Nie widzialem podobnego tematu, byl tylko temat o licencjach ale to zupelnie co innego a do platynki tez potrzebne. Z ciekawosci pytam które zadania specjalne, oprocz Vettela (bo to troche inna bajka, kazdy ma z tym problem) sprawiły wam największy kłopot. Oczywiście wyzłocenie, bo brąz nie jest żądnym problemem.
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Zadania Specjalne - poziom trudnosci
Zwiń
X
-
Re: Zadania Specjalne - poziom trudnosci
Zamieszczone przez ClayMoregokarty
szkola jazdy AMG nurburgring SLSem na suchym. Caly tor byl masakryczny do przejechania z tym czasem na zloto, jadac praktycznie bez blednie zawsze cos brakowalo. a Poszczegolne sektory zrobilem w ciagu max godziny. Widzialem ze ludzie narzekaja na szkole AMG w deszczu SLSem a bylo to wyjatkowo proste po paru przejazdach wpadlo.
Gran tour eiger nordwand czerwona alfa. do tej pory mi sie nie udalo;dA spec= 37 lvl
B spec= 40 lvl
Komentarz
-
Re: Zadania Specjalne - poziom trudnosci
Ja pomimo zrobionej całej szkoły AMG najpierw na złoto potem srebro i na końcu złoto, nie mam opcji DESZCZU na Nurburgring i nawet na Circuit De La Sarthe, a koleś w tym video ma http://www.youtube.com/watch?v=S1sIkFAA1W8&feature=fvst czy ktoś wie czy da radę odblokować opcję deszcz na Nurburgring i Circuit De La Sarthe? patcha 1.05 nie chcę ściągać.
Komentarz
-
Re: Zadania Specjalne - poziom trudnosci
AMG Academy nie przysporzyło mi wiele trudności. Wszystko przejechałem za pierwszym razem na złoto. Pewnie dlatego że to mój zdecydowanie ulubiony tor i duużo na nim jeżdżę. Mega trudna jest z kolei dla mnie druga próba Elisami na Top Gear Test Track. Co prawda nie próbowałem jechac tego od miesiąca, ale z tego co pamiętam to miałem trudności z zaliczeniem tego na brąz..NO VTEC-NO FUN
Komentarz
-
Re: Zadania Specjalne - poziom trudnosci
Akademia AMG średnia, jeżeli chodzi o poziom trudności, ale bardzo przyjemna, oprócz Vettela najtrudniejszy Eiger w Grand Tour
, po kilku(dziesięciu) próbach miałem czas 1:17,349, po 2 tyg. przerwy po 1 próbie miałem 1:17,221, po kolejnej- 1:17,112, a po trzeciej... 1:16,838
, Top Gear łatwy i przyjemny najlepszy z Kubelwagenem, gdzie Schwimmwageny się z nimi zderzały
NASCAR strzasznie głupi i męczący
Loeb był bardzo łatwy, zdobyłem wszystkie złota za pierwszym razem, chociaż sie tego obawiałem i zrobiłem dopiero na 22 lvl
Rajd GT przyjemny, szczególnie ten pierwszy, z ograniczeniem mocy do 250HP, na śniegu przeciwnicy nie mieli szans
, ogólnie poza Vettelem, Zawody Specjalne są bardzo przyjeme i dość wymagające.
Komentarz
-
Re: Zadania Specjalne - poziom trudnosci
no akademia byla dosyc ciekawa. pozatym dobrze mozna poznac tor co ulatwia przejechanie nissanem GT-R dla trofeum
Eidgar nordwand nie daje rady, w sumie juz pareee godzin na to poswiecilem i max jaki mi sie udalo osiagnac to 1:17:060, ze 20 razy schodzilem ponizej 1:17:500. Przestudiowalem juz wszystkie filmiki na youtube i nic mi to nie dalo;d a im dluzej gram tym gorzej idzie. Wiem ze bardzo trace na poczatkowych serpentynach, ciezko mi jest zjechac ponizej 35,5 sec zjezdzajac z mostu, moze ktos ma jakies sugestie na to;d (automat ABS:1 reszta wylaczona +G27)
co do NASCARA to wylaczenie calkowite ABS bardzo ulatwia spraweA spec= 37 lvl
B spec= 40 lvl
Komentarz
-
Re: Zadania Specjalne - poziom trudnosci
Dla mnie tutaj prawie wszystko, poza gokartami i ulicznym rajdem, jest trudne. Eiger Nordwand Alfą wyjątkowo trudne, wszystkie zawody AMG na srebro, ciężko też jest z NASCAR i Top Gear.Mój kanał YT: http://www.youtube.com/user/Marki432?feature=mhee
Komentarz
-
Re: Zadania Specjalne - poziom trudnosci
Gokarty - na padzie - nie ma nic prostrzego ; ) wystarczy odposzczac gaz i rzadko uzywać hamulca ( w nagłych przypadkach jak juz nie ma mozliwosci to gwałtownie wyhamować z prędkości) i to cały przepis , po paru probach i ogarnieciu toru mozna osiagnąc 1 pierwsze miejsce bez problemu : )
NASCAR - probowałem i nie moge tego ogarnąc totalnie : / a nie chce sie denerwować ; )
Mercedesem w AMG wszystko srebro i ostatnie całe okrążenie brąz - póki co nie chce sie z tym ścierać bo mam wrazenie ze bede miał z tym duzy problem
TOP GEAR - jedynie co moge podpowiedziec to walczyłem ELISE do skutku bo reszta pozniej sama przyjemność. Pierwszy zakret tuz przed szczytem lekko odpóściłem z gazu (lub od zewnetrznej wtedy trzeba mocno hamowac a pózniej deptac po gazie zeby nadrobić). Nastepnie pierwsza szykana. To ostro wyprzedzac i tuz przed skreceniem wyhamowac i wcisnąc sie w przerwie miedzy innymi autkami. Do nastepnego zakreto podjechałem na pelnym gazie od wewnetrzenj strony zakrętu wyprzedzajac innych ile sie tylko dało : ) nastepna ta krótka prosta, to do oporu i tuz przed szykana mocno hamowalem dodałem gazu i wyprzedzilem z 2-3 zawodników. a pierwszą trojke mozna pozniej łatwo ogarnać tuz przed metą. Wiec powodzenia : )
Reszta zawodów jezdziłem zeby tylko zdobyc trofea....
S.Vettel spedziłem nad tym wyzwaniem dość sporo czasu.... na poczatku bylo orkopnie ciezko... ale wykonalne na padzie brazy można opanowac : )
Komentarz
-
Re: Zadania Specjalne - poziom trudnosci
Jeżeli chodzi o szkołę NASCAR (gram na padzie) to za pierwszym razem wpadły srebra i złota. Było kila takich zaliczeń gdzie za cholerę nie dałem rady sięgnąć po złoto ale ktoś mi podpowiedział, że należy wyłączyć wszystko oprócz ABS na 1 i wszędzie poprawiłem na złoto za pierwszym razem.
Życzę powodzenia
Jeżeli chodzi o szkołę AMG to zaliczenie w deszczu na złoto (na padzie) jak na chwilkę obecną to dla mnie czarna magia
Komentarz
-
Re: Zadania Specjalne - poziom trudnosci
Zamieszczone przez angello67Jeżeli chodzi o szkołę NASCAR (gram na padzie) to za pierwszym razem wpadły srebra i złota. Było kila takich zaliczeń gdzie za cholerę nie dałem rady sięgnąć po złoto ale ktoś mi podpowiedział, że należy wyłączyć wszystko oprócz ABS na 1 i wszędzie poprawiłem na złoto za pierwszym razem.
Życzę powodzenia
Jeżeli chodzi o szkołę AMG to zaliczenie w deszczu na złoto (na padzie) jak na chwilkę obecną to dla mnie czarna magiaA spec= 37 lvl
B spec= 40 lvl
Komentarz
-
Re: Zadania Specjalne - poziom trudnosci
Dzisiaj wziąłem się za superlicencję i rzeczywiście najłatwiej wywalczyć złoto ze wszystkich licencji. Jednie mam problem ze złotem w wyścigu żółtą Alfą na Suzuce: niestety nie można wyłączyć ASM i samochód na zakrętach strasznie hamuje, a 2 pierwsze fury mocno odchodzą od peletonu. W końcu to przejdę, ale test zupełnie niepotrzebny, bo nigdy kontroli stabilności nie używałem i nie będę używał.
Najłatwiejszy był wyścig Miurą - chyba musieli ją podkręcić, bo bez trudu brała Enzo i Gallardo.
Komentarz
Komentarz