Mam pewien pomysł na organizacje wyścigów.
Jakie restrykty:
Minimalna waga 1260 kg
Ilość drzwi 2
Dozwolony tuning wszystkiego, z jednym warunkiem,... jeśli samochód nie ma doładowania to się go nie dotykamy nie ważne czy to sprężarka mechaniczna czy spalinowa.
Kwalifikacje by trwały 40 min. Daje to czas na przyjście maruderom a zarazem wykręcenie sensownych czasów. Po kwalifikacjach wyścig, ok 35-40 okrążeń w zależności od długości toru.
Są chętni na takie zasady?? Tylko proszę nie pisać 10 - 20 kilo mniej bo w miarę dokładnie przyglądałem się liście aut i ich osiągom i specjalnie ustanowiłem taki limit żeby nie było tak łatwo i aby nie jeździł jeden model po torze.
Można trochę to urozmaicić np. zrobić podział z napędem na przód i na tył i w zależności od napędu inna waga ale mogą pojawić się oszustwa, które będzie ciężko wychwycić w postaci lżejszych aut.
Wzorowałem się na wyścigach GT3 i tym podobnych z pewnymi modyfikacjami pod gran turismo.
Można by też robić okrążenie formujące przed startem, a sam start z kontrolą falstartu, aby był jeszcze większy realizm.
Myślałem też nad sędzią czyli jeden slot poświęcamy na osobe która pilnuje porządku i nie jeździ. Np. bezczelne ścinanie szykan czy jazda na pełnym gazie po bandzie.
JakieÅ› propozycje?
Jakie restrykty:
Minimalna waga 1260 kg
Ilość drzwi 2
Dozwolony tuning wszystkiego, z jednym warunkiem,... jeśli samochód nie ma doładowania to się go nie dotykamy nie ważne czy to sprężarka mechaniczna czy spalinowa.
Kwalifikacje by trwały 40 min. Daje to czas na przyjście maruderom a zarazem wykręcenie sensownych czasów. Po kwalifikacjach wyścig, ok 35-40 okrążeń w zależności od długości toru.
Są chętni na takie zasady?? Tylko proszę nie pisać 10 - 20 kilo mniej bo w miarę dokładnie przyglądałem się liście aut i ich osiągom i specjalnie ustanowiłem taki limit żeby nie było tak łatwo i aby nie jeździł jeden model po torze.
Można trochę to urozmaicić np. zrobić podział z napędem na przód i na tył i w zależności od napędu inna waga ale mogą pojawić się oszustwa, które będzie ciężko wychwycić w postaci lżejszych aut.
Wzorowałem się na wyścigach GT3 i tym podobnych z pewnymi modyfikacjami pod gran turismo.
Można by też robić okrążenie formujące przed startem, a sam start z kontrolą falstartu, aby był jeszcze większy realizm.
Myślałem też nad sędzią czyli jeden slot poświęcamy na osobe która pilnuje porządku i nie jeździ. Np. bezczelne ścinanie szykan czy jazda na pełnym gazie po bandzie.
JakieÅ› propozycje?
Komentarz