NIGHT RIDERS: Propozycje turniejów

Zwiń

Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Re: NIGHT RIDERS: Propozycje turniejów

    Rozgrzewka przed wyścigami zawsze jest tylko dotyczy tego danego wyścigu, nie ma chyba za bardzo sensu "rozgrzewać" się czymś zupełnie innym.
    Jeśli chciałbyś to zrobić w najbliższą sobotę to cały turniej z listą zapisów trzeba byłoby już wrzucać, żeby ludzie zdążyli się zebrać i zapisać.
    Czy te samochody, które podałeś w ostatnim poście to te których ci brakuje?

    Komentarz


    • Re: NIGHT RIDERS: Propozycje turniejów

      Tak to te,które mi brakuje,mój PSN:JankesPL prosilbym o udostępnienie tych samochodów

      Komentarz


      • Re: NIGHT RIDERS: Propozycje turniejów

        Zamieszczone przez siniak
        PS. Paweł co to jest "balast sukcesu"?
        Są to dodatkowe kilogramy dokładane do auta kierowcy na podstawie ilosci zdobytych przez niego punktów w dwóch ostatnich wyścigach.(np za zajęcie 2 miejsca 15kg ,za 4 -5kg i tak przyznawane są do miejsca piątego). Głównym celem stosowania balastu sukcesu jest wyrównanie szans na zwycięstwo wśród całej stawki kierowców startujących w danej serii.(stosuję się go jesli się nie mylę w WTCC) Na poziomie wyczynowym to i +30kg ma duże znaczenie w zmianie osiągów samochodu. Jeżeli coś pokręciłem ,proszę mnie poprawić. :wink:

        Komentarz


        • Re: NIGHT RIDERS: Propozycje turniejów

          Chwilę spędziłem przy zabawie z samochodami i doszedłem do ciekawych wniosków. Po pierwsze mimo takiej samej wagi, takiego samego PO, zbliżonych wymiarów i podobnego rocznika(9 lat różnicy między najstarszym a najmłodszym modelem) różnice między mocami poszczególnych aut wynosiły nawet 23 Konie Mechaniczne, czyli ponad 10%. Przyczyn jest kilka główne to:
          -przy jakim zakresie obrotów osiąga się maksymalną moc(im niżej tym mniej mocy)
          -wyważenie samochodów(im bliżej 50:50 moc jest mniejsza)
          -zawieszenia(im twardsze/bardziej sportowe tym moc mniejsza)
          Teraz podam moc poszczególnych aut, niektóre trzeba było odciążyć, niektórym dać dodatkowe kilogramy(nie zmieniałem położenia balastu, jest on w pozycji domyślnej) kilku trzeba było ograniczyć moc(podam jaki procent mi wyszedł)
          Lista samochodów:
          1.Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V ‘98:220KM/1400kg(80kg balastu) stosunek masy do mocy 6,34kg/KM
          2.Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V Sportronic ‘98:221KM/1400kg stosunek masy do mocy 6,36kg/KM
          3.Citroën C5 V6 Exclusive ‘03
          4.Citroën Xantia 3.0i V6 Exclusive ‘00
          5.Honda ACCORD Euro-R ‘00:215KM(90,1% mocy)/1400kg 6,51kg/KM
          6.Honda ACCORD Euro-R ‘02:225KM(97,2% mocy)/1400kg 6,22kg/KM
          7.Mazda Atenza Concept ‘01#
          8.Mazda Atenza Sport 25Z ‘07:202KM/1400kg 6,93kg/KM
          9.Mazda Atenza Sports 23Z ‘03
          10.Mazda Mazda6 5-door ‘03:204KM/1400kg 6,86kg/KM
          11.Mazda Mazda6 Concept ‘01#
          12.Nissan PRIMERA 20V ‘01:#222KM/1400kg 6,31kg/KM
          13.Nissan PRIMERA 20V (EU) ‘01:#222KM/1400kg 6,31kg/KM
          14.Opel Vectra 3.2 V6 ‘03:#208KM(94% mocy)/1400kg 6,73kg/KM
          15.Peugeot coupé 406 3.0 V6 ‘98:209KM(97,9% mocy)/1400kg 6,70kg/KM
          16.Renault AVANTIME ‘02
          17.Vauxhall Vectra 3.2 V6 ‘03:#208KM(94% mocy)/1400kg 6,73kg/KM
          Legenda:
          *samochód którego nie posiadam proszę o udostępnienie go w Gran Turismo
          #samochód który ma swojego bliźniaka z inną nazwą(są 3 takie pary:
          1.Nissan PRIMERA 20V ‘01 i Nissan PRIMERA 20V (EU) ‘01
          2.Opel Vectra 3.2 V6 ‘03 i Vauxhall Vectra 3.2 V6 ‘03
          3.Mazda Atenza Concept ‘01 i Mazda Mazda6 Concept ‘01
          Bliźniaki na przykładzie Nissanów pokazały, że pomimo różnych przebiegów remont silnika redukuje różnice w przebiegu.
          Chciałbym też na mocy umowy dżentelmeńskiej by każdy zawodnik nie zmieniał nic w następujących działach:
          -Silnik
          -Zestawy turbo
          -Skrzynia biegów
          -Układ napędowy
          -Hamulce
          Oczywiście da się zobaczyć różnice w skrzyni biegów na powtórce(wiadomo przy jakich prędkościach obrotowych, na jakim biegu występuje dana prędkość samochodu, z resztą jest raczej nie do wychwycenia, po prostu chciałbym by samochody były jak najbardziej seryjne
          PS gdyby ktoś chciał zapraszam do mojego prywatnego pokoju na zabawę z tymi przednionapędowymi "bestiami" :mrgreen:
          Nick PSN:JankesPL

          Komentarz


          • Re: NIGHT RIDERS: Propozycje turniejów

            A w jakich godzinach bywasz w swoim pokoju? Bo jak 9:00-15:00 to wpadnę chętnie. Potestujemy.

            Komentarz


            • Re: NIGHT RIDERS: Propozycje turniejów

              Akurat teraz jestem i intensywnie testuje,myślę że tak do 20 30 posiedze
              Jutro nie wiem,ale można síę umówić na mały trening

              Komentarz


              • Re: NIGHT RIDERS: Propozycje turniejów

                Moim zdaniem trzeba wszystkie auta sprowadzić do wspólnego mianownika tz. wspólnego PO i zakazać tuningu (.ewentualne odstępstwa zniwelować zmniejszeniem mocy tak żeby waga była tak jak fabryka dała). Masz wtedy stuprocentową pewność że nie będzie można grzebać w ustawieniach a ewentualny balast można przyznawać na podstawie wartości PO. Jeżeli ktoś dostanie np 30 kg to trzeba sprawdzić jaką wartość PO będzie miał dany samochod po dociążeniu. Nawet gdyby ktoś zamiast dołożyć balastu limiterem zmniejszył moc to i tak na tym niewiele zyska. Tylko teraz pozostaje ustalić ile kg i za które miejsce oraz sprawdzić wartości PO po dodaniu tego balastu w każdym z podanych wyżej aut.

                Komentarz


                • Re: NIGHT RIDERS: Propozycje turniejów

                  W sumie masz rację(trochę roboty poszło w piach),ale to rodzi problem by sprowadzić samochody do wspólnego mianownika(ja już niektóre poodchudzałem i nie mogę sprowadzić do stanu seryjnego

                  Komentarz


                  • Re: NIGHT RIDERS: Propozycje turniejów

                    ja widzę tylko dwa sensowne rozwiązania. Albo całkowity zakaz tuningu i kropka, albo udostępnić tuning ale ograniczyć go albo PO, albo max moc/min waga. Inaczej się nie da. Nie można ograniczyć PO (co już samo wymusza tuning niektórych aut) i mieć nadzieje, że oprócz wagi/mocy nikt niczego innego nie ruszy

                    Najlepszym rozwiązaniem było by wprowadzenie ograniczenia wagi i mocy bo nie jestem pewien czy PO zmienia się tak samo we wszystkich samochodach po dodaniu np. 30 Kg

                    Komentarz


                    • Re: NIGHT RIDERS: Propozycje turniejów

                      Chyba jedyny wybór to zakaz tuningu,chciałbym jeszcze raz prosić kogoś z pełnym garażem o pożyczenie mi paru samochodów
                      AR166 RENAULT AVENTIME MAZDY ATENZY Z23 i Mazdy 6/ATENZY CONCEPT 2001

                      Komentarz


                      • Re: NIGHT RIDERS: Propozycje turniejów

                        Jak będę miał dziś chwilę na włączenie konsoli to udostępnię ci te fury. Ale to najwcześniej jak wrócę z pracy (ok. 17-tej)

                        Komentarz


                        • Re: NIGHT RIDERS: Propozycje turniejów

                          Dziękuje serdecznie, trochę ciężko wyłapać niektóre samochody np. taki Aventime jest tylko raz i bym musiał pół dnia włączać wyścigi by go dopaść(potrzebne samochody to mazda 6 concept 01
                          mazda atenza 23Z 03, citroeny C5 i xantia oraz nieszczęsny Aventime
                          Już mam gotowy pomysł turnieju
                          Nazwa turnieju
                          FF Saturday Cup(jakieÅ› inne propozycje )
                          1. Tory
                          1.Autumn Ring Mini-32 LAP(40KM)
                          2.Tsukuba-22LAP(45KM)
                          3.Suzuka(Tor Wschodni)-23LAP(55KM)
                          4.Cape Ring(Wewnętrzny)-22LAP(50KM)
                          5.Grand Valley East-20LAP(60KM)
                          6.Autumn Ring Mini(Odwrócony)-32 LAP(40KM)
                          2. Klasa aut dopuszczonych do wyścigu do wyścigu:
                          Lista samochodów:
                          Duże sedany i coupe z segmentów D i E i napędem na przód, tuning samochodów zabroniony.1 samochód 1 wyścig
                          3. Liczba PO : 380
                          4. Opony: Komfortowe Åšrednie
                          5. Asysty podczas jazdy: tylko ABS:1
                          6. Uszkodzenia pojazdu: ciężkie
                          7. Data: Soboty, na przemian z turniejem GT3 CUP
                          8. Obowiązują ogólno-przyjęte zasady CRC.
                          9. Lista samochodów dopuszczonych do wyścigu :
                          Lista samochodów:
                          1.Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V ‘98
                          2.Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V Sportronic ‘98
                          3.Citroën C5 V6 Exclusive ‘03
                          4.Citroën Xantia 3.0i V6 Exclusive ‘00
                          5.Honda ACCORD Euro-R ‘00
                          6.Honda ACCORD Euro-R ‘02
                          7.Mazda Atenza Concept ‘01
                          8.Mazda Atenza Sport 25Z ‘07
                          9.Mazda Atenza Sports 23Z ‘03
                          10.Mazda Mazda6 5-door ‘03
                          11.Mazda Mazda6 Concept ‘01
                          12.Nissan PRIMERA 20V ‘01
                          13.Nissan PRIMERA 20V (EU) ‘01
                          14.Opel Vectra 3.2 V6 ‘03
                          15.Peugeot coupé 406 3.0 V6 ‘98
                          16.Renault AVANTIME02
                          17.Vauxhall Vectra 3.2 V6 ‘03
                          *Mazde Atenze Sport 25Z 07 trzeba, troszkę dotrzeć by było te 380 PO
                          10.ograniczenie PO:
                          Dla pierwszej trójki każdego wyścigu bd obowiązywały ujemne punkty PO na następne 2 wyścigi. 1 zawodnik - 3 punkty PO, 2 zawodnik - 2 punkty PO, a 3 zawodnik - 1 punkt PO na następne 2 wyścigi. Punkty ujemne się sumują(np. zawodnik A wygrał 1 i 2 rundę, więc w 3 rundzie będzie miał - 6 punktów PO. Gdyby wygrał rundę 3 w rundzie 4 nadal bd miał - 6 punktów PO, ponieważ minusowe punkty PO z rudny 1 straciły termin ważności{2 następujące rundy)
                          Więcej informacji znajdziecie na stronie poprzedniej
                          Lista uczestników:

                          1.JankesPL-Peugot coupe 406 3.0 V6 98
                          2.

                          Komentarz


                          • Re: NIGHT RIDERS: Propozycje turniejów

                            Wszystko wygląda fajnie, jednak uważam że 1-3 punkty PO mniej to prawie żadnej różnicy nie będzie widać - szczególnie jak kierowca zdolny. Wg mnie powinno się odejmować raczej 5 punktów za 3 msc, 10 za drugie i 15 dla zwycięzcy. Ale punkty by się nie sumowały. Co powiecie?

                            Komentarz


                            • Re: NIGHT RIDERS: Propozycje turniejów

                              Po przetestowaniu skłaniam síę do propozycji siniaka,na tych krętych torach ubytek kilku KM nie jest taki znaczący

                              Komentarz


                              • Re: NIGHT RIDERS: Propozycje turniejów

                                Podpowiedź jak można dobrać max wartość kary wagowej.

                                W WTCC samochód ma wagę minimalną 1150Kg, a wartość maksymalnej kary wagowej to 60Kg. Czyli wartość maksymalnej kary wagowej to 5.22% minimalnej wagi samochodu.

                                W tym turnieju maksymalna ilość PO to 380. 5.22% z 380 to troszkę mniej niż 20 więc proponowałbym wam ustalenie maksymalnej kary wagowej na poziomie 20 PO

                                To oczywiście tylko propozycja

                                Komentarz

                                Night Riders

                                Opis Klubu

                                Jeżeli chcesz ciekawie spędzić wieczór z Gran Turismo Sport to zapraszamy do Night Riders
                                Typ Grupy: Publiczna
                                Tematy: 9
                                Komentarze: 12987

                                Właściciel

                                Moderatorzy

                                Uczestnicy (3)

                                PracujÄ™...
                                X