Re: [Turniej] GT4 od Zera do Race Driver'a
Hejka. Dodaje mój czas w tej rundzie.
Mitsubishi Lancer Evolution VI GSR '99
Lap Time = 1'30.386


Mitsubishi Lancer Evolution VI GSR '99 - Cr. 16,240
Oil Change - Cr. 00,050
Racing/Soft Tires - Cr. 35,000
Racing exhaust & air filter - Cr. 4,800
Racing brakes kit - Cr. 4,700
Large racing intercooler - Cr. 3,000
Racing chip - Cr. 1,500
Weight reduction: stage 1 - Cr. 1,200
Weight reduction: stage 2 - Cr. 5,500
Semi-racing supersion kit - Cr. 7,400
Stage 3 turbine kit - Cr. 42,500
Triple clutch - Cr. 4,700
Racing Flywheel - Cr. 1,050
Transmission/Fully customisable - Cr. 10,400
Weight reduction: stage 3 - Cr. 22,000
Port polish - Cr. 5,500
Engine Balancing - Cr. 12,000
Carbon driveshaft - Cr. 3,000
Razem:
Cr. 180,540
0-100m = 0'04.876
0-400m = 0'10.797
0-1000m = 0'19.772
V-Max = 324,67 km/h
Moc - 506 BHP/6500 RPM
Moment obrotowy - 587.80 NM/3000 RPM
Waga - 1159 kg
Napęd - 4WD
Pojemność - 1997cc
Typ - L4
OHC
Przebieg - 45921.7 km
Opis:
Kupiłem to auto, bo nie miałem pieniędzy na kupienie czegoś innego. Jednak za te niecałe 200,000 Cr. kupiłem auto, które na pewno zostanie w moim garażu bardzo długo. Prowadzi się świetnie. Skręca, przyspiesza i hamuje wspaniale. Jedyny problem jest z prędkością maksymalną. Przełożenia są za krótkie, ale na torze takim jak Monaco, nie jest to najważniejsza. Liczy się przyspieszenie i zwrotność, której temu samochodowi nie brakuje.
P.S. Przypomniał mi się film Taxi 1. Tam ta mafia miała chyba właśnie takie Lancery. I tez czarne
Hejka. Dodaje mój czas w tej rundzie.
Mitsubishi Lancer Evolution VI GSR '99
Lap Time = 1'30.386


Mitsubishi Lancer Evolution VI GSR '99 - Cr. 16,240
Oil Change - Cr. 00,050
Racing/Soft Tires - Cr. 35,000
Racing exhaust & air filter - Cr. 4,800
Racing brakes kit - Cr. 4,700
Large racing intercooler - Cr. 3,000
Racing chip - Cr. 1,500
Weight reduction: stage 1 - Cr. 1,200
Weight reduction: stage 2 - Cr. 5,500
Semi-racing supersion kit - Cr. 7,400
Stage 3 turbine kit - Cr. 42,500
Triple clutch - Cr. 4,700
Racing Flywheel - Cr. 1,050
Transmission/Fully customisable - Cr. 10,400
Weight reduction: stage 3 - Cr. 22,000
Port polish - Cr. 5,500
Engine Balancing - Cr. 12,000
Carbon driveshaft - Cr. 3,000
Razem:


0-100m = 0'04.876
0-400m = 0'10.797
0-1000m = 0'19.772
V-Max = 324,67 km/h
Moc - 506 BHP/6500 RPM
Moment obrotowy - 587.80 NM/3000 RPM
Waga - 1159 kg
Napęd - 4WD
Pojemność - 1997cc
Typ - L4

Przebieg - 45921.7 km
Opis:
Kupiłem to auto, bo nie miałem pieniędzy na kupienie czegoś innego. Jednak za te niecałe 200,000 Cr. kupiłem auto, które na pewno zostanie w moim garażu bardzo długo. Prowadzi się świetnie. Skręca, przyspiesza i hamuje wspaniale. Jedyny problem jest z prędkością maksymalną. Przełożenia są za krótkie, ale na torze takim jak Monaco, nie jest to najważniejsza. Liczy się przyspieszenie i zwrotność, której temu samochodowi nie brakuje.
P.S. Przypomniał mi się film Taxi 1. Tam ta mafia miała chyba właśnie takie Lancery. I tez czarne

Komentarz