Zapraszam wszystkich doswiadczonych graczy GT5 do udzialu w 1 sezonie F1.Scigamy sie z uwzglenieniem zasad CRC(clean racers club),zniszczenia ciezkie,brak kar(przyznawanych przez gre) w celu realizmu przy dublowaniu(brak duchow).
Kwalifikacje i wyscig odbywac sie beda we wtorki-odpowiednio o 21;00 i 22;00
Dozwolone bolidy- Ferrari F1 2010 Wyscigowe srednie
Hostem bede ja(Gawron8
,pokoj bedzie na 14 lub 16 zawodnikow w zaleznosci czy przyjmiemy stalego czy zmiennego gospodarza.
Wszystkie wspomagacze wylaczone,oprocz abs
Opony ,Wyscigowe Srednie
Moc,czy tez punkty osiagow nie sa regulowane,max wartosc to 888PO i 887 w drugim bolidzie

Osoby nie posiadajace bolidu aczkolwiek rzetelne, ktore beda systematycznie uczeszczac na wyscig otrzymaja kupon 24lvl,wiec jesli ktos nie posiada formuly moze sie zapisywac z dopiskiem(potrzebuje kupon)
.
Jesli znajdzie sie chetny do prowadzenia i hostowania a takze odpowienio duza ilosc startujacych to nic nie szkodzi na przeszkodzie by w turnieju wzielo udzial wiecej niz 16 osob.Mozemy zrobic 2 lub 3 klasy i w kazdej po 14-16 osob.
Punkty przyznawane są według następującego schematu:
1 miejsce - 25
2 miejsce - 20
3 miejsce - 16
4 - 13
5 - 11
6 - 10
7 - 9
8 - 8
9 - 7
10 -6
11 - 5
12 - 4
13 - 3
14 - 2
15 - 1.
Wstepna lista torow,jesli jeszcze jakis tor nada sie pod bolidy F1 prosze o sugestie(nie testujmy na wyscigowych miekkich)
Audiodromo Nazionale Monza
Tokyo Route 246
Fuji Speedway F -
Suzuka Circuit
Lazurowe wybrzeze-
Nurburgring 24h-tu widzialem na YT ze da sie jechac
Laguna Seca-nie wiem czy sie nada dla bolidow ,pewnie nie ;(
Indianapolice (Tor Drogowy)
Circuito de Madrid Reverse
London
Nurburgring GP/F -
Circuito de Madrid Mini
Liczba okren bedzie odpowiadala ok 1;20 min jazdy.
Prosze o zapoznanie sie z regulaminem,wazniejsze informacje oznaczone kolorem czerwonym i zielonym.
REGULAMIN:
1. Postanowienia ogólne
1.1 Każdy uczestnik wpisując się na listę zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem i stosowanie się do zawartych w nim zasad
1.2 Zmiany w regulaminie wchodzą w życie od najbliższego wyścigu i nie działają wstecz. Muszą jednak być ogłoszone najpóźniej 6h przed startem.
1.3 W przypadku sytuacji nie określonych regulaminem, ostateczna decyzja zawsze należy do mnie, najpewniej jednak zwrócę się do Was o opinię (w przypadku gdy ja będę stroną np. w konflikcie rozstrzyga demokratyczne głosowanie ).
1.4 Do rozgrywek można zapisać się w dowolnym momencie trwania eventu, zgłoszenia przyjmowane są przez forum.
1.5 Zastrzegam sobie prawo do zmian regulaminie w dowolnym momencie, ostatnie zmiany będą napisane pogrubioną czcionką, ponadto poinformuję o nich w osobnym poście.
1.6 W przypadku gdy uczestnik nie weźmie udziału w czterech wyścigach nie ma prawa do udziału w kolejnych - zostaje wykluczony. innymi słowy maksymalna dopuszczalna ilość nieobecności to 3. Przypadkiem szczególnym jest sytuacja, kiedy osobę wykluczoną z ww. powodu nie będzie miał kto zastąpić, wtedy nadal może brać udział w grze.Generalnie jesli kogos ma nie byc prosze o poinformowanie,nie zalezy mi przecierz na usuwaniu z eventu.
2. Zachowanie na torze
2.1 Każdy uczestnik zobowiązany jest do zachowania ostrożności na torze, zachowania zasad fair play i czystej jazdy wyścigowej.
2.1.1 Każdy uczestnik zobowiązany jest do zaznajomienia się z zasadami i przepisami CRC (Clean Racers Club) http://pl.lfsmanual.net/wiki/Zasady_CRC
2.2 Niedozwolone jest spychanie innych uczestników z toru na pobocze.
2.3 Dopuszczalne jest blokowanie przy obronie pozycji. Blokujący ma prawo na prostej tylko raz zmienić swoją linię jazdy, jest też zobowiązany uczynić to na tyle wcześnie by nie wywołać zagrożenia/wypadku. Blokować należy wcześnie, lub wcale.
2.4 W przypadku opuszczenia toru, powracający na tor ma obowiązek zachowania szczególnej ostrożności, każdy wypadek spowodowany nieostrożnym powrotem na tor będzie surowo karany i rozstrzygany zawsze na niekorzyść powracającego na tor.
2.5 Jeśli zawodnik wie że będzie dublowany zobowiązany jest do nieutrudniania manewru wyprzedzania przez dublującego.
2.6 Podczas kwalifikacji (jazdy próbnej) należy zachowywać szczególną ostrożność i starać się nie utrudniać jazdy innym gdy nie jest się na szybkim kółku.
2.7 Przypadki szczególne - Nurburgring Nordschleife w deszczu – zwracam szczególną zasadę na sposób wyprzedzania na mokrym torze, w przypadku gdy z tyłu jest szybsze auto należy trzymać się jednej strony toru, wyjątkiem są >90st zakręty, gdzie można jechać wybranym przez siebie torem jazdy (zew-wew-zew, zew-wew itp.), pozwoli to na bezkonfliktowe wyprzedzanie na tym wyjątkowo wąskim torze.
2.8 Zabrania się ciecia zakrętów,szykan.Zgodnie z zasadami należy jechać tak by 2 kola zawsze były w kontakcie z torem.Do toru nie nalezą odcinki drogi poza białą linia wyznaczającą tor,tarki i kerby.
3. Kary i zgłaszanie protestów
3.1 Charakterystyka uszkodzeń:
Lekkie: uszkodzone opony/kola
Ciężkie: uszkodzony silnik/ośka
3.2 Poszkodowany ma prawo wnieść protest nie później niż 72 godziny po zakończeniu wyścigu. Zgłoszenie powinno zawierać krótki opis sytuacji i krótkie nagranie z powtórki wrzucone na YT, jeśli ktoś nie ma możliwości nagrania czymkolwiek powtórki, wystarczy opis zdarzenia lecz w tym przypadku winny musi przyznać się do winy przed rozpoczęciem następnego wyścigu.
3.3 Spowodowanie wypadku, w wyniku którego poszkodowany nie dozna uszkodzeń, znaczących strat czasowych lub straty pozycji -3pkt (w tym przypadku jeśli sprawca bezpiecznie i sprawnie odda pozycję którą zyskał przez spowodowanie niegroźnego wypadku, spory będą rozstrzygane na korzyść sprawcy tj. uniknie kary)
3.4 Spowodowanie wypadku, w wyniku którego poszkodowany odniesie ciężkie uszkodzenia ( silnik/ośka) -12pkt
3.5 Spowodowanie wypadku, w wyniku którego poszkodowany odniesie lekkie (opony/kola) uszkodzenia -8pkt
3.6 Spowodowanie wypadku w jednym z trzech pierwszych zakrętów wyścigu, w wyniku którego poszkodowany odniesie lekkie uszkodzenia (opony/kola) -12pkt. / ciężkie uszkodzenia (silnik) - 15pkt .
3.7 Spowodowanie wypadku przy powracaniu na tor -10pkt
3.8 Blokowanie, utrudnianie szybkiego przejazdu podczas jazdy próbnej -5pkt
3.9 Blokowanie dublującego rywala -8pkt
3.10 Niedozwolona obrona pozycji (zmiana kierunku jazdy więcej niż jeden raz) -5pkt
3.11 Wypychanie przeciwnika z toru na prostej -20pkt
3.12 Wypychanie przeciwnika z toru w zakręcie -8pkt+ ewentualna kara za uszkodzenia.
3.13 Unikamy kontaktu samochodów ze sobą! Każdy niegroźny nawet kontakt można zgłosić -1pkt
3.14 Nieodpowiednie zachowanie, chamstwo, niestosowanie się do ogólnie przyjętych zasad kultury osobistej, obrażanie innych uczestników będzie skutkowało usunięciem z eventu.
3.15 Kary z jednego wyścigu mogą się sumować, w przypadku recydywistów wykluczenie z następnego dnia wyścigowego lub wykluczenie z eventu.
3.16 Za szerokie wyjazdy za tor każdorazowo od 0,5-1 punkt.
3.17 Rozbijanie się po torze i ogólne niestosowanie się do jakichkolwiek zasad, np. jeżdżenie pod prąd, specjalne wypadki itd. - usunięcie z eventu.
3.18.Jest mozliwosc zastosowania kary lub jej czesci w zawieszeniu na 1 lub 2 wyscigi.W przypadku kolejnego "nieczystego" wyscigu kara wchodzi w zycie.
4. Przebieg wieczoru wyścigowego
4.1 Pokój będzie tworzony o godzinie 21:00, hostować będzie Gawron88, .
4.2 Od 21:00 odbywać się będą kwalifikacje (jeśli będzie ponad 14 kierowców)
4.3Wszelkie sytuacje nieujęte niniejszym regulaminem rozstrzygają organizatorzy/
NIEZNAJOMOŚĆ POWYŻSZYCH ZASAD NIE ZWALNIA UCZESTNIKA OD ICH PRZESTRZEGANIA.
4.4 22.00 – start wyścigu niezależnie od tego czy wszyscy zapisani będą znajdowali się w pokoju. Podczas wyścigu ZABRONIONE jest posiadanie włączonego Headseta!
5. Zasady i ograniczenia
5.1 Wieczór wyścigowy składa się z jednego wyścigu, jego czas to ok. 1h/1,5h +kwalifikacje.
5.2 Pierwsze 8 osób klasyfikacji generalnej sezonu ma kwalifikacje z urzędu i zajmuje analogiczne miejsce na starcie(prowadzisz w generalce startujesz z Pole position),kolejne sześc(lub 8 zobaczymy) musi się kwalifikować, o 21;00 odbędzie się wyścig eliminacyjny w którym liczyć się będzie Best lap.
Kwalifikacje i wyscig odbywac sie beda we wtorki-odpowiednio o 21;00 i 22;00
Dozwolone bolidy- Ferrari F1 2010 Wyscigowe srednie
Hostem bede ja(Gawron8

Wszystkie wspomagacze wylaczone,oprocz abs
Opony ,Wyscigowe Srednie
Moc,czy tez punkty osiagow nie sa regulowane,max wartosc to 888PO i 887 w drugim bolidzie

Osoby nie posiadajace bolidu aczkolwiek rzetelne, ktore beda systematycznie uczeszczac na wyscig otrzymaja kupon 24lvl,wiec jesli ktos nie posiada formuly moze sie zapisywac z dopiskiem(potrzebuje kupon)
.
Jesli znajdzie sie chetny do prowadzenia i hostowania a takze odpowienio duza ilosc startujacych to nic nie szkodzi na przeszkodzie by w turnieju wzielo udzial wiecej niz 16 osob.Mozemy zrobic 2 lub 3 klasy i w kazdej po 14-16 osob.
Punkty przyznawane są według następującego schematu:
1 miejsce - 25
2 miejsce - 20
3 miejsce - 16
4 - 13
5 - 11
6 - 10
7 - 9
8 - 8
9 - 7
10 -6
11 - 5
12 - 4
13 - 3
14 - 2
15 - 1.
Wstepna lista torow,jesli jeszcze jakis tor nada sie pod bolidy F1 prosze o sugestie(nie testujmy na wyscigowych miekkich)
Audiodromo Nazionale Monza
Tokyo Route 246
Fuji Speedway F -
Suzuka Circuit
Lazurowe wybrzeze-
Nurburgring 24h-tu widzialem na YT ze da sie jechac

Laguna Seca-nie wiem czy sie nada dla bolidow ,pewnie nie ;(
Indianapolice (Tor Drogowy)
Circuito de Madrid Reverse
London
Nurburgring GP/F -
Circuito de Madrid Mini
Liczba okren bedzie odpowiadala ok 1;20 min jazdy.
Prosze o zapoznanie sie z regulaminem,wazniejsze informacje oznaczone kolorem czerwonym i zielonym.
REGULAMIN:
1. Postanowienia ogólne
1.1 Każdy uczestnik wpisując się na listę zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem i stosowanie się do zawartych w nim zasad
1.2 Zmiany w regulaminie wchodzą w życie od najbliższego wyścigu i nie działają wstecz. Muszą jednak być ogłoszone najpóźniej 6h przed startem.
1.3 W przypadku sytuacji nie określonych regulaminem, ostateczna decyzja zawsze należy do mnie, najpewniej jednak zwrócę się do Was o opinię (w przypadku gdy ja będę stroną np. w konflikcie rozstrzyga demokratyczne głosowanie ).
1.4 Do rozgrywek można zapisać się w dowolnym momencie trwania eventu, zgłoszenia przyjmowane są przez forum.
1.5 Zastrzegam sobie prawo do zmian regulaminie w dowolnym momencie, ostatnie zmiany będą napisane pogrubioną czcionką, ponadto poinformuję o nich w osobnym poście.
1.6 W przypadku gdy uczestnik nie weźmie udziału w czterech wyścigach nie ma prawa do udziału w kolejnych - zostaje wykluczony. innymi słowy maksymalna dopuszczalna ilość nieobecności to 3. Przypadkiem szczególnym jest sytuacja, kiedy osobę wykluczoną z ww. powodu nie będzie miał kto zastąpić, wtedy nadal może brać udział w grze.Generalnie jesli kogos ma nie byc prosze o poinformowanie,nie zalezy mi przecierz na usuwaniu z eventu.
2. Zachowanie na torze
2.1 Każdy uczestnik zobowiązany jest do zachowania ostrożności na torze, zachowania zasad fair play i czystej jazdy wyścigowej.
2.1.1 Każdy uczestnik zobowiązany jest do zaznajomienia się z zasadami i przepisami CRC (Clean Racers Club) http://pl.lfsmanual.net/wiki/Zasady_CRC
2.2 Niedozwolone jest spychanie innych uczestników z toru na pobocze.
2.3 Dopuszczalne jest blokowanie przy obronie pozycji. Blokujący ma prawo na prostej tylko raz zmienić swoją linię jazdy, jest też zobowiązany uczynić to na tyle wcześnie by nie wywołać zagrożenia/wypadku. Blokować należy wcześnie, lub wcale.
2.4 W przypadku opuszczenia toru, powracający na tor ma obowiązek zachowania szczególnej ostrożności, każdy wypadek spowodowany nieostrożnym powrotem na tor będzie surowo karany i rozstrzygany zawsze na niekorzyść powracającego na tor.
2.5 Jeśli zawodnik wie że będzie dublowany zobowiązany jest do nieutrudniania manewru wyprzedzania przez dublującego.
2.6 Podczas kwalifikacji (jazdy próbnej) należy zachowywać szczególną ostrożność i starać się nie utrudniać jazdy innym gdy nie jest się na szybkim kółku.
2.7 Przypadki szczególne - Nurburgring Nordschleife w deszczu – zwracam szczególną zasadę na sposób wyprzedzania na mokrym torze, w przypadku gdy z tyłu jest szybsze auto należy trzymać się jednej strony toru, wyjątkiem są >90st zakręty, gdzie można jechać wybranym przez siebie torem jazdy (zew-wew-zew, zew-wew itp.), pozwoli to na bezkonfliktowe wyprzedzanie na tym wyjątkowo wąskim torze.
2.8 Zabrania się ciecia zakrętów,szykan.Zgodnie z zasadami należy jechać tak by 2 kola zawsze były w kontakcie z torem.Do toru nie nalezą odcinki drogi poza białą linia wyznaczającą tor,tarki i kerby.
3. Kary i zgłaszanie protestów
3.1 Charakterystyka uszkodzeń:
Lekkie: uszkodzone opony/kola
Ciężkie: uszkodzony silnik/ośka
3.2 Poszkodowany ma prawo wnieść protest nie później niż 72 godziny po zakończeniu wyścigu. Zgłoszenie powinno zawierać krótki opis sytuacji i krótkie nagranie z powtórki wrzucone na YT, jeśli ktoś nie ma możliwości nagrania czymkolwiek powtórki, wystarczy opis zdarzenia lecz w tym przypadku winny musi przyznać się do winy przed rozpoczęciem następnego wyścigu.
3.3 Spowodowanie wypadku, w wyniku którego poszkodowany nie dozna uszkodzeń, znaczących strat czasowych lub straty pozycji -3pkt (w tym przypadku jeśli sprawca bezpiecznie i sprawnie odda pozycję którą zyskał przez spowodowanie niegroźnego wypadku, spory będą rozstrzygane na korzyść sprawcy tj. uniknie kary)
3.4 Spowodowanie wypadku, w wyniku którego poszkodowany odniesie ciężkie uszkodzenia ( silnik/ośka) -12pkt
3.5 Spowodowanie wypadku, w wyniku którego poszkodowany odniesie lekkie (opony/kola) uszkodzenia -8pkt
3.6 Spowodowanie wypadku w jednym z trzech pierwszych zakrętów wyścigu, w wyniku którego poszkodowany odniesie lekkie uszkodzenia (opony/kola) -12pkt. / ciężkie uszkodzenia (silnik) - 15pkt .
3.7 Spowodowanie wypadku przy powracaniu na tor -10pkt
3.8 Blokowanie, utrudnianie szybkiego przejazdu podczas jazdy próbnej -5pkt
3.9 Blokowanie dublującego rywala -8pkt
3.10 Niedozwolona obrona pozycji (zmiana kierunku jazdy więcej niż jeden raz) -5pkt
3.11 Wypychanie przeciwnika z toru na prostej -20pkt
3.12 Wypychanie przeciwnika z toru w zakręcie -8pkt+ ewentualna kara za uszkodzenia.
3.13 Unikamy kontaktu samochodów ze sobą! Każdy niegroźny nawet kontakt można zgłosić -1pkt
3.14 Nieodpowiednie zachowanie, chamstwo, niestosowanie się do ogólnie przyjętych zasad kultury osobistej, obrażanie innych uczestników będzie skutkowało usunięciem z eventu.
3.15 Kary z jednego wyścigu mogą się sumować, w przypadku recydywistów wykluczenie z następnego dnia wyścigowego lub wykluczenie z eventu.
3.16 Za szerokie wyjazdy za tor każdorazowo od 0,5-1 punkt.
3.17 Rozbijanie się po torze i ogólne niestosowanie się do jakichkolwiek zasad, np. jeżdżenie pod prąd, specjalne wypadki itd. - usunięcie z eventu.
3.18.Jest mozliwosc zastosowania kary lub jej czesci w zawieszeniu na 1 lub 2 wyscigi.W przypadku kolejnego "nieczystego" wyscigu kara wchodzi w zycie.
4. Przebieg wieczoru wyścigowego
4.1 Pokój będzie tworzony o godzinie 21:00, hostować będzie Gawron88, .
4.2 Od 21:00 odbywać się będą kwalifikacje (jeśli będzie ponad 14 kierowców)
4.3Wszelkie sytuacje nieujęte niniejszym regulaminem rozstrzygają organizatorzy/
NIEZNAJOMOŚĆ POWYŻSZYCH ZASAD NIE ZWALNIA UCZESTNIKA OD ICH PRZESTRZEGANIA.
4.4 22.00 – start wyścigu niezależnie od tego czy wszyscy zapisani będą znajdowali się w pokoju. Podczas wyścigu ZABRONIONE jest posiadanie włączonego Headseta!
5. Zasady i ograniczenia
5.1 Wieczór wyścigowy składa się z jednego wyścigu, jego czas to ok. 1h/1,5h +kwalifikacje.
5.2 Pierwsze 8 osób klasyfikacji generalnej sezonu ma kwalifikacje z urzędu i zajmuje analogiczne miejsce na starcie(prowadzisz w generalce startujesz z Pole position),kolejne sześc(lub 8 zobaczymy) musi się kwalifikować, o 21;00 odbędzie się wyścig eliminacyjny w którym liczyć się będzie Best lap.
Komentarz