Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

objaśnienie ustawień

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • objaśnienie ustawień

    witam mam pytanko czy może ktos podpowiedzieć lub podesłac jakiś prosty instruktaż jak regulowac poszczegulne nastawy np.zawias, lub LSD .chodzi mi o wytłumaczenie dokładnie jaki wpływ na zachowanie auta bedzie miało konkretne ustawienie danego parametru.prosze o pomoc

  • #2
    Re: objaśnienie ustawień

    viewtopic.php?f=23&t=4427

    tu masz wszystko pasuje do kazdej czesci ^^


    Komentarz


    • #3
      Re: objaśnienie ustawień

      dzięki mam jeszcze jedna prosbe jaki wpływ na prowadzenie w zakretach i hamowanie w zakretach ma regulacja kąta pochylenia kół i zbierzności

      Komentarz


      • #4
        Re: objaśnienie ustawień

        Kąt pochylenia kol na zewnątrz daje Ci wieksza stabilnosc auta w zakretach, w skrajnych wypadkach moze jednak negatywnie wplywac na droge hamowania i stabilnosc podczas ostrego hamowania, zbyt duza wartosc moze tez wplynac lekko na przyspieszenie. Dlatego ustawiaj to z rozwagą i w zaleznosci od rodzaju auta i napędu.

        Zbieznosc natomiast, lekko rozwarte koła na przedniej osi w aucie ff poprawiaja skretnosc i redukuja podsterownosc a skierowane do srodka na tyle wplywaja na stabilosc auta w jezdzie na wprost i hamowaniu. Generalnie rozwarcie dziala w zakretach a zwarte na prostej. Ale podobnie jak z camberem dane ustawienia trzeba wprowadzac z głową bo każda zmiana ma swoje plusy i minusy wiec trzeba robic tak by uzyskac jak najlepszy balans.

        Tak ogolnikowo na chlopski rozum. Moze bardziej doswiadczeni koledzy rozrysuja to szczegulowo. Jesli grasz w gt5 to tam przy kazdym ustawieniu masz ikonke "i" jak klikniesz to znajdziesz tam ładne tłumaczenie zasady działania ustawień.

        Komentarz


        • #5
          Re: objaśnienie ustawień

          Taki dodatkowy tip- negatywny kąt pochylenia przednich kół (1-2 stopnie) pomaga w drifcie, bo przy skręconych kołach przednia oś ma trochę więcej przyczepności.

          Przy FWD tak z doświadczenia- ok 1stopniowy negatyw przedniej osi cośtam na każdym okrążeniu pozwala urwać.

          Komentarz

          Pracuję...
          X