1. Tory: Grand Valley East 35 okrazen ; Grand Valley Speedway 20 okrazen. 2. Samochód: drogowy bez RM czyli bez modyfikacji wyscigowej, o pojemnosci (silnika) do 2 litrow. 3. Minimalna waga samochodu: --- 4. Maksymalna moc samochodu: --- 5. Opony: Sportowe miekkie. 6. Asysty podczas jazdy: ABS-1 reszta wylaczona. Manualna skrzynia 7. Uszkodzenia pojazdu: (Ciezkie) pełne- uszkodzenia samochodu można naprawić tylko poprzez zjazd do pitstopu. 8. Tuning: 500 PO 9. Data: 04.08.2011 (czwartek), 19:00 10. Kwalifikacje: Wg. najszybszego. 11. Obowiązują ogólno-przyjęte zasady CRC. 12. Punktacja: Taka jak w F1 tego sezonu. 13. Kary:: Duze 14. podczas wyscigu zjazd do pitstopu np. na zmiane opon jest obowiazkowy
Wczorajsze spotkanie w koncu sie odbylo, byly male komplikacje ale poradzilismy sobie
Wspolnie z powyzej zapisanymi playerami i kilkoma nie zapisanymi zrealizowalismy cel jakim byl wyscig fair play.
Dzieki Wam
Szkoda tylko ze jest tak malo chetnych do wspolnej gry...
Jestem prawie co dziennie(4 x w tyg.) wolny od godziny 18 wiec osoby chetne na gre prosze sie wpisywac to sie ustawimy
Stworze otwarty pokoj sciagne znajomych online i zapewne jeszcze jacys gracze PL dojda, wiec moze byc ciekawie.
przyklad wpisu:
Nick, data i czas w ktorym mozecie sie poscigac.
z manualna skrzynia jest latwiej...
np. wchodzisz w zakret w szczycie jego luku redukujesz i samochud bez blokowania kol ktore niszczy opony idealnie wciska sie w ten zakret i rura
przyspieszenie jest lepsze oczywiscie jak w odpowiednim momecie zmienisz bieg.
Dobra znosze obowiazk ustawiania skrzyni na manual od teraz wybor nalezy do Was.
Moim zdaniem powinniśmy dopuścić używanie ASM i TCS bo początkujący gracze pojadą dzięki tym opcjom bezpieczniej, a przecież większość samochodów sportowych ma je w standardzie. Doświadczony gracz i tak pojedzie bez nich, bo go spowalniają.
Skrzynia automatyczna daje przewagę tylko w niektórych samochodach - tych które osiągają maksymalną moc na początku czerwonego pola na obrotomierzu. Początkującemu to pomoże, a doświadczony patrzy na wykres mocy i momentu żeby wiedzieć, kiedy zmienić bieg. Poza tym są sytuacje gdy automat nas ogranicza - jazda pod górkę na niższym biegu, wyjście z zakrętu na wyższym, hamowanie silnikiem, drift. Innymi słowy na manualu można jechać szybciej, jeżeli ma się odpowiednie umiejętności.
Ja zaczynalem z wylaczonymi "wspomagaczami"(3 miesiace temu), ale jezeli ma to pomoc, ASM i TCS wedlug wlasnego uznania.
Jezeli chodzi o skrzynie to nie wyobrazam sobie gry na automacie w symulatorze jakim jest GT5, w grze arcade tak ale w GT5...
Probowalem ale jakos tak monotonnie i nudno bylo, pomijajac juz + i - w prowadzeniu, nie ma to jak manual, jeszcze zebym mial jakas kiere z sekwencyjna skrzynia biegow.
Pewnie sprawie sobie taka ale jak stanieja, a do tego czasu zostaje mi DF GT.
Komentarz