Witam. Co do sesji z Mustangiem:
3. Wygląda realistycznie, jak prawdziwe. Wypas.
5. Jak zdjęcie z albumu jakiegoś dziadka, piękne.
6. Dynamiczne, ukazujące precyzyjny przejazd (no chyba że chwile później był dzwon :wink: )
7. Hipnotyczne na maksa- klasa!
8. Następne zdjęcie z albumu dziadka Świetne
Pozostałe zdjęcia z galerii "jedynie" bardzo ładne
Ahh ten Spoon! Piękny, trafiłeś na żółtą w serii? Ja tylko na białą..
Tak. Lakier oryginał. Jak stała, tak ją wziąłem :wink: Heh, kiedyś w GT4 też od razu na żółtą trafiłem.
A szczerze powiedziawszy, białej w serii, jeszcze w GT nie widziałem...
Witam wszystkich.
Dziś znów troszkę opisowo i informacyjnie :wink:
Chciałbym przedstawić Wam dwa auta ze stajni Toyoty. Połączenie klasyki z nowoczesnością.
Sesja na Top Gear Test Track. Drift + zdjęcia "nieruchome". Piszcie, co to warte... :wink:
Na pierwszy rzut idzie SPRINTER TRUENO GT-APEX (S.SHIGENO VERSION) z 2000 roku. Platformą tego modelu jest oczywiście AE86.
Kultowe auto, bardzo popularne w światku driftowym.
"HachiRoku" to już dzisiaj staruszek, ale dla wielu ludzi przygoda z JDM, jak i japońską motoryzacją zaczęła się właśnie od tego auta
1.
2.
3.
4.
Trzy następne zdjęcia ukazują jeden slide.
Początek nerwowy bo było praktycznie "na styk" :wink:
5.
Tu już bezpieczna odległość :wink:
6.
7.
To teraz "młodsza siostra" w/w auta.FT86 G SPORTS CONCEPT '10.
Nowatorski wygląd, powiększone zderzaki, klatka, duży, tylny spoiler i założone przeze mnie VOLKi (na niektórych fotach złote, na innych czarne).
FT86 kontynuuje tradycję Wyśmienicie sprawdza się w jeździe "bokiem" :wink:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Komentarz