Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[Turniej] Volkswagen Golf IV RM – Professional

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #16
    Re: [Turniej] Volkswagen Golf IV RM – Professional

    Protest: Deep Forest
    Numer okrążenia: 6
    Sektor: pierwszy zakręt
    Przeciw: IcEnzo
    Opis Po wyprzedzeniu kierowca wyszedł z zakrętu za szybko, co spowodowało kolizje i uszkodzenie zawieszenia(dlatego na ostatniej prostej tak krzywo jechałem)

    Komentarz


    • #17
      Re: [Turniej] Volkswagen Golf IV RM – Professional

      widze że było nie czysto...
      PSN: LogiTivePL
      Gry:
      GT5
      CoD : MW3 - 78lvl .
      Kill Zone3
      za niedługo CoD: BO ;-)

      Komentarz


      • #18
        Re: [Turniej] Volkswagen Golf IV RM – Professional

        Protest:
        Tor: Nurburgring
        Numer okrążenia: 4
        Sektor: chyba jeszcze pierwszy, albo już drugi, w każdym razie patrząc po mapkach w toru internecie wszystko przed i na wejściu do zakrętu nr 6.
        Przeciw: tata_arek
        Opis Na prostej przed zakrętem numer 6 wyprzedzałem kierowcę, byłem od niego wyraźnie dużo szybszy, przód miałem już na wysokości jego tylnych kół, kiedy kierowca nagle zaczął zjeżdżać do lewej i spychać mnie na pobocze, co spowodowało utratę panowania nad samochodem i tzw. spina - lecąc już bokiem wpadłem na kierowcę nikwax, któremu również to zepsuło wyścig.
        Z ogólnej kamery na replayu niezbyt cokolwiek widać, przydałaby się z mojego punktu widzenia..
        ---
        jeśli można, ustosunkuje się do powyższych protestów.

        co do akcji z aRchiJWP i nowonioli - byłem praktycznie tuż za nimi i mogę to w 100% potwierdzić. Nowonioli wyhamował na tyle prowadzącego wówczas aRchiJWP rujnując mu wyścig, a mi otwierając drogę do prowadzenia.

        a co do protestu przeciwko mnie... byłem wyraźnie przed Tobą i po wewnętrznej zakrętu, a na zewnętrzną zjechałem nie z powodu swojego błędu, tylko uszkodzenia samochodu na 1. okrążeniu - uderzył we mnie ktoś spinujący i cały wyścig jechałem z uszkodzonym lewym przodem.


        ---
        a swoją drogą.. genialny event. Baardzo zacięta rywalizacja, równe samochody, nawet Sasek nie miał do końca okazji do zabawy. :mrgreen: Ogólnie uszkodzenia dodają smaczku, no i Monza w deszczu.. świetnie sie jeździło, oby takich więcej.
        http://najalternatywniej.blogspot.com/
        keep calm & carry on
        digart - lastfm
        ---
        REGULAMIN FORUM ]

        Komentarz


        • #19
          Re: [Turniej] Volkswagen Golf IV RM – Professional

          Protest: Nurburgring GP/F
          Numer okrążenia: 6
          Sektor: ostatni zakręt
          Przeciw: sbstnf
          Opis Jechałem pierwszy, kierowca zaczął chamować zbyt późno, co spowodowało wyrzucenie mnie na żwir

          Komentarz


          • #20
            Re: [Turniej] Volkswagen Golf IV RM – Professional

            Protesty przyjęte. Rozpatrzenie ich zajmie mi trochę czasu. Oficjalne wyniki zamieszczę po zbadaniu ww. sytuacji.
            I may be slow but I'm still ahead of you.
            Mój kanał Youtube: SasekPL

            Komentarz


            • #21
              Re: [Turniej] Volkswagen Golf IV RM – Professional

              Protest: ~Monza
              Numer okrążenia: 1
              Sektor: 2 szykana
              Przeciw: nowonioli
              Opis Po tym jak prowadziłem po dwóch szykanach kierowca o wiele za późno hamował do zakrętu co spowodowało kolizję i wyrzucenie mnie z drogi oraz poważne uszkodzenia samochodu.
              Przyznaje się ,że za pózno zacząłem hamować i uderzyłem w aRchiJWP co spowodowało straceniem przez niego pozycji lidera w wyścigu.PRZEPRASZAM

              ///edytuj posty

              Komentarz


              • #22
                Re: [Turniej] Volkswagen Golf IV RM – Professional

                Rozpatrzenie protestów:
                Protest nr 1 - złożony przez aRchiJWP:
                Zamieszczone przez aRchiJWP
                Protest: ~Monza
                Numer okrążenia: 1
                Sektor: 2 szykana
                Przeciw: nowonioli
                Opis Po tym jak prowadziłem po dwóch szykanach kierowca o wiele za późno hamował do zakrętu co spowodowało kolizję i wyrzucenie mnie z drogi oraz poważne uszkodzenia samochodu.
                Zamieszczone przez CRC
                Uderzenie w samochód znajdujący się przed Tobą (Running into the car ahead of you)
                RA-1 Obowiązkiem kierowcy jadącego z tyłu jest, podjęcie wszelkich działań, ostrożności i odpowiedzialności, by nie wjechać w samochód z przodu.
                Od kierowcy z tyłu wymagane jest by przewidywał możliwość, ze kierowca z przodu może mieć dłuższą strefę hamowania. Powinien dostosować swoja jazdę zawsze zachowując odstęp.
                Upraszczając, jeśli jedziesz za kimś, Twoją odpowiedzialnością jest unikniecie kontaktu. Kierowca przed Tobą nie musi Cię unikać. Jeśli wszystko inne zawiedzie, powinieneś zjechać z toru unikając kolizji.
                Komentarz: Kierowca nowonioli za późno hamował do zakrętu, wina leży po jego stronie. Zaleca się też bardziej ostrożną jazdę uszkodzonym samochodem.
                Decyzja: Udzielam upomnienia kierowcy nowonioli. Kolejne tego typu akcje mogą się skończyć karą dla zawodnika. Chwali się jednak to, że kierowca zdaje sobie sprawę z tego błędu i próbował uniknąć kolizji w ostatniej chwili.

                -------------------------------------------------------------------------------------------
                Protest nr 2 - złożony przez tata_arek:
                Zamieszczone przez tata_arek
                Protest: Deep Forest
                Numer okrążenia: 6
                Sektor: pierwszy zakręt
                Przeciw: IcEnzo
                Opis Po wyprzedzeniu kierowca wyszedł z zakrętu za szybko, co spowodowało kolizje i uszkodzenie zawieszenia(dlatego na ostatniej prostej tak krzywo jechałem)
                Zamieszczone przez CRC
                Jazda defensywna (Defensive Driving)
                DD-2 Samochód wiodący ma prawo przejechać zakręt po wybranym przez siebie torze.
                Np.: Może jechać defensywnie po wewnętrznej w celu obrony swojej pozycji, przez co zmuszać atakującego do próby wyprzedzenia po zewnętrznej. To jest normalne zachowanie na torze, a nie blokowanie.
                W praktyce, niezależnie od zasady DD-1, samochód prowadzący może jechać po torze, który uzna za najbardziej niedogodny dla próbujących go wyprzedzić.
                Komentarz: Kierowca IcEnzo na prostej startowej znajdował się przed tata_arek co oznacza, że ten pierwszy mógł sobie wybrać tor jazdy. Wypchnięcie kierowcy nastąpiło, gdy ten znajdował się przed nim i na wewnętrznej. Kierowca wiodący ma prawo obrać sobie linię jazdy.
                Zamieszczone przez CRC
                CR-1 Aby mieć prawo do wewnętrznej strony zakrętu, musisz przed jego początkiem wypracować istotny overlap (pozycję do ataku) w stosunku do samochodu przed Tobą.
                "Istotny overlap" oznacza, że przód Twojego samochodu powinien znajdować się na wysokości miejsca kierowcy samochodu jadącego przed Tobą - jest to niezbędne minimum. W niektórych sytuacjach overlap powinien być większy. Kierowca przed Tobą ma prawo podążać wybranym przez siebie torem, jeżeli przed początkiem jego manewru nie został wypracowany istotny overlap.
                Komentarz: Kierowca atakowany taki overlap posiadał.
                Zamieszczone przez CRC
                CR-2 Jeżeli znaczący overlap został ustanowiony przed początkiem zakrętu, to kierowca z tyłu ma prawo do niezbędnego miejsca w zakręcie. Kierowca z przodu ma wtedy obowiązek takie miejsce pozostawić.
                CR-2-A Samochód po zewnętrznej ma prawo do miejsca na całej długości zakrętu. Nie może więc być przyciskany do brzegu w drodze do końca zakrętu.
                Komentarz: Kierowca jadący po wewnętrznej nie zostawił miejsca kierowcy jadącemu po zewnętrznej. Punkt CR-2-A mówi o tym, że należy zostawić kierowcy miejsce na wyjściu i w drodze do końca zakrętu. Kontakt nastąpił w połowie zakrętu przy dużej szybkości, co spowodowało pociągnięcie obu samochodów na zewnątrz zakrętu, dlatego też nie jestem w stanie ustalić czy kierowca IcEnzo takie miejsce by zostawił.
                Decyzja: Racing Incident – Incydent wyścigowy. (działało zbyt wiele czynników aby jasno określić winę, bądź jej brak u obu kierowców)

                -------------------------------------------------------------------------------------------

                Protest nr 3 - złożony przez IcEnzo:
                Zamieszczone przez IcEnzo
                Protest:
                Tor: Nurburgring
                Numer okrążenia: 4
                Sektor: chyba jeszcze pierwszy, albo już drugi, w każdym razie patrząc po mapkach w toru internecie wszystko przed i na wejściu do zakrętu nr 6.
                Przeciw: tata_arek
                Opis Na prostej przed zakrętem numer 6 wyprzedzałem kierowcę, byłem od niego wyraźnie dużo szybszy, przód miałem już na wysokości jego tylnych kół, kiedy kierowca nagle zaczął zjeżdżać do lewej i spychać mnie na pobocze, co spowodowało utratę panowania nad samochodem i tzw. spina - lecąc już bokiem wpadłem na kierowcę nikwax [...]
                Zamieszczone przez CRC
                Jazda defensywna (Defensive Driving)
                DD-1 Samochód wiodący ma prawo jechać na prostej po wybranym przez siebie torze. Ma prawo wykonać jeden ruch w celu zablokowania atakującego pojazdu. Po tym jednak musi pozostać na tej pozycji tak długo, jak atakujący pozostaje pod jej wpływem. Potem oczywiście, w miarę zbliżania się do zakrętu, może powrócić na wybrany przez siebie tor jazdy.
                Komentarz: Kierowca tata_arek znajdował się przed kierowcą IcEnzo w momencie kontaktu. Przednie koła samochodu IcEnzo znajdowały się na wysokości tylnich kół samochodu tata_arek. A więc kierowca nie posiadał stosownego overlapu. Jazda defensywna natomiast pozostawia wiele do życzenia. Dozwolony jest tylko jeden manewr defensywny. Kierowca tata_arek zastosował 2 manewry. Po wyjściu z zakrętu nr.6 zajął prawą stronę toru zjeżdżając z lewej, po czym gdy kierowca IcEnzo znalazł się po jego lewej, próbował zająć ponownie lewą stronę, na której się znajdował zaraz po wyjściu z zakrętu nr.6/
                Zamieszczone przez CRC
                Powrót na trasę po wypadnięciu z niej (Returning to the track after an off)
                RT-1 Kierowca powracający na tor ma obowiązek zminimalizowania zagrożenia, jakie może stanowić dla innych pojazdów.
                Komentarz: Kierowca IcEnzo po wyjściu z zakrętu nr.6 znalazł się na chwilę poza torem. Tor ograniczony jest przez linię. Więc każdy powrót na tor trzeba opatrzyć ostrożnością. Po powrocie na tor nastąpił kontakt i wybicie kierowcy z rytmu.

                Decyzja: Racing Incident.

                -------------------------------------------------------------------------------------------

                Protest nr 4 - złożony przez tata_arek:
                Zamieszczone przez tata_arek
                Protest: Nurburgring GP/F
                Numer okrążenia: 6
                Sektor: ostatni zakręt
                Przeciw: sbstnf
                Opis Jechałem pierwszy, kierowca zaczął chamować zbyt późno, co spowodowało wyrzucenie mnie na żwir.
                Zamieszczone przez CRC
                Uderzenie w samochód znajdujący się przed Tobą (Running into the car ahead of you)
                RA-1 Obowiązkiem kierowcy jadącego z tyłu jest, podjęcie wszelkich działań, ostrożności i odpowiedzialności, by nie wjechać w samochód z przodu.
                Od kierowcy z tyłu wymagane jest by przewidywał możliwość, ze kierowca z przodu może mieć dłuższą strefę hamowania. Powinien dostosować swoja jazdę zawsze zachowując odstęp.
                Upraszczając, jeśli jedziesz za kimś, Twoją odpowiedzialnością jest unikniecie kontaktu. Kierowca przed Tobą nie musi Cię unikać. Jeśli wszystko inne zawiedzie, powinieneś zjechać z toru unikając kolizji.
                Komentarz: Kierowca sbstnf za późno hamował do zakrętu, wina leży po jego stronie. Zaleca się bardziej ostrożną jazdę. Kierowca poprzedzający miał prawo do jednego manewru blokującego, a zadaniem tego drugiego było uniknięcie zderzenia podczas hamowania.
                Decyzja: Udzielam upomnienia kierowcy sbstnf. Kolejne tego typu akcje mogą się skończyć karą dla zawodnika.

                Wyniki opublikuję wkrótce. Proszę o chwilę cierpliwości.
                Ogólny komentarz do protestów: O ile w przypadku protestów dotyczących zbyt późnego hamowania sprawa jest jasna, o tyle w przypadku innych zdarzeń działało wiele czynników, które przyczyniły się do kolizji. W takim wypadku nie jestem w stanie stwierdzić w 100% winy kierowców. Zarówno IcEnzo jak i tata_arek jechali agresywnie w obu przypadkach. O tyle o ile jest to dozwolone zaleca się większą ostrożność przy wchodzeniu do zakrętów i wykonywanie bardziej czytelnych ruchów samochodem po torze. Każde szybkie reakcje mogą zostać źle zrozumiane przez kierowcę znajdującego się nieopodal naszego samochodu.

                Do wszystkich:
                Zamieszczone przez CRC
                Pomyśl, zanim obwinisz innych, wyścigi bywają intensywne, pełne współzawodnictwa i stresujące. Wypadki to część tych doświadczeń - często spowodowane są lagiem, dzwoniącym telefonem, czy przez osoby trzecie przeszkadzające graczom i przez wszystkie inne rzeczy, których nie mogą kontrolować.
                Najbardziej oczywista zasada: Nie jeździj beztrosko. Okaz szacunek i cierpliwość dla kolegów. Bądź ostrożny. Zrozum ograniczenia programu (gry) i dostosuj do nich swoja jazdę. Prowadzenie samochodu online, w symulacji wyścigu nie wygląda dokładnie tak samo, jak prawdziwy wyścig i czasami wymaga nawet więcej ostrożności.
                I may be slow but I'm still ahead of you.
                Mój kanał Youtube: SasekPL

                Komentarz


                • #23
                  Re: [Turniej] Volkswagen Golf IV RM – Professional

                  Wyniki wraz z punktami ligowymi:
                  I may be slow but I'm still ahead of you.
                  Mój kanał Youtube: SasekPL

                  Komentarz


                  • #24
                    Re: [Turniej] Volkswagen Golf IV RM – Professional

                    Noo i po raz kolejny wielkie uznanie dla Saska - super organizacja, protesty też profesjonalnie rozpatrzone. Liczę na kolejne eventy, bo to już weszło do harmonogramu mojej soboty. :mrgreen:
                    Świetna rywalizacja była, naprawde bardzo wyrównane wyścigi, sporo walki na łokcie i emocji.. naprawde świetna rozrywka, nie moge się doczekać kolejnych.

                    I w zasadzie nie spodziewałem się, że w generalce wygram nawet wygrywając 2 wyścigi.. no cóż, bardzo się z tego cieszę. :mrgreen: Dzięki wielkie za organizacje i wszystkim za rywalizacje, no i gratuluje innym dobrych wyników. Do zobaczenia na kolejnym evencie.
                    http://najalternatywniej.blogspot.com/
                    keep calm & carry on
                    digart - lastfm
                    ---
                    REGULAMIN FORUM ]

                    Komentarz


                    • #25
                      Re: [Turniej] Volkswagen Golf IV RM – Professional

                      Sasek na Monzie nam dawałeś fory? Jechałeś bardzo wolno, nawet uszkodzonym wozem cię doganiałem.
                      Odnośnie wyścigu - myślę, że wystarczy kilka takich eventów, a wszyscy nauczymy się jeździć bardziej czysto i będziemy czerpać więcej radości z jazdy :-).

                      Komentarz


                      • #26
                        Re: [Turniej] Volkswagen Golf IV RM – Professional

                        Zamieszczone przez kmieciu4ever
                        Sasek na Monzie nam dawałeś fory? Jechałeś bardzo wolno, nawet uszkodzonym wozem cię doganiałem.
                        Odnośnie wyścigu - myślę, że wystarczy kilka takich eventów, a wszyscy nauczymy się jeździć bardziej czysto i będziemy czerpać więcej radości z jazdy :-).
                        Nie szło mi na Monzy... I miałem któryś bok uszkodzony, nie pamiętam który. W każdym bądź razie musiałem mieć kierownicę skręconą o jakieś 30 stopni, żeby jechać prosto.
                        I may be slow but I'm still ahead of you.
                        Mój kanał Youtube: SasekPL

                        Komentarz


                        • #27
                          Re: [Turniej] Volkswagen Golf IV RM – Professional

                          Mi pierwsza szykana zepsuła cały wyścig, na pierwszym zakręcie zostałem mocno obity i nie obeszło się bez wizyty w pit.
                          Ale ogólnie to wyścigi spoko, bardziej kontaktowe niż w turnieju Californi
                          Teraz też każda sobota kojarzy mi się z turniejem

                          Komentarz

                          Pracuję...
                          X