń zjeżdzać do Pit stopa?

    Pewnie będziecie się śmiać ale jestem zielony jak chodzi o te sprawy i pierwszy raz gram w GT. Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi na moje lamerskie pytania

  • #2
    Witaj
    Rzeczywiście Endurance jest troche trudna ale możliwa do przejścia oczywiście.
    -Zależy jakie preferujesz. Opony miękkie szybko się psują ale dobrze trzymają się drogi. Opony twarde są wytrzymalsze jdnak nie dają takiej przyczepności jak miękkie. Zalży czychcesz na początku wyprzedzić jakoś rywali i częściej zjżdżać do pit-stopu czy z trudem jchać te kilka kółek więcej. Spróbuj jechać na twardych i miękkich i wybirz te, które wdłóg Ciebie będą lepsze.
    -Opony, na których lepiej samochód się prowadzi to opony miękkie tak jak opisałem to wyżej. Jednak racja, są troche droższe od twardych.
    -Te kolory to poziom starcia Twoich opon w samochodzie na poszczególe koło. Niebiskie,zielone,żółte,pomarańczowe i czerwone. Mniej wicej w takij kolejności pokazywane jest ich zużycie.
    -Od ilości zjazdów zależy jakie opony wybierzesz czyli tak jak napisałem to w punkcie pierwszym. Jednak pamiętaj o poziomie paliwa.

    To forum pytani może zadać każdy tylko niech najpierw poszuka czy nie było takiego tematu :wink:

    Moderator Serwer

    Komentarz


    • #3
      kolory:
      - niebieski - zimne gumy - nie rozgrzane trzymaja sie kiepsko - kiepskie czasy okrazen, trzeba zrobic kilka kolek zanim zrobia sie:
      - zielone - gumy nagrzane do odpowiedniej temperatury - jeszcze nie zdarte - najlepsza przyczepnosc, najlepsze prowadzenie - najlepsze czasy sie kreci na takich gumach
      - zolte - opony zaczynaja dostawac powoli po d... na tym etapie jeszcze da sie jechac na zyletke ale trzeba uwazac na delikatne uslizgi....czasy nadal dobre
      - pomaranczowe - opony juz starte przestaja trzymac - jesli jedziesz dlugi tor i jestes na poczatku okrazenia oznacza to ze napewno bedziesz musial zjechac do Pita na tym okrazeniu bo szybko zrobia sie:
      - czerwone - opony starte/zniszczone - praktycznie zero trakcji i trzymania - bardzo duze starty na czasach okrazen

      teraz tak:
      OPONY RACING - wyscigowe

      jesli jezdzisz w endurance fura z podobnej kategorii jak przeciwnicy - glownie chodzi o moc i nie masz nad nimi miazdzacej przewagi to raczej sklaniaj sie ku oponach HARD lub SUPER HARD...wytrzymaja mniej wiecej tyle okrazen co u przeciwnika - zjedziecie do Pita mniej wiecej w tym samym czasie, tyle samo razy...przy czym trzeba wiedziec ze konsolowi kierowcy mniej zuzywaja gumy niz my - lataja mniejszymi uslizgami....

      jesli jedziesz fura mocniejsza od przeciwnika mozesz sobie zalozyc gumy MEDIUM - zjedziesz do stopu wczesniej niz przeciwnik i wiecej razy ale przewaga ktora sobie wypracujesz powinna wystarczyc zeby utrzymac 1 miejsce - bezpieczna przewaga nad przeciwnikiem zeby zmienic gumy i jechac dalej na 1 miejscu to okolo 25-30 sekund....

      opon SOFT i QUALIFYING uzywam wylacznie do kwalifikacji jak sama nazwa wskazuje albo do krecenia rekordowych czasow.....

      OPONY SPORTOWE
      w zasadzie tak samo - twarde jesli samochod masz podobny
      srednie jesli masz mocniejszy

      generalnie wybieraj twarde opony bo i tak je bedziesz zdzieral szybciej niz konsolowy driver....

      co do ceny opon to te najdrozsze maja najlepsza przyczepnosc/prowadzenie auta - niestety ich zywotnosc jest znikoma - mozna je zalatwic na 2-3 okrazeniach na dluzszym torze....

      polecam w Endurance poleciec sobie wyscig El Capitan 200 km - swietna trasa - nie nudzaca - konkurencja do objechania przecietnym samochodem - ja sobie bez problemow poradzilem Nissanem GT-R V spec (R34)....

      ja mam teraz wkreta na latanie na seryjnych gumach - trzy pierwsze (sa za friko) - swietna zabawa - lata sie pieknymi driftami (systemy off oczywiscie), a i adrenalina w wyscigach skacze mocno

      pozdrawiam i zycze udanych wyscigow

      Komentarz


      • #4
        JiMi masz gadu gadu ?
        Jeśli tak, to mógłbyś zarzucić numerem, miałbym pare pytań ; )

        Komentarz


        • #5
          moje gg 2446910

          Komentarz


          • #6
            Wielkie dzięki za dobre rady, wykonałem połowę z Endurance Events i zostały mi te hardcorowe wyścigi 24 godzinne i chyba ich nie przejdę, ale mam jeszcze co robić w świecie GT

            Obecnie mam problem w dziale "Professional Events" ostatnia pozycja na dole turniej Gran Turismo czy jakoś tak. Nie mogę sobie poradzić z trzema wyścigami, a najbardziej z tym ostatnim co jest taka strasznie długa prosta i na niej dwa razy przeszkoda. Niby są tylko 4 okrążenia ale opony się nieszczą (sprawdzałem na różnych) i do pita trzeba zjechać. Jeżdzę obecnie super mocnym Toyota Minolta ale chyba muszę poszuklać czegoś mocniejszego, co byście poradzili? Z tych szybkich wozów mam tylko Minoltę i takiego śmiesznego Chaparalla 2J.

            Aha, i drugie pytanko. Jakie brać autko na trudniejsze trasy szutrowe i lodowe. Przeszedłem sporo wyscigiw tą kolorową Toyota RSC Rally ale już mi nie wystarcza.

            Komentarz


            • #7
              Jednak polecałbym Ci przejść 24h Nurburgring, wygrywasz F1 i przechodzisz ostatni event bez problemów. Jedynie możesz wydłużyć skrzynię na Sarthe.
              Ewentualnie zdejmij 4Stage Turbo z Minolty.
              Możesz jeszcze kupić Nissana r92CP, pojawia się co 694 dni w Used Cars (early 90's)


              Do Special Condition polecam Subaru Imprezę WRC `04, podrasuj ją do 400KM, powinna wystarczyć. Przy lodowych odbijaj się tyłem auta od śniegowych band.

              PS. W SC zostało mi tylko Chamonix (Hard)
              narancs alternativa

              Komentarz


              • #8
                Dzięki za rady. Mam obecnie taki dziwny problem, otóż zauważyłem że autka którymi od dawna jeżdzę i znam ich możliwości na pamięć, dziwnie się zachowują i ciężko się jeździ. Miałem dzisiaj wizytę młodszej części rodzinki (nie było mnie w domu) i musieli mi coś łobuzy przestawić. Widziałem kiedyś takie opcje jak wspomaganie i jakieś inne systemy ułatwiające jazdę, teraz za cholerę nie mogę tego znaleźć Pytanie: gdzie się to zmienia? Plizz, help me

                Komentarz


                • #9
                  wchodzisz w settings przed wscigiem, nastepnie driving aids i wszystko ustawiasz. jesli nie pomoze kup rigidity refresh w tuning shop -> others
                  narancs alternativa

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez szymoniec
                    wchodzisz w settings przed wscigiem, nastepnie driving aids i wszystko ustawiasz. jesli nie pomoze kup rigidity refresh w tuning shop -> others
                    A mówiąc prościej "odświeżenie ramysamochodu" za 50000 Cr.Czasami warto dokupić klatkę bezpieczeństwa za 30000 Cr.
                    Gram w GT już 15 lat

                    Komentarz


                    • #11
                      Klatka bezpieczeństwa służy do utwardzenia karoserii, co w efekcie pomaga w driftowaniu. Tak słyszałem. Opierając się o to twierdzenie, jeśli ktoś nie ma ambicji driftera po co mu klatka?

                      Komentarz


                      • #12
                        OK, dzięki za rady, już wszystko wróciło do normy i gram dalej. Super jest to forum, pełna kultura i sympatyczni ludzie :wink:

                        Komentarz


                        • #13
                          Dobrze słyszeć miłe słowa :wink:

                          Komentarz


                          • #14
                            Re: Kilka pytaĂą o Endurance Events i korzystanie z Pit-stop

                            Słuchajcie a da rade przejsc World Chempionship W Pro Event na B- Spec jakas furą i dobrych ustawieniach ? Bo jestem swierzy co do GT4 i mam 40% gry a niemoge sobie poradzic z tym Chempionshipem

                            Komentarz


                            • #15
                              Re: Kilka pytaĂą o Endurance Events i korzystanie z Pit-stop

                              Ja to pojechałem Toyotą Minoltą na B-Specu i wygrałem z przewagą 8 pkt.
                              Najważniejsza jest taktyka :wink:
                              GRAN TURISMO 4 ALL GOLD LICENSES AND DRIVING MISSIONS
                              Moja galeria - gt4-photo-mode/tycha-t6552.html

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X