Ktos sobie tutaj jaja robi albo wy jestescie z innej planety.
Napisane wyraznie "nowy fiat 500 1.2" naped ma na przod i kto wiedzy na temat aut nie ma od razu widac. Kryjgel dobrze to skomentowal.
Kto tutaj i po co wrzucil teraz info o m3 csl ( wersja odciazona i lekko wzmocniona w st. do zwyklej m3'ki ) !?
I znow lapiecie mnie o zle porownania napedu tyl a 4wd itd, wiadomo ze tyl, przod czy na 4 lapy to inna bajka w jezdzie na starcie itd, ja napisalem o przyspieszaniu owych aut jak postawimy je obok siebie. I tutaj wykluczam rodzaj napedu bo auta sprawdzam z rollingu nie ze startu zatrzymanego.
Squad, lepiej brzmi jak jest dopisane 1.2 i rozwiewa wszelkie wątpliwości.
A co do wypowiedzi The THX zwracam honor co do porównania Fiatów teraz zauważyłem dopisek 1.2. Reszty się trzymam.
wtrącę sie troszkę, a znam sie dosyć dobrze na autkach otóż s2000 na tym torze nie ma szans z M3 jak i na każdym innym torze, ba na tym torze nie ma szans nawet z subaru WRX, tak tak wrx, bo STI to go poprostu zje na zakrętach jak i na prostej, odpowiedz jest prosta Honda ma bardzo niski moment obrotowy M3 ma sporą pojemność dzięki czemu ciągnie od samego dołu, subrayny mają turbinkę i też ładnie ciągnie, a honda ma wyżyłowany silnik wysokoobrotowy, wchodząc w ostry zakręt ma sporo słabsze wyjście z niego bo zanim nabierz obrotów i vtec sie załączy minie troche czasu. Ponadto prywatnie uważam, że obecnie silniki hondy są sporo zacofane popatrzcie na TFSI VW czy Multiair Fiata same zalety w stosunku do vteca.
Trochę w tym racji. Honda zaczęła ekspansję V-Tec'iem w latach 80tych a obecnie spoczęła na laurach, praktycznie żadnych nowości (nie licząc hybryd i doskonałego diesla). Ogólnie Europa jest dwa kroki przed Japonią jeśli chodzi o nowinki w świecie benzynowych silników. O, przepraszam, jednostka montowana w GT-R, tutaj można powiedzieć że jest to powiew świeżości ze wschodu, ale jedna jaskółka nie czyni wiosny.
Tak czytam ten wątek i stwierdziłem: "Nie no, muszę się zarejestrować!"
Po pierwsze primo chciałbym pokazać Wam pewien filmik. (Zdaję sobie sprawę, że Clarkson na padzie może nie wymiatać, ale pojęcie ma. No i rozmawiamy tu o GT5, nie GT4... chodzi o ogólne porównanie) http://www.youtube.com/watch?v=1czuBGNh7Yc
A druga sprawa, Lexus (tak, tak, to nie Honda) modelem LFA, pokazuje, że Japończycy potrafią jeszcze robić ciekawe silniki
Honda ma bardzo niski moment (...) ma sporo słabsze wyjście z niego bo zanim nabierz obrotów i vtec sie załączy minie troche czasu
Yhy, zwłaszcza jak sti wpadnie w turbodziure.
ALE:
Czy vtec jest konieczy żeby honda przyśpieszała?
NIE.
Wystarczy wiedziec jak działa system zmiennych faz i po co w ogóle został wprowadzony.
Proponuje porównać wykresy momentów silnika turbodoładowanego i silnika vtec. W ściganiu się większe znaczenie ma nie wartość momentu obrotowego a jego rozkład liniowy w zakresie obrotów. Im bardziej kręty tor - tym większa przewaga wolnossących silników.
Zamieszczone przez Marru
Nawet nie spoczęła na laurach tylko teraz głównie zajęli się hybrydami
Dokładnie.
Przykład: CR-Z, którego najmocniejszą jednostką jest 124-konna hybryda.
Ma się to nijak do 800kg CRX ze 150-konną b-serią, którego to cr-z miał bys reaktywacją
Nie bronie Hondy, ale obrali całkiem inną droge (przynajmniej nie wciskają kitu o super oszczędnych silnikach turbo. Turbo i oszczędność?!).
Nahahahahaha!
Jak przeczytałem to myślałem, że padnę i proszę się nie tłumaczyć, że coś tam coś tam, odpowiadałeś na posta:
Zamieszczone przez D1JGKER
Najlepsze jest porównanie Seicento które ma na przód i jest mocniejsze [(czyt. 39KM) przyp. oktanski] i 500tka która jest słabsza [(czyt. 13,5KM) przyp. oktanski] i ma na tył i ty tu porównujesz, że Seicento zamieli a 500tka nie (...)
Więc oczywistym było, że D1JGKER pisze o Fiacie Seicento (899 cm³) oraz Fiacie Nuova 500 (479 cm³) <--- tak to jest Fiat z napędem na tył! Tak samo jak Fiat 126p (edit. tak to jest jak się pisze na laptopie ) i też ma silnik z tyłu
A Nouvo Fiat 500 jak ktoś zwykł pisać o nim (och majestatyczny powrót tego przedrostka, jak w Fiat Nuova Panda!) z silnikiem 1.2 (o którym pewnie myśleliście i macie na myśli tenże model) ma 69KM, więc skąd wam przyszło do głowy, że o nim mowa skoro D1JGKER napisał wyraźnie, że jest słabszy.
Tak samo kyjgel, ze swoim gifem.
Niszczycie
Sqad a S2000 nie ma przypadkiem napędu na przód?
:mrgreen: P.S. Rozpętałem wojnę?
Czy vtec jest konieczy żeby honda przyśpieszała?
NIE.
W przypadku s2k jest niezbędny do 5000tyś ten samochód jedzie gorzej od poloneza (no może przesadziłem) ale nadal zostaje jeszcz 4200 do wykorzystania i wystarczy trzymać na obrotach co nie zmienia faktu że w zakrętach ten samochód nie ma szans. NA prostej z WRXem co najwyżej można powalczyć.
Chcialbym, zeby na temat realizmu w GT wypowiedzial sie ktos, kto na codzien ma stycznosc z samochodami (czyt. jezdzi duzo i wieloma z roznych klas, a nie sprowadza mamie Yarisa z podjazdu)
Komentarz