Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Drift od podstaw

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #31
    Re: Drift od podstaw

    Takie drifty to ja robię na rozgrzewkę.
    A tak na serio to nie mogę się przyzwyczaić do driftu w GT5 po driftowaniu w FM3...
    Zupełnie inne prawa tutaj panują.
    Mniej zależy od skrętu kierownicą, a więcej od zabawy gazem.
    Muszę się przyzwyczaić i zacznę ogarniać.

    Robię userbar'y na zamówienie. Chętnych zapraszam na PW.
    Na Xbox Live znajdziecie mnie pod gamertag'iem: KubaXman .

    Komentarz


    • #32
      Re: Drift od podstaw

      Wytłumaczcie mi czym najlepiej driftuje się na kierownicy DFGT i jakie macie ustawienia. Ja póki co Typ: symulacja, wspomaganie wyłączone i FF na 3. Wydaje mi się to do ogarnięcia, ale cholernie ciężko jest mi przywyknąć. Na padzie wymiatałem, a na kierze kaleczę;/

      Komentarz


      • #33
        Re: Drift od podstaw

        Tak samo miałem. Ale dalej gram na padzie bo kiera nie pasuje do ps3( jakaś za 100zl) W Most Wanted ładnie szło na padzie ale na kierze nie grałem Wydaje mi się że pad jest łatwiejszy do ogarnięcia. Chyba że grałeś od początku na kierze?
        \m/

        Komentarz


        • #34
          Re: Drift od podstaw

          grałem od początku na padzie i naprawdę robiłem dobre kółka, a na poziomie 21 zakupiłem kierownicę. Ogólnie przychodzi mi to z 20 razy trudniej i gorzej niż na padzie, ale jaram się bardziej niż padem.

          Komentarz


          • #35
            Re: Drift od podstaw

            Zamieszczone przez Babka Kiepska
            grałem od początku na padzie i naprawdę robiłem dobre kółka, a na poziomie 21 zakupiłem kierownicę. Ogólnie przychodzi mi to z 20 razy trudniej i gorzej niż na padzie, ale jaram się bardziej niż padem.
            Jak nauczysz się dobrze panować nad gazem, to będzie dawało jeszcze większą frajdę. Zaczynaj od opon komfortowych miękkich, a później jak będzie ci lepiej wychodzić schodź do coraz mniej przyczepnych.
            I may be slow but I'm still ahead of you.
            Mój kanał Youtube: SasekPL

            Komentarz


            • #36
              Re: Drift od podstaw

              w sumie z utrzymaniem auta w zakręcie nie ma aż takiego problemu jak z późniejszym gwałtownym obracaniem kierownicy. Póki co jeździłem toyotą trueno apex`em, blitzem R34, mazdą rx7 fc i fd no i s14 oraz 15. Póki co na kierze najlepszy Blitz. Nie wiem jak będzie z reamemiją.

              Komentarz


              • #37
                Re: Drift od podstaw

                Naklej na szczyt kierownicy biala tasme ,mi to bardzo pomaga nie gubic sie w jakiej pozycji sa aktualnie kola .

                Komentarz


                • #38
                  Re: Drift od podstaw

                  Wczoraj utworzyłem sobie swój tor i przyznam, że lepszego do nauki nie ma Wczoraj już blitzem potrafiłem się nieźle ślizgać. Przeważnie jeżdżę na trzecim biegu, później redukuję do 2, ale zawsze staram się utrzymywać prędkość powyżej 60km/h, bo poniżej zawsze mnie spinuje. Dodam, że tor jest ciasny dlatego takie małe prędkości.

                  Komentarz


                  • #39
                    Re: Drift od podstaw

                    Siema chciałem sie spytać czy da rady zwiększyć promień skrętu w samochodach bo oglądałem wczoraj film na Youtube jak koleś latał bokami c63 amg i wyglądało na to że jakby miał właśnie promień zwiększony. A latał bokami tak że nie wiem czy on to leciał na kierze bo ja na padzie próbowałem i mi nie wychodziło tak jak jemu. Zakręt do zakrętu cały czas bokiem nie wiem jak no to robił ale wyglądało genialnie. A najlepsze jest to że na tym nowym ringu ale przejechał całe ten zakręt w kształcie koła bokiem ja próbowałem wszystkimi i nic. Z góry dzięki za pomoc

                    Komentarz


                    • #40
                      Re: Drift od podstaw

                      szponek chciałbym się dowiedzieć czy viperem latałes na kierze czy na padzie

                      Komentarz


                      • #41
                        Re: Drift od podstaw

                        Zamieszczone przez seba111
                        Siema chciałem sie spytać czy da rady zwiększyć promień skrętu w samochodach bo oglądałem wczoraj film na Youtube jak koleś latał bokami c63 amg i wyglądało na to że jakby miał właśnie promień zwiększony. A latał bokami tak że nie wiem czy on to leciał na kierze bo ja na padzie próbowałem i mi nie wychodziło tak jak jemu. Zakręt do zakrętu cały czas bokiem nie wiem jak no to robił ale wyglądało genialnie. A najlepsze jest to że na tym nowym ringu ale przejechał całe ten zakręt w kształcie koła bokiem ja próbowałem wszystkimi i nic. Z góry dzięki za pomoc
                        może set poprostu zły. Zaraz sprawdze czy sie da.
                        \m/

                        Komentarz


                        • #42
                          Re: Drift od podstaw

                          Zamieszczone przez seba111
                          szponek chciałbym się dowiedzieć czy viperem latałes na kierze czy na padzie
                          Viperem nie latałem w ogóle, latam na padzie.

                          Robię userbar'y na zamówienie. Chętnych zapraszam na PW.
                          Na Xbox Live znajdziecie mnie pod gamertag'iem: KubaXman .

                          Komentarz


                          • #43
                            Re: Drift od podstaw

                            Wczoraj se wzięłem nissana 370z 430 koni full tuning pokonbinowałem z zawiechą i lsd i na nowym ringu na tym okręgu udało mi sie przejechać 1/4 Tego właśnie okręgu. Macie jakieś ustawienia lsd i zawiasu?

                            Komentarz


                            • #44
                              Re: Drift od podstaw

                              Zamieszczone przez seba111
                              Wczoraj se wzięłem nissana 370z 430 koni full tuning pokonbinowałem z zawiechą i lsd i na nowym ringu na tym okręgu udało mi sie przejechać 1/4 Tego właśnie okręgu. Macie jakieś ustawienia lsd i zawiasu?
                              Ja całe przejechałem Silvią s13 set:
                              Zawieszeni: przód: obniżony na maxa tył: to samo
                              Utwardzenie zawieszenia do 13.1 z przodu i z tyłu
                              Camber Przód 2.0 tył 0.0
                              LSD obciążenie wstępne 45
                              To wszystko i lata jak chce
                              \m/

                              Komentarz


                              • #45
                                Re: Drift od podstaw

                                Zrobiłem na tym setupie połowę Tego okręgu a w połowie nagle przód mi ciągnie do wewnętrznej i w bandę

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X