Wydaje mi się, że taki wątek będzie dość ciekawy. Piszcie tutaj, jakie różnice wychwyciliście względem GT5.
- grafika - choć wielkiego skoku niema, to wystarczająco poprawiona, aby zauważyć różnicę na pierwszy rzut oka
- samochody standard mają światła krótkie/długie.
- w Photo Mode można robić zdjęcia autom standard, a nawet dwóm autom jednocześnie.
- model zniszczeń choć dalej nie jest zbytnio zaawansowany, to obić samochód można teraz zdecydowanie łatwiej. Po byle stuknięciu już są widoczne uszkodzenia
- posiadając kierownicę G25 przy zmianie skrzyni biegów na tą w pełni konfigurowalną, nie można już używać sprzęgła i działa tylko sekwencja/manetki, gdzie w GT5 można było sobie przełączać z poziomu kierownicy jak się chciało.
- na wielu trasach jadąc z widokiem z kokpitu gra ma zauważalnie niższy framerate, niż poprzedniczka, co jest spowodowane zapewne poprawioną grafiką.
- auta szybciej się brudzą po częstszym zjeżdżaniu z trasy na pobocza i dźwięk też w tym momencie jest ulepszony - słychać kamienie walące o nadkola.
- dźwięk silnika po zmianie wydechu zmienia się po wyjściu z wyścigu i ponownym wejściu. Gdy zmienisz wydech w opcjach tuż przed wyścigiem, dźwięk pozostanie taki jaki był na poprzednim wydechu.
Na pewno jest tego więcej. Jak ktoś z Was zauważył coś, to niech pisze..
- grafika - choć wielkiego skoku niema, to wystarczająco poprawiona, aby zauważyć różnicę na pierwszy rzut oka
- samochody standard mają światła krótkie/długie.
- w Photo Mode można robić zdjęcia autom standard, a nawet dwóm autom jednocześnie.
- model zniszczeń choć dalej nie jest zbytnio zaawansowany, to obić samochód można teraz zdecydowanie łatwiej. Po byle stuknięciu już są widoczne uszkodzenia
- posiadając kierownicę G25 przy zmianie skrzyni biegów na tą w pełni konfigurowalną, nie można już używać sprzęgła i działa tylko sekwencja/manetki, gdzie w GT5 można było sobie przełączać z poziomu kierownicy jak się chciało.
- na wielu trasach jadąc z widokiem z kokpitu gra ma zauważalnie niższy framerate, niż poprzedniczka, co jest spowodowane zapewne poprawioną grafiką.
- auta szybciej się brudzą po częstszym zjeżdżaniu z trasy na pobocza i dźwięk też w tym momencie jest ulepszony - słychać kamienie walące o nadkola.
- dźwięk silnika po zmianie wydechu zmienia się po wyjściu z wyścigu i ponownym wejściu. Gdy zmienisz wydech w opcjach tuż przed wyścigiem, dźwięk pozostanie taki jaki był na poprzednim wydechu.
Na pewno jest tego więcej. Jak ktoś z Was zauważył coś, to niech pisze..
Komentarz