Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

BMW M3 tuning

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • BMW M3 tuning

    Kupilem nową M3 czy moze ktoś wie jak ją poprawnie skofigurować?
    gram w GT4 od dwoch tygodni jest to moja pierwsza czesc z tej serii z wczesniejszymi nie mialem do czynienia i przyznam sie szczeze ze nie wiem do czego niektóre podzespoly słuza i jak je ustawiac na co zwracac uwage i czym sie kierowac by samochod byl optymalnie najlepszy.np.Czy lepiej tuningowac "engine" czy zainwestowac w "turbo"? jakie sa róznice.Czy jezeli kupie (wszystkie podzespoły)tzn ze wpakuje wszystko w samochod to bedzie on najlepszy, słyszalem ze nie czy to prawda?
    Dziekuje za odp.!
    Co nie moze zabić to wzmocni

  • #2
    Po pierwsze polecam Ci od razu wrzucać takie hasła do działu GT4 a najlepiej do technicznego! Po drugie przy wyporze tuningu silnika i turbiny, to o wiele bardziej opłaca się inwestować w turbinę - daje więcej mocy niż Engine Tuning a poza tym jest tańsza! Reszta modyfikacji moim zdaniem jest potrzebna, również nawet rozwiązaliśmy sprawę nitro!

    Przy okazji jak pisałem w innym topiku, jestem na etapie zbierania informacji dotyczących ustawień w setupach więc do 2 tygodni możesz oczekiwać na forum kompendium wiedzy o zmianach technicznych! PozdrawiaM!!
    1% experience 99% luck

    Dj Brabus

    Grzegorz Skarbek
    http://www.autogaleria.pl

    Komentarz


    • #3
      tuninguj wszystko

      proponuję kolejność:
      - opony (sport medium);
      - hantle (racing kit), nie kupuj full customized, bo pewnie nie będziesz umiał ustawić (ja nie umiem);
      - zawiecha jw;
      - teraz engine

      aut NA AFAIR nie możesz uturbić, na pewno nie możesz uturbić M3. Moje M3 jest NA i ma 489hp. Zupełnie przyzwoicie się kula.
      Nurburgring:
      6.24 Jaguar szybki, ten za 50% gry
      6.43 SLR stock/slicks
      6.51 M5 stock/slicks
      6.54 NSX type R
      8.03 RS4 stock
      8.20 S4 98 stock

      Komentarz


      • #4
        tuninguj wszystko

        proponuję kolejność:
        - opony (sport medium);
        - hantle (racing kit), nie kupuj full customized, bo pewnie nie będziesz umiał ustawić (ja nie umiem);
        - zawiecha jw;
        - teraz engine

        aut NA AFAIR nie możesz uturbić, na pewno nie możesz uturbić M3. Moje M3 jest NA i ma 489hp. Zupełnie przyzwoicie się kula.
        Nurburgring:
        6.24 Jaguar szybki, ten za 50% gry
        6.43 SLR stock/slicks
        6.51 M5 stock/slicks
        6.54 NSX type R
        8.03 RS4 stock
        8.20 S4 98 stock

        Komentarz


        • #5
          I wylancz kontrole trakcij fajnie dupa zalatuje na zakretach
          Moje trzy uzaleznienia : PS2, SEX , PIENIADZE

          Komentarz

          Pracuję...
          X