Witajcie klubowicze!
GTPL.pl organizuje coroczne mistrzostwa Polski w Gran Turismo, gdzie stawką jest Tytuł mistrzowski GT6 w roku 2014.
Na dziś dzień na liście startowej są dwa teamy - GTPL i GTL. Jak widać stawka jest wysoka i jakby nie patrzeć możemy powołać nasze utalentowane i szybkie szeregi, jednocześnie pokazać że nasz klub także się liczy na arenie krajowej
Poniżej wklejam aktualny regulamin mistrzostw, który jeszcze wiele razy się zmieni, lecz warto już teraz się z nim zapoznać.
A więc chłopaki - jeśli są jakieś pytania i niejasności to piszcie pod tym postem lub do mnie, to ja się o każdy szczegół dopytam organizatorów o wasze sugestie.
Wszelkie zmiany będę także wklejał do tego wątku, więc chętni niech śledzą ten wątek i post.
LISTA CHĘTNYCH TEAM CHALLENGE '14:
1.
2.
3.
4.
5.

GTPL.pl organizuje coroczne mistrzostwa Polski w Gran Turismo, gdzie stawką jest Tytuł mistrzowski GT6 w roku 2014.
Na dziś dzień na liście startowej są dwa teamy - GTPL i GTL. Jak widać stawka jest wysoka i jakby nie patrzeć możemy powołać nasze utalentowane i szybkie szeregi, jednocześnie pokazać że nasz klub także się liczy na arenie krajowej

Poniżej wklejam aktualny regulamin mistrzostw, który jeszcze wiele razy się zmieni, lecz warto już teraz się z nim zapoznać.
Regulamin
WPROWADZENIE
1) Seria Team Challenge 2014 zostala stworzona w celu wspolnej zabawy i zdrowej rywalizacji pomiedzy kierowcami i przede wszystkim zespolami.
Drugim zadaniem wyzwania jest wylonienie najlepszego i najbardziej zgranego TEAMU Gran Turismo 6 w roku 2014!
2) Od kazdego uczestnika wymaga sie znajomosc REGULAMINU oraz ogolnie przyjetych zasad fair play, pod grozba wykreslenia z listy startowej.
LISTA STARTOWA
3) Kazdy Team musi zglosic swoj udzial w odpowiednim dziale, wraz z kierowcami, ktory beda ow Team reprezentowac.
4) Uczestnicy, ktorzy sa niezrzeszeni, sa zobawiazani do utworzenia "Teamu Tymczasowego".
5) Maksymalna ilosc Teamow wynosi 5.
6) Ilosc kierowcow w Teamie jest nieograniczona
TORY, SAMOCHODY I TERMINARZ
Wyscigi odbywac sie beda w kazda srode ???, start kwalifikacji o godz. 21
Dlugosc kazdego wyscigu - ok 1,5 godz
USTAWIENIA POKOJU
7) Wyscigi beda sie odbywaly na nastepujacych ustawieniach:
Kary - wylaczone
Uszkodzenia - ciezkie
Sila draftu - slaba
Utrata przyczepnosci - realistyczna
Wszystkie wspomagania - wylaczone
ABS - 1
w temacie trwa dyskusja nt. wyłączenia ABSu
Tuning zabroniony
Opony i zuzycie - jak w danej rundzie
KWALIFIKACJE
Czas trwania - jedno okrazenie
9) Podczas sesji kwalifikacyjnej bedzie wlaczona funkcja "scigaj sie samotnie", reszta ustawien tak jak podczas wyscigu. Po zakonczeniu pomiarowego okrazenia, nalezy sie zatrzymac i czekac na rozpoczecie wyscigu, ktory wlaczy sie automatycznie.
10) Kazdy uczestnik ma obawiazek zapamietac swoja pozycje startowa.
11) Podczas trwania kwalifikacji, zabrania sie wychodzenia do pit lane oraz lobby za pomoca przycisku "wyjdz".
PUNKTACJA
12) Po kazdej rundzie zastana przyznane punkty:
1. 20 pkt
2. 17
3. 15
4. 13
5. 11
6. 9
7. 7
8. 5
9. 4
10. 3
11. 2
12. 1
13) Do zespolowej klasyfikacji generalnej ilosc punktow bedzie zalezala od tego, ile Teamow zglosi swoj udzial.
Dla 2 Teamow - laczna suma 5 najwyzej sklasyfikowanych kierowcow tego Teamu
Dla 3 Teamow - laczna suma 4 najwyzej sklasyfikowanych kierowcow tego Teamu
Dla 4 Teamow - laczna suma 3 najwyzej sklasyfikowanych kierowcow tego Teamu
Dla 5 Teamow - laczna suma 3 najwyzej sklasyfikowanych kierowcow tego Teamu.
14) Suma kierowcow liczonych do klasyfikacji, musi byc zawsze taka sama dla kazdego TEAMU.
15) W przypadku gdy ktorys z zawodnikow zostanie odlaczony od serwera, zostanie on sklasyfikowany na ostatnim miejscu. Jesli wiecej niz jeden kierowca nie ukonczy wyscigu, miejsca zostana przyznane wedlug kolejnosci opuszczenia pokoju.
16) Pisanie na czacie podczas trwania wyscigu jest zabronione. W wyjatkowych sytuacjach, mozna napisac krotka informacje o zdarzeniu i wtedy organizator podejmie dalsze decyzje.
ZACHOWANIE SIE NA TORZE
17) Zachowanie takie jak:
a) ścinanie szykan i zakrętów oraz celowe wyjeżdżanie poza obrys toru więcej niż 2 kołami
b) jazda doprowadzająca do kolizji lub zagrażająca innym uczestnikom
c) celowe doprowadzanie do kontaktu z innym samochodem
d) nieoddanie nieprawidłowo uzyskanej pozycji
e) więcej niż jednokrotna zmiana linii jazdy w trakcie obrony pozycji
f) jazda „wężykiem” w celu urwania draftu
g) wypychanie innych zawodników z ich toru jazdy
h) jazda pod prąd
i) blokowanie toru przez pozostawienie samochodu na torze
j) nieustąpienie miejsca zawodnikowi dublującemu ( ignorowanie tzw. niebieskiej flagi )
k) przejeżdżanie przez linię wyznaczającą wyjazdy z boksów, w trakcie powrotu na tor po zmianie opon
l) każde inne zachowania łamiące zasady fair play
sa zabronione i podlegaja stosownej karze, do dyskwalifikacji wlacznie.
PROTESTY I KARY
1
Kazdy uczestnik wyscigu moze w ciagu 24 godz od zakonczenia wyscigu zlozyc protest z wnioskiem o ukaranie innego uczestnika. Wniosek taki sklada w odpowiednim dziale, a orgonizator ma 48 godz na jego rozpatrzenie i przydzielenie ewentualnej kary.
19) Kazde nieprawidlowe i niezgodne z zasada fair play zachowanie na torze bedzie rozpatrywane po zlozeniu protestu przez innego kierowce.
20) Organizator ma prawo nalozyc kare bez skladania protestu przez poszkodowanego.
21) Organizator ma do dyspozycji nastepujace kary:
a) kara czasowa - 10, 30 lub 60 sek. doliczone zawodnikowi do jego calkowitego czasu wyscigu
b) kara dyskwalifikacji z wyscigu
c) kara dyskwalifikacji z wyscigu oraz zakaz startu w nastepnej rundzie
d) kara skreślenia z listy startowej serii
22) Po zakończeniu zawodów, zostanie przyznany Tytuł Najszybszego Teamu Gran Turismo 6 w roku 2014 dla najlepszego zespołu.
23) Organizator ma prawo do zmian w regulaminie przed i podczas trwania zawodów.
WPROWADZENIE
1) Seria Team Challenge 2014 zostala stworzona w celu wspolnej zabawy i zdrowej rywalizacji pomiedzy kierowcami i przede wszystkim zespolami.
Drugim zadaniem wyzwania jest wylonienie najlepszego i najbardziej zgranego TEAMU Gran Turismo 6 w roku 2014!
2) Od kazdego uczestnika wymaga sie znajomosc REGULAMINU oraz ogolnie przyjetych zasad fair play, pod grozba wykreslenia z listy startowej.
LISTA STARTOWA
3) Kazdy Team musi zglosic swoj udzial w odpowiednim dziale, wraz z kierowcami, ktory beda ow Team reprezentowac.
4) Uczestnicy, ktorzy sa niezrzeszeni, sa zobawiazani do utworzenia "Teamu Tymczasowego".
5) Maksymalna ilosc Teamow wynosi 5.
6) Ilosc kierowcow w Teamie jest nieograniczona
TORY, SAMOCHODY I TERMINARZ
Wyscigi odbywac sie beda w kazda srode ???, start kwalifikacji o godz. 21
Dlugosc kazdego wyscigu - ok 1,5 godz
USTAWIENIA POKOJU
7) Wyscigi beda sie odbywaly na nastepujacych ustawieniach:
Kary - wylaczone
Uszkodzenia - ciezkie
Sila draftu - slaba
Utrata przyczepnosci - realistyczna
Wszystkie wspomagania - wylaczone
ABS - 1

Tuning zabroniony
Opony i zuzycie - jak w danej rundzie
KWALIFIKACJE

9) Podczas sesji kwalifikacyjnej bedzie wlaczona funkcja "scigaj sie samotnie", reszta ustawien tak jak podczas wyscigu. Po zakonczeniu pomiarowego okrazenia, nalezy sie zatrzymac i czekac na rozpoczecie wyscigu, ktory wlaczy sie automatycznie.
10) Kazdy uczestnik ma obawiazek zapamietac swoja pozycje startowa.
11) Podczas trwania kwalifikacji, zabrania sie wychodzenia do pit lane oraz lobby za pomoca przycisku "wyjdz".
PUNKTACJA
12) Po kazdej rundzie zastana przyznane punkty:
1. 20 pkt
2. 17
3. 15
4. 13
5. 11
6. 9
7. 7
8. 5
9. 4
10. 3
11. 2
12. 1
13) Do zespolowej klasyfikacji generalnej ilosc punktow bedzie zalezala od tego, ile Teamow zglosi swoj udzial.
Dla 2 Teamow - laczna suma 5 najwyzej sklasyfikowanych kierowcow tego Teamu
Dla 3 Teamow - laczna suma 4 najwyzej sklasyfikowanych kierowcow tego Teamu
Dla 4 Teamow - laczna suma 3 najwyzej sklasyfikowanych kierowcow tego Teamu
Dla 5 Teamow - laczna suma 3 najwyzej sklasyfikowanych kierowcow tego Teamu.
14) Suma kierowcow liczonych do klasyfikacji, musi byc zawsze taka sama dla kazdego TEAMU.
15) W przypadku gdy ktorys z zawodnikow zostanie odlaczony od serwera, zostanie on sklasyfikowany na ostatnim miejscu. Jesli wiecej niz jeden kierowca nie ukonczy wyscigu, miejsca zostana przyznane wedlug kolejnosci opuszczenia pokoju.
16) Pisanie na czacie podczas trwania wyscigu jest zabronione. W wyjatkowych sytuacjach, mozna napisac krotka informacje o zdarzeniu i wtedy organizator podejmie dalsze decyzje.
ZACHOWANIE SIE NA TORZE
17) Zachowanie takie jak:
a) ścinanie szykan i zakrętów oraz celowe wyjeżdżanie poza obrys toru więcej niż 2 kołami
b) jazda doprowadzająca do kolizji lub zagrażająca innym uczestnikom
c) celowe doprowadzanie do kontaktu z innym samochodem
d) nieoddanie nieprawidłowo uzyskanej pozycji
e) więcej niż jednokrotna zmiana linii jazdy w trakcie obrony pozycji
f) jazda „wężykiem” w celu urwania draftu
g) wypychanie innych zawodników z ich toru jazdy
h) jazda pod prąd
i) blokowanie toru przez pozostawienie samochodu na torze
j) nieustąpienie miejsca zawodnikowi dublującemu ( ignorowanie tzw. niebieskiej flagi )
k) przejeżdżanie przez linię wyznaczającą wyjazdy z boksów, w trakcie powrotu na tor po zmianie opon
l) każde inne zachowania łamiące zasady fair play
sa zabronione i podlegaja stosownej karze, do dyskwalifikacji wlacznie.
PROTESTY I KARY
1

19) Kazde nieprawidlowe i niezgodne z zasada fair play zachowanie na torze bedzie rozpatrywane po zlozeniu protestu przez innego kierowce.
20) Organizator ma prawo nalozyc kare bez skladania protestu przez poszkodowanego.
21) Organizator ma do dyspozycji nastepujace kary:
a) kara czasowa - 10, 30 lub 60 sek. doliczone zawodnikowi do jego calkowitego czasu wyscigu
b) kara dyskwalifikacji z wyscigu
c) kara dyskwalifikacji z wyscigu oraz zakaz startu w nastepnej rundzie
d) kara skreślenia z listy startowej serii
22) Po zakończeniu zawodów, zostanie przyznany Tytuł Najszybszego Teamu Gran Turismo 6 w roku 2014 dla najlepszego zespołu.
23) Organizator ma prawo do zmian w regulaminie przed i podczas trwania zawodów.
Wszelkie zmiany będę także wklejał do tego wątku, więc chętni niech śledzą ten wątek i post.
LISTA CHĘTNYCH TEAM CHALLENGE '14:
1.
2.
3.
4.
5.
Komentarz