Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Drift od podstaw

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #76
    Re: Drift od podstaw

    Napiszę kilka rad dla początkujących ze swoich doświadczeń :
    Po pierwsze, nie kombinować z wyborem samochodu. Na początek idealne będą : 350z, 370z, Silva, Supra 88', Art Morrison, BMW M5, M3 (ze wskazaniem na Morrisona, moja ulubiona fura)
    Moc tych samochodów powinna wahać się między 400 a 600km, mniej to za mało więcej za dużo i ciężko na początku ogarnąć. Odchudzić oczywiście na maksa, zawias, LSD, sprzęgło, wał.
    Po drugie nie grzebać w ustawieniach, oprócz ustawienia skrzyni biegów i zwiększenia obciążenia wstępnego. Każdy z tych samochodów jest na tyle dobry, że można nimi naprawdę dobrze driftować bez kombinowania w zawieszeniu, dowód można znaleźć na moim kanale na YT

    Jeżeli chodzi o tor to najlepszym wyborem moim zdaniem będzie Eiger, Tskuba, Suzuka East i Autumn Ring Mini.

    Jeżeli nie wychodzi na początku, nie zniechęcać się ! Trenowac, trenowac i jeszcze raz trenowac. Warto oglądać powtórki z zawodów sezonowych albo podglądać innych drifterów na YT lub po prostu jeździć online, to też dużo pomaga na początku.
    58 x Gold 2x Silver
    Vettel : 3x Gold
    Zapraszam na mój kanał na YT
    http://www.youtube.com/user/adamwezyk24?feature=mhee

    Komentarz


    • #77
      Re: Drift od podstaw

      Siemka, Odświeże i zapytam. Czy w GT5 jest jako taki system driftu jak np w nfs , że wybieramy drift i auto inaczej jeździ? Czy wszystko jest jak w rl , że tylko od ustawień auta zależy drift?
      Ujechane --> Audi V8 4.2, Audi 100 C4 V6 2.6, BMW 320 E36, BMW 328 E46, BMW 745d E65, Mercedes W202 280, Subaru Impreza III 2.5 WRX 230KM ----- Isuzu NR 500

      http://www.lastfm.pl/user/Suharek1994

      Komentarz


      • #78
        Re: Drift od podstaw

        Auta tak będą driftowały jak sobie ustawisz i jak nimi pokierujesz

        Komentarz


        • #79
          Re: Drift od podstaw

          GT 5 to nie NFS. Tutaj wszystko jest bardziej przemyślane i trzeba dobrze auto ustawić, bez tego nie ruszysz z miejsca. <dresiarz>

          Komentarz


          • #80
            Re: Drift od podstaw

            Witam! Od wczzoraj zajelem sie driftem na powaznie;p ludzie! gra przelezala u mnie pol roku ( nie gralem do momentu gdy zaczal sie drift ) jestem podjarany . czlonkowie wporzadku a frzjde co nie miara.wole driftowac niz pajacowac pozerawiam

            Komentarz


            • #81
              Re: Drift od podstaw

              Spoko, ale zanim odpalisz konsolę zajrzyj do słownika i popraw błędy

              Komentarz


              • #82
                Re: Drift od podstaw

                Umówimy się w końcu na wspólne śmiganie ? Piszcze na PSN jbc
                Ujechane --> Audi V8 4.2, Audi 100 C4 V6 2.6, BMW 320 E36, BMW 328 E46, BMW 745d E65, Mercedes W202 280, Subaru Impreza III 2.5 WRX 230KM ----- Isuzu NR 500

                http://www.lastfm.pl/user/Suharek1994

                Komentarz


                • #83
                  Re: Drift od podstaw

                  Najlepiej To Kupić Stockowa Pierwsza Honde Civic chodzi o ta Co jak sie wejdzie w nowe auta I pierwsze auto w zakladce Honda Nią najlepiej Ja nią Przejechalem Kazdy Zakręt Driftem Na pierwszym niedzielnym wyścigu Tak Dopiero Kupiłem GT 5 I się spózniłem Niedziala Multi OH

                  Fatalny start na tym forum. Nie rozumiem o co Ci chodzi, bo da się tego czytać.
                  Angello

                  Komentarz


                  • #84
                    Re: Odp: Drift od podstaw

                    FF do nauki driftu? Ciekawe. Nie lepiej hachiroku + setup z netu?
                    I forcefeedback zmniejszyć do 8.

                    Mój kanał

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X