Witam wszystkich, widzę ostatnio, że forum jakoś powoli odżywa, to postanowiłem wrócić na stare śmieci po wielu, wielu latach. Byłem tu już od czasów GT6, tylko brak czasu i inne sprawy spowodowały, że odpuściłem na jakiś czas temat GT. Teraz natomiast jestem, gotowy i zwarty, możemy się bawić.
Trochę o mnie:
Gran Turismo od około 22 lat, ograne wszystkie części, aktualnie rżnę w GTSport na PS5 posługując się padem (kierownica jest już w planach, być może jesienią, to może trochę potrwać, bo celuję już coś w granicach 2 - 3 tysięcy, więc trzeba uzbierać sobie na to). Wbrew powszechnym opiniom, padem w GT Sport można bardzo ładnie czarować i jeżeli rozpracuje się po jakimś czasie jego działanie, można rywalizować na spokojnie z ogarniętymi graczami na kierownicach. Pad chyba najbardziej daje się we znaki, gdy podczas wyścigu zużywa się ogumienie, jest strasznie nieregularnie i czuć, że kierownica lepiej sobie z tym radziła, zawsze miało się to 1 - 2 kółka w zapasie (przez dwa lata ogrywałem GT Sport na G29, więc trochę swoich doświadczeń i wiedzy mam na ten temat). Kierownica i PS4 poszła w świat, bo są rzeczy ważniejsze, niż GT, jednak teraz mam trochę więcej luzu, spokoju i sporo czasu, więc będę inwestował powoli w konkretniejszy sprzęt, może do końca przyszłego roku się to uda, na razie jednak zostaje mi padzik i idzie to nawet jakoś przyzwoicie chyba (na próbach czasowych tracę do top 10 na świecie około 4 - 5 sekund).
Nowa konsola, to i postanowiłem, że będzie nowy PSN. Wcześniejszy, być może znany, a być może nie - Raff_1990, obecny - AbyssWatcher_26 - jestem pod tym nickiem w GT Sport prawie codziennie, więc jeżeli są jacyś regularni gracze, zainteresowani ściganiem się w sieci (a także takimi luźnymi spotkaniami, typu track day albo jakieś luźne jazdy, testy, czasówki, whatever) - to serdecznie zapraszam, zaproście mnie, albo ja was i będziemy sobie fajnie pykać.
Trochę o mnie jako o graczu:
Przede wszystkim fair play, jeszcze raz fair play i jeszcze raz fair play - wolę dojechać gdzieś na dalszej pozycji i ukończyć, niż walczyć o pozycję za wszelką cenę i wylądować z typem na bandzie albo w żwirze, kiedy np. wiem, że nie dam rady wyprzedzić, nie pcham się bezczelnie na chama, bo to zazwyczaj powoduję stratę a nie zysk. Innymi słowy, wiem kiedy i gdzie mogę wyprzedzić i wiem, kiedy nie ma sensu chojrakować i bawić się w Hamiltona. Oddawanie pozycji, kiedy wiem, że to ja konkretnie zjebałem i wina jest moja - jak najbardziej.
To chyba tyle, swojego poziomu nie będę tutaj opisywał, bo szczerze powiedziawszy nie mam odniesienia solidnego, lecz obecnie moja ranga to rosnące C i FP - S. Mam nadzieję, ze chociaż uda mi się kontrolerem doczłapać do B. Ranga A była za czasów Raffa i kierownicy, chociaż nigdy nie mówię nigdy. Wiem, że na padach jeżdzą nawet rangi S, więc to nie jest chyba jakaś tajemna wiedza, i jak się chce, to można.
Dobra, tyle o mnie, jakby ktoś był zainteresowany, można napisać do mnie coś, możemy się ustawić na jakiś wieczorek.
Jeżeli moja osoba ciepło się przyjmie w waszym gronie, to z pewnością zawitam tu na dłużej, bo już niedługo Gran Turismo 7, więc perspektywy są tutaj długoterminowe.
Pozdrawiam Was wszystkich.
Trochę o mnie:
Gran Turismo od około 22 lat, ograne wszystkie części, aktualnie rżnę w GTSport na PS5 posługując się padem (kierownica jest już w planach, być może jesienią, to może trochę potrwać, bo celuję już coś w granicach 2 - 3 tysięcy, więc trzeba uzbierać sobie na to). Wbrew powszechnym opiniom, padem w GT Sport można bardzo ładnie czarować i jeżeli rozpracuje się po jakimś czasie jego działanie, można rywalizować na spokojnie z ogarniętymi graczami na kierownicach. Pad chyba najbardziej daje się we znaki, gdy podczas wyścigu zużywa się ogumienie, jest strasznie nieregularnie i czuć, że kierownica lepiej sobie z tym radziła, zawsze miało się to 1 - 2 kółka w zapasie (przez dwa lata ogrywałem GT Sport na G29, więc trochę swoich doświadczeń i wiedzy mam na ten temat). Kierownica i PS4 poszła w świat, bo są rzeczy ważniejsze, niż GT, jednak teraz mam trochę więcej luzu, spokoju i sporo czasu, więc będę inwestował powoli w konkretniejszy sprzęt, może do końca przyszłego roku się to uda, na razie jednak zostaje mi padzik i idzie to nawet jakoś przyzwoicie chyba (na próbach czasowych tracę do top 10 na świecie około 4 - 5 sekund).
Nowa konsola, to i postanowiłem, że będzie nowy PSN. Wcześniejszy, być może znany, a być może nie - Raff_1990, obecny - AbyssWatcher_26 - jestem pod tym nickiem w GT Sport prawie codziennie, więc jeżeli są jacyś regularni gracze, zainteresowani ściganiem się w sieci (a także takimi luźnymi spotkaniami, typu track day albo jakieś luźne jazdy, testy, czasówki, whatever) - to serdecznie zapraszam, zaproście mnie, albo ja was i będziemy sobie fajnie pykać.
Trochę o mnie jako o graczu:
Przede wszystkim fair play, jeszcze raz fair play i jeszcze raz fair play - wolę dojechać gdzieś na dalszej pozycji i ukończyć, niż walczyć o pozycję za wszelką cenę i wylądować z typem na bandzie albo w żwirze, kiedy np. wiem, że nie dam rady wyprzedzić, nie pcham się bezczelnie na chama, bo to zazwyczaj powoduję stratę a nie zysk. Innymi słowy, wiem kiedy i gdzie mogę wyprzedzić i wiem, kiedy nie ma sensu chojrakować i bawić się w Hamiltona. Oddawanie pozycji, kiedy wiem, że to ja konkretnie zjebałem i wina jest moja - jak najbardziej.
To chyba tyle, swojego poziomu nie będę tutaj opisywał, bo szczerze powiedziawszy nie mam odniesienia solidnego, lecz obecnie moja ranga to rosnące C i FP - S. Mam nadzieję, ze chociaż uda mi się kontrolerem doczłapać do B. Ranga A była za czasów Raffa i kierownicy, chociaż nigdy nie mówię nigdy. Wiem, że na padach jeżdzą nawet rangi S, więc to nie jest chyba jakaś tajemna wiedza, i jak się chce, to można.
Dobra, tyle o mnie, jakby ktoś był zainteresowany, można napisać do mnie coś, możemy się ustawić na jakiś wieczorek.
Jeżeli moja osoba ciepło się przyjmie w waszym gronie, to z pewnością zawitam tu na dłużej, bo już niedługo Gran Turismo 7, więc perspektywy są tutaj długoterminowe.
Pozdrawiam Was wszystkich.
Komentarz