Mnie rzuciło się w oczy że auta mają więcej bezwładności na zawieszeniu i bardziej wychylają się w zakrętach, patrz na foto jak Mazda mx5 rozwala pachołki. Ponadto możliwość zakupienia zestawów zawieszenia dedykowanego do torów wyboistych, płaskich i szutrowych, i możliwiść wyboru rozmiaru kupowanuch felg - to mnie cieszy
Z tego co zauważyłem tj. zawieszenia o których jest wyżej i kategoria "rally" można wywnioskować, że powrócą wyścigi po szutrze etc. czego mi osobiście brakowało w GT5, gdzie nie było po prostu w karierze żadnych rajdów.
Jak to nie było, skoro były? Był szuter i rajd też był.
Ale nie było ich w A-Spec. Było tylko kilka w Specjalnych. Pamiętam jeszcze w GT3, jak trasy szutrowe itd. były tak samo jak wyścigi torowe. Za tym mi się tęskni
Wiecie co bije mnie po oczach? Odbicia drzew na autach w tym pokoju bez ścian z białą podłogą, i kiepska jakość odbić. Widać że cała para idzie na auta a na resztę zostaje niewiele mocy.
To po prostu wygląda brzydko - żeby nie powiedzieć tragicznie. Sami sobie podcinają skrzydła wypuszczając takie screeny. Te z ciemnego pokoju wyglądają znacznie lepiej. Skoro to screeny to mogli chociaż wyrenderować odbicia w wysokiej jakości.
I WOGÓLE DLACZEGO W BIAŁYM OTOCZENIU SĄ ODBICIA DRZEW?? GDZIE TU SENS GDZIE LOGIKA?
Fakt odbicia nie potrzebnie zrobili, mogli dać nam screeny, gdzie samochód jest w ruchu na torze, było by znacznie lepiej coś takiego oglądać.
Swoją drogą na intrygującą dyskusję trafiłem przeglądając forum GTplanet. Otóż ludzie piszą, że Veyron na ostatnim trailerze to wersja samochodu z 2009 roku, a na liście samochodów premium widnieje tylko wersja z 2013 roku. Chodzą słuchy, że wersje standard zostały lepiej podkręcone. Ale to oczywiście wszystko teorie i domysły. http://s6.uploads.ru/FQEUI.png http://s7.uploads.ru/WGgMs.png
Komentarz