Witam,
to mój pierwszy post na forum, więc proszę o wyrozumiałość.
Mam pewien problem z prowadzeniem aut tylnonapędowych jak nissan gt-r motul i nissan R89C. Od pewnego czasu jazda gt-r-em nie jest taka jak kilka dni wcześniej. Na początku gdy auto było nowe świetnie trzymało się nawierzchni nawet po tuningu. Teraz ma przejechane ok 400km ale to chyba nie powinno wpływać na jego właściwości jezdne. Podczas próby w zawodach specjalnych na torze nurburgring lub routeSS nie da się jechać bez mocnego hamowania przed zakrętem i przejechaniem go z minimum gazu lub w ogóle bez i wyjście z bardzo delikatnym dodaniem gazu. Opony nie były zmieniane i zawsze jeździłem na wyścigowych miękkich. Ostatnio ukończyłem wszystkie licencje i czy może to mieć jakikolwiek wpływ na prowadzenie auta? Jeżdzę na DFGT. Z innymi autami nie ma takiego probelmu. tylko MR
Z góry dziekuje za ewentualne odpowiedzi i poświęcony czas
to mój pierwszy post na forum, więc proszę o wyrozumiałość.
Mam pewien problem z prowadzeniem aut tylnonapędowych jak nissan gt-r motul i nissan R89C. Od pewnego czasu jazda gt-r-em nie jest taka jak kilka dni wcześniej. Na początku gdy auto było nowe świetnie trzymało się nawierzchni nawet po tuningu. Teraz ma przejechane ok 400km ale to chyba nie powinno wpływać na jego właściwości jezdne. Podczas próby w zawodach specjalnych na torze nurburgring lub routeSS nie da się jechać bez mocnego hamowania przed zakrętem i przejechaniem go z minimum gazu lub w ogóle bez i wyjście z bardzo delikatnym dodaniem gazu. Opony nie były zmieniane i zawsze jeździłem na wyścigowych miękkich. Ostatnio ukończyłem wszystkie licencje i czy może to mieć jakikolwiek wpływ na prowadzenie auta? Jeżdzę na DFGT. Z innymi autami nie ma takiego probelmu. tylko MR
Z góry dziekuje za ewentualne odpowiedzi i poświęcony czas

Komentarz