Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

zarzucanie tyłem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • zarzucanie tyÅ‚em

    Witam,
    to mój pierwszy post na forum, więc proszę o wyrozumiałość.
    Mam pewien problem z prowadzeniem aut tylnonapędowych jak nissan gt-r motul i nissan R89C. Od pewnego czasu jazda gt-r-em nie jest taka jak kilka dni wcześniej. Na początku gdy auto było nowe świetnie trzymało się nawierzchni nawet po tuningu. Teraz ma przejechane ok 400km ale to chyba nie powinno wpływać na jego właściwości jezdne. Podczas próby w zawodach specjalnych na torze nurburgring lub routeSS nie da się jechać bez mocnego hamowania przed zakrętem i przejechaniem go z minimum gazu lub w ogóle bez i wyjście z bardzo delikatnym dodaniem gazu. Opony nie były zmieniane i zawsze jeździłem na wyścigowych miękkich. Ostatnio ukończyłem wszystkie licencje i czy może to mieć jakikolwiek wpływ na prowadzenie auta? Jeżdzę na DFGT. Z innymi autami nie ma takiego probelmu. tylko MR

    Z góry dziekuje za ewentualne odpowiedzi i poświęcony czas

  • #2
    Re: zarzucanie tyłem

    Wykup body rigility refresh, czyli odnowa nadwozia w celu przywrocenia mu jego sztywnosci. Auto powinno zachowywac sie jak wcześniej.

    Komentarz


    • #3
      Re: zarzucanie tyłem

      Prawdopodobnie w A-specu jeździsz z włączonym "Wychodzeniem z poślizgu", które w zawodach jest na stałe wyłączone.

      Komentarz


      • #4
        Re: zarzucanie tyłem

        rada Dreadlock89 podziałała ale i tak troszkę tył ucieka jeżdże z all OFF więc raczej to nie to

        Komentarz


        • #5
          Re: zarzucanie tyłem

          Grzebałeś coś w zawieszeniu? Ewentualnie auto ma za dużo mocy i jak podczas zakrętu dodasz gazu to tył ucieka
          Zapraszam tutaj.

          Komentarz


          • #6
            Re: zarzucanie tyłem

            No wiesz.... Przed zakrętami zawsze się hamuje snoop może mieć rację, ale po za tym mogłeś namotać przy tym.... noo... DLC? Niee... Tak gdzie zwiększa sięczułość przysp/hamowania i OBCIĄŻENIE WSTĘPNE

            Komentarz


            • #7
              Re: zarzucanie tyłem

              Nie umiecie po polsku? Mechanizm różnicowy.
              narancs alternativa

              Komentarz


              • #8
                Re: zarzucanie tyłem

                Deniemu chodziło o LSD czyli po naszemu mechanizm różnicowy o zwiększonym oporze.

                Zamieszczone przez lesley
                nie da się jechać bez mocnego hamowania przed zakrętem i przejechaniem go z minimum gazu lub w ogóle bez i wyjście z bardzo delikatnym dodaniem gazu.
                Przecież tak właśnie pokonuje się zakręty mocnymi autami FR/MR, więc moim zdaniem wszystko jest ok

                Zamieszczone przez lesley
                Ostatnio ukończyłem wszystkie licencje i czy może to mieć jakikolwiek wpływ na prowadzenie auta?
                To nie ma żadnego związku

                Jak dla mnie rada Dreadlocka była tym czego potrzebowałeś, a tył w takich samochodach zawsze będzie uciekał
                Pzdr

                Komentarz


                • #9
                  Re: zarzucanie tyłem

                  Właśnie, dzięki siniak Dawno w GT nie grałem, i zapomniałem.

                  Komentarz


                  • #10
                    Re: zarzucanie tyłem

                    witam

                    trochę odświeżę temat
                    przy mocnych samochodach, z napędem na tył,
                    1. problemy z trakcją pojawiają się przy jej całkowitym wyłączeniu. Ustawienie trakcji na poziomie 1 powinno pomóc.
                    2. LSD (mechanizm różnicowy), ustawiamy odpowiednio "obciążenie wstępne". Na poziomie 15-20 powinno już pomóc.

                    pozdrawiam

                    Komentarz

                    PracujÄ™...
                    X